slask Skrevet 18. mai 2017 #81 Del Skrevet 18. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen kan ikke se, noen vil ikke se, og noen prøver å hindre andre i å se. Utrolig hvor lettlurte vi er. Anonymkode: c5142...e40 Er imponert og fascinert over det solide arbeidet Patrick Roddie gjør for dette. Hans siste presentasjon så langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #82 Del Skrevet 18. mai 2017 Slask, du har enda til gode å sannsynliggjøre at dette er noe som faktisk skjer. Du argumenterer med utgangspunkt i at det er sant at noe sprøytes, men tar ikke høyde for at ingen ting tyder på det, samt at det er vanvittig usannsynlig. Jeg synes du burde holde kjeft inntil du kan: a) komme med noen solide indikasjoner på at dette faktisk skjer b) Forklarer detaljert hvordan dette kan hemmeligholdes når så mange mennesker må involveres Jeg er lei av at du aldri kan komme med noe vettugt. Anonymkode: 069c9...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 18. mai 2017 #83 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slask, du har enda til gode å sannsynliggjøre at dette er noe som faktisk skjer. Du argumenterer med utgangspunkt i at det er sant at noe sprøytes, men tar ikke høyde for at ingen ting tyder på det, samt at det er vanvittig usannsynlig. Jeg synes du burde holde kjeft inntil du kan: a) komme med noen solide indikasjoner på at dette faktisk skjer b) Forklarer detaljert hvordan dette kan hemmeligholdes når så mange mennesker må involveres Jeg er lei av at du aldri kan komme med noe vettugt. Anonymkode: 069c9...5a8 Se foredraget ovenfor og prøv å forstå hvor idiotisk det ville være å holde slike foredrag rundt om i verden om dette bare er tull. Hør hva han forteller om hva han vet. Patrick Roddie er ikke en ensom tulling som holder fantasiforedrag. Hans arbeid er basert på fakta og dokumentasjon. Hør gjennom før du tøyser vekk dette viktige problemet, som alt for få kjenner til som virkelig problem. Edit: Også kan du se Kevin Shipp-presentasjonen et par innlegg tidligere. En CIA-kar som vet hvordan systemet fungerer, hvordan folk kjøpes til å holde tett. Det er enorme penger som brukes og folk vet at de blir eliminert om de snakker. Ikke sitt og fantaser om hva som "er umulig" bare fordi du føler det må være sånn. Endret 18. mai 2017 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #84 Del Skrevet 18. mai 2017 5 minutter siden, slask skrev: Se foredraget ovenfor og prøv å forstå hvor idiotisk det ville være å holde slike foredrag rundt om i verden om dette bare er tull. Hør hva han forteller om hva han vet. Patrick Roddie er ikke en ensom tulling som holder fantasiforedrag. Hans arbeid er basert på fakta og dokumentasjon. Hør gjennom før du tøyser vekk dette viktige problemet, som alt for få kjenner til som virkelig problem. Edit: Også kan du se Kevin Shipp-presentasjonen et par innlegg tidligere. En CIA-kar som vet hvordan systemet fungerer, hvordan folk kjøpes til å holde tett. Det er enorme penger som brukes og folk vet at de blir eliminert om de snakker. Ikke sitt og fantaser om hva som "er umulig" bare fordi du føler det må være sånn. Forklar. Ikke henvis til noen som påstår noe. Svar på spørsmålene. Ikke kast bort folks tid med videoer. Kom med noe som understøtter og sannsynliggjør hypotesen din. I egne ord. Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 18. mai 2017 #85 Del Skrevet 18. mai 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forklar. Ikke henvis til noen som påstår noe. Svar på spørsmålene. Ikke kast bort folks tid med videoer. Kom med noe som understøtter og sannsynliggjør hypotesen din. I egne ord. Anonymkode: 069c9...5a8 Om noen anbefaler ei bok du bør lese - ber du dem om å forklare hele boka og alt annet om temaet for du gidder lese? Om du har null interesse så fortsett gjerne med det. Det er frivillig å se videoene. Jeg kaster ikke bort noens tid. Sykdommer kommer som følge av sprayingen. Skal jeg påstå du kaster bort folks fremtid med å flytte fokus vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #86 Del Skrevet 18. mai 2017 29 minutter siden, slask skrev: Om noen anbefaler ei bok du bør lese - ber du dem om å forklare hele boka og alt annet om temaet for du gidder lese? Om du har null interesse så fortsett gjerne med det. Det er frivillig å se videoene. Jeg kaster ikke bort noens tid. Sykdommer kommer som følge av sprayingen. Skal jeg påstå du kaster bort folks fremtid med å flytte fokus vekk? Om noen anbefaler en bok klarer de å oppsummere hva den handler om, uten at man må bruke timer på youtubevideoer som ikke sier noen verdens ting. Du klarer altså ikke å godtgjøre hypotesen din, eller forklare hvorfor påstandene er troverdige? Greit - men da må du slutte å fremsette de tåpelige påstandene dine. Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 18. mai 2017 #87 Del Skrevet 18. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om noen anbefaler en bok klarer de å oppsummere hva den handler om, uten at man må bruke timer på youtubevideoer som ikke sier noen verdens ting. Du klarer altså ikke å godtgjøre hypotesen din, eller forklare hvorfor påstandene er troverdige? Greit - men da må du slutte å fremsette de tåpelige påstandene dine. Anonymkode: 069c9...5a8 Verden rundt oss slutter ikke å oppdage det kriminelle svineriet selv om jeg slutter å poste. Tror du det? A mainstream scientist who specializes in 'Climate Change' shocked attendees at the annual TED conference in Vancouver, Canada by blowing the whistle on chemtrails being sprayed into the atmosphere by the government. Mainstream Scientist Stuns Ted Talks By Blowing Whistle On Chemtrailshttp://www.stillnessinthestorm.com/2017/05/mainstream-scientist-stuns-ted-talks-by-blowing-whistle-on-chemtrails.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #88 Del Skrevet 18. mai 2017 26 minutter siden, slask skrev: Verden rundt oss slutter ikke å oppdage det kriminelle svineriet selv om jeg slutter å poste. Tror du det? A mainstream scientist who specializes in 'Climate Change' shocked attendees at the annual TED conference in Vancouver, Canada by blowing the whistle on chemtrails being sprayed into the atmosphere by the government. Mainstream Scientist Stuns Ted Talks By Blowing Whistle On Chemtrailshttp://www.stillnessinthestorm.com/2017/05/mainstream-scientist-stuns-ted-talks-by-blowing-whistle-on-chemtrails.html Verden påstår at de har oppdaget noe, men de klarer ikke å understøtte det med noe. Når skal du besvare spørsmålene mine? Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #89 Del Skrevet 18. mai 2017 7 minutter siden, slask skrev: Mulig de fremstår som like om du ikke vil se på kilder som video og artikler. Du ser på alt under ett - som "de derre chemtrail-greiene" kanskje? Skjønner heller ikke hvorfor det er så gjevt å besvare alle mine innlegg med påstander om "intet å se" hvis dere like gjerne kunne la "ikkeproblemet" seile sin egen sjø. For ca en trådside siden ca hadde jeg en posting av typen "la oss si at det ikke er flyene som gjør utslippene...", som da ble besvart med "er det ikke flyene nå da...". Spørsmålet er at hvis det ikke er flyene som dumper tungmetallene i nanostørrelse i lufta - hvor kommer de fra? Og er det da ikke noe problem, bare flyene er frifunnet (i deres hoder?).Bryr dere ikke hodene deres om farlige tungmetaller i jord, vann/regnvann osv? Sjekk om igjen Marvin Herndons rapporter om dette. Jeg bryr meg om det om du ser hvem jeg svarte, det var ikke deg. Anonymkode: c5142...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 18. mai 2017 #90 Del Skrevet 18. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg om det om du ser hvem jeg svarte, det var ikke deg. Anonymkode: c5142...e40 Sorry. Bommet på innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 18. mai 2017 #91 Del Skrevet 18. mai 2017 Ryddet for brudd på reglene: * Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #92 Del Skrevet 18. mai 2017 2 timer siden, Edie skrev: Ryddet for brudd på reglene: * Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. Spekulasjoner om trolling ryddes under denne regelen. Edie, mod. Så å påstå at myndigheter verden over forsøker å forgifte sivilbefolkningen med spredning av giftstoffer fra fly, uten å kunne dokumentere et snev av sannsynlighet for at det faktisk skjer, er ikke spekulasjoner eller ryktespredning????? Vennligst håndhev regelverket deres! Anonymkode: 069c9...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 18. mai 2017 #93 Del Skrevet 18. mai 2017 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så å påstå at myndigheter verden over forsøker å forgifte sivilbefolkningen med spredning av giftstoffer fra fly, uten å kunne dokumentere et snev av sannsynlighet for at det faktisk skjer, er ikke spekulasjoner eller ryktespredning????? Vennligst håndhev regelverket deres! Anonymkode: 069c9...5a8 Løgnmedia (mainstream media) lyver deg rett i ansiktet. Er det greit? De viktige og engasjerte aktivistene vet så klart hva som foregår. Det er ikke spekulasjon. Media og myndighetene viser tydelig at dette vil de ikke snakke om (tør ikke?). Det viser også hvilken side de er på - det er ikke folkets side, men på kriminelle stormakters svarte budsjetter for omfattende eksperimenter som skader befolkningen og vil gjøre de sykere enn noen gang fremover. Dette vil da produsenter av medisin håve inn store penger på. Monsanto-mafiaen har utviklet planter som er motstandsdyktig mot aluminium. Når regnvann og jorda blir full av bittesmå nanosize alu-partikler vil kun Monsanto-patenterte frø/planter kunne vokse og mafiaen får monopol. http://geochemtrails.info/ http://geochemtrails.info/forskning/forskning.htm Endret 18. mai 2017 av slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #94 Del Skrevet 18. mai 2017 15 minutter siden, slask skrev: Løgnmedia (mainstream media) lyver deg rett i ansiktet. Er det greit? De viktige og engasjerte aktivistene vet så klart hva som foregår. Det er ikke spekulasjon. Media og myndighetene viser tydelig at dette vil de ikke snakke om (tør ikke?). Det viser også hvilken side de er på - det er ikke folkets side, men på kriminelle stormakters svarte budsjetter for omfattende eksperimenter som skader befolkningen og vil gjøre de sykere enn noen gang fremover. Dette vil da produsenter av medisin håve inn store penger på. Monsanto-mafiaen har utviklet planter som er motstandsdyktig mot aluminium. Når regnvann og jorda blir full av bittesmå nanosize alu-partikler vil kun Monsanto-patenterte frø/planter kunne vokse og mafiaen får monopol. http://geochemtrails.info/ http://geochemtrails.info/forskning/forskning.htm Du kommer jo fortsatt bare med påstander. Det er ingen indikasjoner på at dette stemmer. Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #95 Del Skrevet 18. mai 2017 Vi kan prøve igjen, Slask. Vet piloter og bakkecrew om sprayingen? Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slask Skrevet 18. mai 2017 #96 Del Skrevet 18. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer jo fortsatt bare med påstander. Det er ingen indikasjoner på at dette stemmer. Anonymkode: 069c9...5a8 Du får lære opp deg selv ved å utforske stoffet selv. Linker og artikler er oppgitt i stort antall i disse trådene. Bruk dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midgard Skrevet 18. mai 2017 #97 Del Skrevet 18. mai 2017 4 timer siden, slask skrev: Mainstream Scientist Stuns Ted Talks By Blowing Whistle On Hvem har sagt hva ? Finner ikke noe i linken som kan støtte påstanden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #98 Del Skrevet 18. mai 2017 7 minutter siden, slask skrev: Du får lære opp deg selv ved å utforske stoffet selv. Linker og artikler er oppgitt i stort antall i disse trådene. Bruk dem. Men det er jo ikke noe i "stoffet" annet enn påstander. Vet piloter og bakkecrew om den påståtte sprayingen? Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2017 #99 Del Skrevet 18. mai 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kan prøve igjen, Slask. Vet piloter og bakkecrew om sprayingen? Anonymkode: 069c9...5a8 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det er jo ikke noe i "stoffet" annet enn påstander. Vet piloter og bakkecrew om den påståtte sprayingen? Anonymkode: 069c9...5a8 Vil du ikke svare? Anonymkode: 069c9...5a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slabbedask Skrevet 18. mai 2017 #100 Del Skrevet 18. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil du ikke svare? Anonymkode: 069c9...5a8 Du får nok ikke svar, bortsett fra en link til en Y T video. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå