QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. april 2017 #21 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) På 3.4.2017 den 13.46, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har vært hos psykolog, og fikk da en traumediagnose. Ble sett på som et offer, så klart, for den rollen kan jeg lett gå inn i. Men prøver bevisst å unngå offerrollen, og føler ikke at det ble "ekte" da jeg var hos psykolog. Følte jeg kunne få den diagnosen jeg ville ha, etter hvilken måte jeg la det hele opp på. Føler igrunn at det er utrolig enkelt å manipulere de fleste sosiale situasjoner, men jeg gjør det ikke, da jeg føler det er galt å gjøre det. Anonymkode: 925a5...e93 Føler du også at mange er ute etter å skade deg? Kommer du ofte i konflikter? Om du sier ja, tipper jeg at du har paranoid personlighetsforstyrrelse. Vi kan ikke gi deg diagnose over internett, dette blir en gjettelek. Endret 5. april 2017 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 5. april 2017 #22 Del Skrevet 5. april 2017 På 3.4.2017 den 13.39, Loki Laufeyson skrev: En psykopat hadde aldri spurt det spørsmålet. Jo, det kan hende... Hvorfor ikke? Det kan vel hende... en psykopat har så mange sider at gitaren har ikke nok strenger å spille på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aliho Skrevet 5. april 2017 #23 Del Skrevet 5. april 2017 Hmmm, ettersom jeg har forstått så forstår psykopaten at han/hun er annerledes, men synes det er dønn iorden og null problem 😉 Det plager dem ikke og de synes vel andre bare får godta at de er som de er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå