Gå til innhold

Menn på kvinneguiden....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud kan vi ikke bare slutte med disse kjønnskampene snart...

Anonymkode: 28588...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er morsomt og ironisk er at det flyter over av menn/gutter som "brownbrown" som tror at de er overlegne og kan sette kvinner på plass. Men se på dere selv... Dere sitter på et kvinnelig rosa forum flere timer daglig med det samme pjattet om igjen og om igjen og tror dere vinner diskusjoner og leter opp memes... Er det det man kan kalle overlegen eller intelligent?
De fleste driter vel i det kvinnediskriminerende, hvem tar seg vel egentlig nær av slikt? Tror de færreste her er superfeminister. Men spammen er fordømt irriterende, og det vitner denne tråden om. Er det bitterhet som får dere til å sitte så mange timer med tusenvis av innlegg på et kvinnelig forum med den evigvarende klaginga og sutringa over hvordan kvinner vistnok er? Føler du deg bedre av det, så for all del, det finnes heldigvis en ignoreringsknapp her for å slippe det. Etter hundre ganger med det samme så blir det :sovne:

Anonymkode: 9a9eb...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke startet denne tråden nei.

Du som svarer, ergo er du truffet og føler du må forsvare deg. Godt du har nok selvinnsikt til å se at du burde føle deg truffet.

Anonymkode: 798c7...869

nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer du blir enda en blokkert mann :) 

Anonymkode: b960a...cfc

My thoughts exactly. Denne tråden er en samletråd for menn som bør (og skal) blokkeres. 

Anonymkode: 47c15...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Athleisure
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

mens vi damer har sittet det siste halve året å sett på alle rumpeblekingstrådene, dama mi er vid, hu er feit og bleik, hun har hår på tissen, håret på tissen hennes er blondt(!), hun er for lav, hvordan få tilgang til analen hennes osv!!!

Anonymkode: c212b...9a9

Hva har dette med kvinnehat å gjøre? Helt seriøst, er folk nødt til å sa seg nær av innlegg som ikke er rettet mot dem? Jeg som kvinne har ikke blitt fornærmet eller provosert over ett eneste innlegg her inne, og kan ikke forstå at andre kan blir det heller? Da er det isåfall selvtilliten deres som må jobbes med. Dere ser ikke menn bli fornærmet over de samme tingene. 

Endret av Athleisure
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som er morsomt og ironisk er at det flyter over av menn/gutter som "brownbrown" som tror at de er overlegne og kan sette kvinner på plass. Men se på dere selv... Dere sitter på et kvinnelig rosa forum flere timer daglig med det samme pjattet om igjen og om igjen og tror dere vinner diskusjoner og leter opp memes... Er det det man kan kalle overlegen eller intelligent?
De fleste driter vel i det kvinnediskriminerende, hvem tar seg vel egentlig nær av slikt? Tror de færreste her er superfeminister. Men spammen er fordømt irriterende, og det vitner denne tråden om. Er det bitterhet som får dere til å sitte så mange timer med tusenvis av innlegg på et kvinnelig forum med den evigvarende klaginga og sutringa over hvordan kvinner vistnok er? Føler du deg bedre av det, så for all del, det finnes heldigvis en ignoreringsknapp her for å slippe det. Etter hundre ganger med det samme så blir det :sovne:

Anonymkode: 9a9eb...1f9

:laugh: Du har definitivt oppsummert det ganske bra! 

Endret av canacas
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Det er faktisk mannehat som spres på KG om dagen, fordekt som "ååå stakkars oss kvinner med alt det kvinnehatet". Nesten som noen har bestemt seg for å bruke all sin tid på å skrive om hvor fæle menn på KG er, med mål om å jage oss vekk. Om det hadde vært tilfelle, er DET et virkelig hat. 

74767207757c22a3135153ec890041e6.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke vær så snill dra dere ut her ifra? :) Jeg å forhåpentligvis mange andre har fått mer enn nokk av dere å holdningene deres nå. Dere er definisjonen på bitre, ekle, kvinnehatende stygginger som ikke har noe her å gjøre når dere er så stygg å slem.

Anonymkode: b960a...cfc

Nok en gang er det en person som generaliserer. Alle menn er ikke fæle personer som skriver stygge ting om kvinner. Akkurat det samme som at alle kvinner ikke er fæle personer. 

Anonymkode: 2198a...b7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dere ikke vær så snill dra dere ut her ifra? :) Jeg å forhåpentligvis mange andre har fått mer enn nokk av dere å holdningene deres nå. Dere er definisjonen på bitre, ekle, kvinnehatende stygginger som ikke har noe her å gjøre når dere er så stygg å slem.

Anonymkode: b960a...cfc

Stakkars. Er du redd for å få guttelus?

Anonymkode: d468d...dea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg skulle sjæl, ts... Møtte faktisk exn min her i fjor høst, var sammen fire måneder. Burde ha skjønt allerede når jeg møtte han på kvinneguiden at han var en raring som ikke vet hvordan man behandler en dame. Det, fordi alle mennene jeg har sett her troller, er spydige eller rakker ned på damer. Jeg fatter ikke hvorfor det her heter KVINNEguiden, når menn har lov å være her?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, giirly95 skrev:

 Burde ha skjønt allerede når jeg møtte han på kvinneguiden at han var en raring som ikke vet hvordan man behandler en dame.

Jepp, det burde du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
2 minutter siden, giirly95 skrev:

Som om jeg skulle sjæl, ts... Møtte faktisk exn min her i fjor høst, var sammen fire måneder. Burde ha skjønt allerede når jeg møtte han på kvinneguiden at han var en raring som ikke vet hvordan man behandler en dame. Det, fordi alle mennene jeg har sett her troller, er spydige eller rakker ned på damer. Jeg fatter ikke hvorfor det her heter KVINNEguiden, når menn har lov å være her?? 

Personlig rakker jeg ned på både kvinner og menn. Siden både kvinner og menn er en gjeng udugelige tullinger. Jeg bryr meg ikke om kjønn jeg hater alle uansett kjønn.

 

Tross alt jeg tror på likestillingen så derfor hater jeg alle både kvinner og menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
10 minutter siden, giirly95 skrev:

 Jeg fatter ikke hvorfor det her heter KVINNEguiden, når menn har lov å være her?? 

Det heter Kvinneguiden fordi vi menn skal delta for å guide dere kvinner, litt. Denne tråden demonstrerer jo et åpenbart behov for litt mannlig veiledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, Overrasket skrev:

Det er faktisk mannehat som spres på KG om dagen, fordekt som "ååå stakkars oss kvinner med alt det kvinnehatet". Nesten som noen har bestemt seg for å bruke all sin tid på å skrive om hvor fæle menn på KG er, med mål om å jage oss vekk. Om det hadde vært tilfelle, er DET et virkelig hat. 

74767207757c22a3135153ec890041e6.jpg 

Selve grunnsteinen i sexisme, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
3 minutter siden, Sphere skrev:

Selve grunnsteinen i sexisme, faktisk.

Det måtte selvfølgelig en mann til for å se den sammenhengen. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer du blir enda en blokkert mann :) 

Anonymkode: b960a...cfc

Prøv å ha litt humor da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.4.2017 den 2.33, AnonymBruker skrev:

Bøyer meg i støvet for deg altså! Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor moderatorene her ikke sparker ut alle sammen... Hadde vi gått inn på manneforumet å sakt det di sier til oss hadde vi blitt kicka på 1,2,3..... -TS

Anonymkode: b960a...cfc

I verste fall hadde vi blitt utsatt for trusler som voldtekt og drap med adressa offentliggjort. En 14 åring ble jo det i mannegruppa ottar kun for å påpeke at det var rart å se at voksne mennesker kunne oppføre seg så idiotisk. Vi  har et ansvar hver og en av oss for å si i fra når andre påfører andre vondt og gjøre det vi kan for å stoppe det. Jeg har nesten slutten å besøke KG pga et mindretall menn som ødelegger diskusjonen med å lage dårlig stemning.

Anonymkode: e7c45...0d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
På 4.4.2017 den 14.17, giirly95 skrev:

hvorfor det her heter KVINNEguiden, når menn har lov å være her?? 

Et av livets store mysterium...  Bryter med fysikkens lover på akkurat samme måte som å gå inn på dagbladet.no på nattestid.

Uheldigvis går det ikke an å diskutere sminke, graviditet og mote på andre forum så jeg må desverre fortelle deg at jeg har kommet for å bli. 

Endret av Froning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2017 den 1.05, brownbrown skrev:

Kvinnehater...rasist...pervers......gammle griser....homofob og alt anne t under boken er vi, med engang vi har en annen mening og erfaring enn deg. Voks opp. Tragisk tråd😂😂

Og du er den virkelige definisjonen på en ekte dust. Ikke på grunn av dine meninger, men pga din personlighet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...