AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #101 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, slabbedask skrev: Du får nok ikke svar, bortsett fra en link til en Y T video. Men jeg VIL ha et svar, så vi kan begynne diskusjonen, og ikke bare være ufrivillige deltagere på et vekkelsesmøte. Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 19. mai 2017 #102 Del Skrevet 19. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg VIL ha et svar, så vi kan begynne diskusjonen, og ikke bare være ufrivillige deltagere på et vekkelsesmøte. Anonymkode: 069c9...5a8 Tror ikke du ønsker noe svar. Du ønsker å stoppe diskusjonen ved å forlange svar på ting du kan lese deg til selv, men som du later som ikke finnes. For når du ser vitenskapelige rapporter, f.eks. fra Marvin Herndon, så ser du umiddelbart i en annen retning eller påstår arbeidet er tull. ....eller klage over at folk poster en youtube-video. Du gjør samme "jobb" som media - stopper diskusjon, hindrer opplysning, enten ved latterliggjøring eller å nekte å formidle. En annen dokumentasjonsvideo fra chemtrail-demonstrasjon i Oslo DEMONSTRASJON MOT CHEMTRAILS - Oslo, 25.08.2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #103 Del Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, slask skrev: Tror ikke du ønsker noe svar. Du ønsker å stoppe diskusjonen ved å forlange svar på ting du kan lese deg til selv, men som du later som ikke finnes. For når du ser vitenskapelige rapporter, f.eks. fra Marvin Herndon, så ser du umiddelbart i en annen retning eller påstår arbeidet er tull. ....eller klage over at folk poster en youtube-video. Du gjør samme "jobb" som media - stopper diskusjon, hindrer opplysning, enten ved latterliggjøring eller å nekte å formidle. En annen dokumentasjonsvideo fra chemtrail-demonstrasjon i Oslo DEMONSTRASJON MOT CHEMTRAILS - Oslo, 25.08.2010 Slask, der er du som blokkerer en diskusjon gjennom konsekvent å nekte å svare på spørsmål, for deretter å bare linke ril videoer. Jeg prøver igjen - vet piloter og bakkecrew om denne sprayingen? Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #104 Del Skrevet 19. mai 2017 5 timer siden, slask skrev: Tror ikke du ønsker noe svar. Du ønsker å stoppe diskusjonen ved å forlange svar på ting du kan lese deg til selv, men som du later som ikke finnes. For når du ser vitenskapelige rapporter, f.eks. fra Marvin Herndon, så ser du umiddelbart i en annen retning eller påstår arbeidet er tull. ....eller klage over at folk poster en youtube-video. Du gjør samme "jobb" som media - stopper diskusjon, hindrer opplysning, enten ved latterliggjøring eller å nekte å formidle. En annen dokumentasjonsvideo fra chemtrail-demonstrasjon i Oslo DEMONSTRASJON MOT CHEMTRAILS - Oslo, 25.08.2010 De folka virket ikke helt friske. Anonymkode: 5e028...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 19. mai 2017 #105 Del Skrevet 19. mai 2017 Sjekk denne. Det viser seg at det ikke bare er i luften vannet fylles med kjemikalier. Nå har de også begynt å pøse masse gift i drikkevannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #106 Del Skrevet 19. mai 2017 Har aldri trodd på Chemtrails og gikk i klasse med ei skrulle som var nokså alternativ og rar, hun mente vaksiner innehold hemmelig micro chips osv, det tror jeg ikke på, men etter å ha sett denne videoen, så må jeg si at det med chemtrails faktisk vekker litt oppsikt. Om ikke det er gift de sprayer ut, så er det helt klart at årsaken til mye av skyene på himmelen er forårsaket av dagens fly. Anonymkode: 75f56...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #107 Del Skrevet 19. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har aldri trodd på Chemtrails og gikk i klasse med ei skrulle som var nokså alternativ og rar, hun mente vaksiner innehold hemmelig micro chips osv, det tror jeg ikke på, men etter å ha sett denne videoen, så må jeg si at det med chemtrails faktisk vekker litt oppsikt. Om ikke det er gift de sprayer ut, så er det helt klart at årsaken til mye av skyene på himmelen er forårsaket av dagens fly. Anonymkode: 75f56...2ea Glemte jo å linke. Anonymkode: 75f56...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 19. mai 2017 #108 Del Skrevet 19. mai 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om ikke det er gift de sprayer ut, så er det helt klart at årsaken til mye av skyene på himmelen er forårsaket av dagens fly. Dette gjelder ikke dagens fly. Akkurat det samme bildet ser man for ALLE fly. Tenk hvordan himmelen ville sett ut under "Battle of Britain". For å si det sånn så er jeg ekstremt imponert over disse pilotene. Ikke bare kjempet de for livet, de greide till og med under kampens hete å spraye himmelen med giftstoffer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #109 Del Skrevet 19. mai 2017 2 timer siden, Midgard skrev: Dette gjelder ikke dagens fly. Akkurat det samme bildet ser man for ALLE fly. Tenk hvordan himmelen ville sett ut under "Battle of Britain". For å si det sånn så er jeg ekstremt imponert over disse pilotene. Ikke bare kjempet de for livet, de greide till og med under kampens hete å spraye himmelen med giftstoffer også. Jo - men i dag har vi betydelig flere fly i luften, de er større, og flyr høyere. Mer trafikk betyr flere kondensstriper. Større fly betyr kraftigere motorer, og mer vanndamp sluppet ut. Høyere trafikk betyr kaldere lift, og mer vanndamp som synlig kondenserer. I tillegg kommer at moderne flymotorer forbrenner jetfuel på høyere temperaturer, hvilket også betyr at dampen lettere kondenserer i møte med kald luft. Med andre ord tolkes en helt naturlig utvikling som en konspirasjon.... Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 19. mai 2017 #110 Del Skrevet 19. mai 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo - men i dag har vi betydelig flere fly i luften, de er større, og flyr høyere. Mer trafikk betyr flere kondensstriper. Større fly betyr kraftigere motorer, og mer vanndamp sluppet ut. Høyere trafikk betyr kaldere lift, og mer vanndamp som synlig kondenserer. I tillegg kommer at moderne flymotorer forbrenner jetfuel på høyere temperaturer, hvilket også betyr at dampen lettere kondenserer i møte med kald luft. Med andre ord tolkes en helt naturlig utvikling som en konspirasjon.... Anonymkode: 069c9...5a8 Dette er stort sett repetisjon fra tidligere innlegg i "trådene" her, men like fullt nødvendig for å i møtegå vranglære om motorutviklingen. Moderne motorer (High bypass turbofan engines) bruker bare 15-20% av luftinntaket til forbrenningsfasen, med 80% av skyvkraften utviklet i bypass-fasen (bypass-lufta). Størstedelen av lufta som går igjennom motoren - går utenom forbrenningsdelen. Dette er utviklingen/forbedringen som har skjedd fra rene jetmotorer via turbojet til dagens High Bypass Turbofan motorer - løpet av 30-40 år. The generic High Bypass turbofan design uses only 15 to 20% of air intake for the combustion phase with 80% of thrust developed in the bypass phase with no opportunity to add additional water vapor for contrail formation. Furthermore, the mixing of combustion thrust with bypass thrust at high temperatures, significantly neutralizes or dilutes whatever water vapor is contained in the 20% combustion phase. These two conditions significantly lower the probability of visible contrail formation in the High bypass turbofan. http://pilotsfor911truth.org/forum/index.php?showtopic=22770 Why High Bypass Turbofan Jet Engines Are Almost Incapable Of Producing Condensation Trails This article explains why the trails being left in the sky by large aircraft cannot possibly be condensation trails ("contrails"). Once this is understood, then we are left with the ominous question: "What do these trails consist of?" NOTE: This article has been opposed on the internet by government-paid disinformation employees. These intentionally-deceptive disinformation programs are using fabricated science to claim that high-bypass turbofans create trails. In one example, a false study is being used to convince the public that high-bypass turbofans create trails. This study is not only based on false science and fabricated numbers, it was published after widespread spraying began and is an obvious attempt to fool the public into accepting geoengineering: The largest crime against humanity in human history by convincing the public that jet trails are a "normal result of fuel combustion", which is simply not true as will be demonstrated below. http://www.geoengineeringwatch.org/why-high-bypass-turbofan-jet-engines-are-almost-incapable-of-producing-condensation-trails/ You can see the video version of this article here.http://globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=10445&#Post10445 http://www.geoengineeringwatch.org/?s=high+bypass Endret 19. mai 2017 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 19. mai 2017 #111 Del Skrevet 19. mai 2017 Rett fra google. Og det finnes tusenvis flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnS Skrevet 19. mai 2017 #112 Del Skrevet 19. mai 2017 Her ser dere hva som skjuler seg inni veggen på et vanlig passasjerfly: Quod erat demonstrandum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 19. mai 2017 #113 Del Skrevet 19. mai 2017 3 timer siden, JohnS skrev: Her ser dere hva som skjuler seg inni veggen på et vanlig passasjerfly: Quod erat demonstrandum! Ja det er helt vanlig at f.eks bombefly også har med ballast i tillegg til bomber. Ruteflyene i dag er alt for lette derfor må man bruke ballast, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 19. mai 2017 #114 Del Skrevet 19. mai 2017 3 timer siden, JohnS skrev: Quod erat demonstrandum Hadde engelsken din vært like god som latin ville du forstått informasjonsplakaten på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #115 Del Skrevet 20. mai 2017 8 timer siden, slask skrev: Dette er stort sett repetisjon fra tidligere innlegg i "trådene" her, men like fullt nødvendig for å i møtegå vranglære om motorutviklingen. Moderne motorer (High bypass turbofan engines) bruker bare 15-20% av luftinntaket til forbrenningsfasen, med 80% av skyvkraften utviklet i bypass-fasen (bypass-lufta). Størstedelen av lufta som går igjennom motoren - går utenom forbrenningsdelen. Dette er utviklingen/forbedringen som har skjedd fra rene jetmotorer via turbojet til dagens High Bypass Turbofan motorer - løpet av 30-40 år. The generic High Bypass turbofan design uses only 15 to 20% of air intake for the combustion phase with 80% of thrust developed in the bypass phase with no opportunity to add additional water vapor for contrail formation. Furthermore, the mixing of combustion thrust with bypass thrust at high temperatures, significantly neutralizes or dilutes whatever water vapor is contained in the 20% combustion phase. These two conditions significantly lower the probability of visible contrail formation in the High bypass turbofan. http://pilotsfor911truth.org/forum/index.php?showtopic=22770 Why High Bypass Turbofan Jet Engines Are Almost Incapable Of Producing Condensation Trails This article explains why the trails being left in the sky by large aircraft cannot possibly be condensation trails ("contrails"). Once this is understood, then we are left with the ominous question: "What do these trails consist of?" NOTE: This article has been opposed on the internet by government-paid disinformation employees. These intentionally-deceptive disinformation programs are using fabricated science to claim that high-bypass turbofans create trails. In one example, a false study is being used to convince the public that high-bypass turbofans create trails. This study is not only based on false science and fabricated numbers, it was published after widespread spraying began and is an obvious attempt to fool the public into accepting geoengineering: The largest crime against humanity in human history by convincing the public that jet trails are a "normal result of fuel combustion", which is simply not true as will be demonstrated below. http://www.geoengineeringwatch.org/why-high-bypass-turbofan-jet-engines-are-almost-incapable-of-producing-condensation-trails/ You can see the video version of this article here.http://globalskywatch.com/chemtrails/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=10445&#Post10445 http://www.geoengineeringwatch.org/?s=high+bypass Har du glemt at det var en motoringeniør som forklarte deg at dette er feil for noen tråder siden? Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #116 Del Skrevet 20. mai 2017 På 5/18/2017 den 22.01, AnonymBruker skrev: Vil du ikke svare? Anonymkode: 069c9...5a8 Er så lei av innleggene dine. Anonymkode: c5142...e40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnS Skrevet 20. mai 2017 #117 Del Skrevet 20. mai 2017 10 timer siden, Midgard skrev: Ja det er helt vanlig at f.eks bombefly også har med ballast i tillegg til bomber. Ruteflyene i dag er alt for lette derfor må man bruke ballast, Sånn at de ikke forsvinner ut i verdensrommet som en gassballong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #118 Del Skrevet 20. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så lei av innleggene dine. Anonymkode: c5142...e40 Det må du gjerne være, men jeg gjør ikke noe annet enn å prøve å få i gang en diskusjon der vi kan ta for oss de enekelte aspekter av dette i stedet for å bli eksponert for en haug med intetsigende videoer. Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 20. mai 2017 #119 Del Skrevet 20. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du glemt at det var en motoringeniør som forklarte deg at dette er feil for noen tråder siden? Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt? Anonymkode: 069c9...5a8 En anonym påstått "motoringeniør" på KG, som formidler ikke logisk kunnskap, om motorer som bruker mindre drivstoff, men som likevel gir de syke stripene på himmelen "alle steder" omtrent daglig. Vi vet hvilke krefter som jobber for å desinformere om den ulovlige sprayingen. Disse er på alle store forum, på alle youtube-kommentarfelt og F-book, og stod også bak den grunnløse tilbaketrekkingen av Marvin Herndons rapport. Slike krefter kan utmerket jobbe anonymt på norske forum også. Ted Gunderson, tidligere FBI-sjef, gikk aktivt ut for å spre kunnskap om chemtrail spraying-kriminaliteten, for å få det stoppet. Man kan lure på om det er håp for at nok folk våkner, eller er fordummingen gått for langt? Ted Gunderson ble forgiftet og drept fordi han snakket. I dag er kunnskapen fenomenet langt mer utbredt, så det å drepe noen for å snakke virker kanskje mot sin hensikt. En varsler/insider fra dette miljøet må nødvendigvis ta noen forholdsregler, selv i dag. Må bare oppfordre folk med "educate yourself". (http://mirrors.wordsforgood.org/educate-yourself.org/ct/index.html#intro) Man skal være bra dopa i nepa for å godta slike spray-bilder som normal contrail. Former FBI Chief, Ted L. Gunderson, makes a statement regarding the chemtrail "death dumps", otherwise know as air crap, on January 12, 2011. Ted says the following: "The death dumps, otherwise known as chemical trails, are being dropped and sprayed throughout the United States and England, Scotland, Ireland, and Northern Europe. I have personally seen them not only in the United States, but in Mexico and in Canada. Birds are dying around the world. Fish are dying by the hundreds of thousands around the world. This is genocide. This is poison. This is murder by the United Nations. This element within our society that is doing this must be stopped. I happen to know of two of the locations where the airplanes are that dump this crap on us. Four of the planes are out of the Air National Guard in Lincoln, Nebraska. And, the other planes are out of Fort Sill, Oklahoma. I personally have observed the planes that were standing still in Nebraska - Lincoln, Nebraska - at the Air National Guard. They have no markings on them. They are huge, bomber-like airplanes with no markings. This is a crime: a crime against humanity, a crime against America, a crime against the citizens of this great country. The must be stopped. WHAT IS WRONG WITH CONGRESS? This has an affect on their population, and their people, and their friends, and their relatives, and themselves. What's wrong with them? What's wrong with the pilots who are flying these airplanes and dumping this crap, this poison, on their own families? Somebody has to do something about it. Somebody in Congress has to step forward and stop it now. Thank you. I'm Ted Gunderson." For more...(fra video-teksten). Former FBI Chief Ted Gunderson Says Chemtrail Death Dumps Must Be Stoppedhttps://www.youtube.com/watch?v=gR6KVYJ73AU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2017 #120 Del Skrevet 20. mai 2017 6 minutter siden, slask skrev: En anonym påstått "motoringeniør" på KG, som formidler ikke logisk kunnskap, om motorer som bruker mindre drivstoff, men som likevel gir de syke stripene på himmelen "alle steder" omtrent daglig. Vi vet hvilke krefter som jobber for å desinformere om den ulovlige sprayingen. Disse er på alle store forum, på alle youtube-kommentarfelt og F-book, og stod også bak den grunnløse tilbaketrekkingen av Marvin Herndons rapport. Slike krefter kan utmerket jobbe anonymt på norske forum også. Ted Gunderson, tidligere FBI-sjef, gikk aktivt ut for å spre kunnskap om chemtrail spraying-kriminaliteten, for å få det stoppet. Man kan lure på om det er håp for at nok folk våkner, eller er fordummingen gått for langt? Ted Gunderson ble forgiftet og drept fordi han snakket. I dag er kunnskapen fenomenet langt mer utbredt, så det å drepe noen for å snakke virker kanskje mot sin hensikt. En varsler/insider fra dette miljøet må nødvendigvis ta noen forholdsregler, selv i dag. Må bare oppfordre folk med "educate yourself". (http://mirrors.wordsforgood.org/educate-yourself.org/ct/index.html#intro) Man skal være bra dopa i nepa for å godta slike spray-bilder som normal contrail. Former FBI Chief, Ted L. Gunderson, makes a statement regarding the chemtrail "death dumps", otherwise know as air crap, on January 12, 2011. Ted says the following: "The death dumps, otherwise known as chemical trails, are being dropped and sprayed throughout the United States and England, Scotland, Ireland, and Northern Europe. I have personally seen them not only in the United States, but in Mexico and in Canada. Birds are dying around the world. Fish are dying by the hundreds of thousands around the world. This is genocide. This is poison. This is murder by the United Nations. This element within our society that is doing this must be stopped. I happen to know of two of the locations where the airplanes are that dump this crap on us. Four of the planes are out of the Air National Guard in Lincoln, Nebraska. And, the other planes are out of Fort Sill, Oklahoma. I personally have observed the planes that were standing still in Nebraska - Lincoln, Nebraska - at the Air National Guard. They have no markings on them. They are huge, bomber-like airplanes with no markings. This is a crime: a crime against humanity, a crime against America, a crime against the citizens of this great country. The must be stopped. WHAT IS WRONG WITH CONGRESS? This has an affect on their population, and their people, and their friends, and their relatives, and themselves. What's wrong with them? What's wrong with the pilots who are flying these airplanes and dumping this crap, this poison, on their own families? Somebody has to do something about it. Somebody in Congress has to step forward and stop it now. Thank you. I'm Ted Gunderson." For more...(fra video-teksten). Former FBI Chief Ted Gunderson Says Chemtrail Death Dumps Must Be Stoppedhttps://www.youtube.com/watch?v=gR6KVYJ73AU Du føler vel ikke at det virker litt rart at kildene dine er nødt til å snakke om desi formasjon for å avvalidere sine motstandere? Når skal du svare på spørsmålet mitt om hvorvidt piloter og bakkecrew vet om hva de ifølge deg er med på? Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå