AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #41 Del Skrevet 4. april 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har endel på blokkeringslista ja. Anonymkode: cbab1...997 Det kommer jeg også til å ha fremover etter flere skuffende opplevelser fra folk man trodde var bedre. Anonymkode: 342bd...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #42 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg sliter ærlig talt mest med brukerne som virker fullstendig hjelpeløse/tafatte, og som ikke evner/gidder å gjøre ting selv. Anonymkode: 50120...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 5. april 2017 #43 Del Skrevet 5. april 2017 (endret) På 3.4.2017 den 9.48, AnonymBruker skrev: Som alltid skal fortelle deg hva du må gjøre, hva du gjør feil, hvordan livet ditt eeegentlig er, som blander seg i ting de ikke vet noe om, som antar ting støtt og stadig, og generelt oppfører seg som en innpåsliten fregnete tenåring som trenger masse oppmerksomhet og tror man faktisk bryr seg om deres meninger? Anonymkode: 342bd...40d Nja... Jeg har bare opplevd som jeg laget en debatt om at noen skriver whatever og sånt til noe jeg mener. Føler meg ikke truffet av det du skriver hvis det er tilfellet. He He Men jeg kan godt innrømme at et par stykkker her kunne spart seg for noen av trådene de starter og det er bare gode råd for noe av det de skriver virker desperat, tullete og trangsynt. Mest av alt virker det desperat. Jeg ser også at hver gang de blir sagt i mot så virker de sure, forsøker å gå til personangrep og går i forsvar for hver minste lille ting (selvom folk er saklige). Sånne som disse to brukerne har stor underholdningsverdi da, så for min del kan de fortsette sånn. Da har man noe å le av for å si det rett ut. Endret 5. april 2017 av fuglekvitter__ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. april 2017 #44 Del Skrevet 6. april 2017 Ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErMeg Skrevet 6. april 2017 #45 Del Skrevet 6. april 2017 Jeg går lei visse mennesker her og det er forståsegpåerne! Det er til tider så mye ovenfra-ned-holdninger på forumet at jeg blir helt matt. Bare se mange av trådene om økonomi, jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til at disse brukerne ALDRI sløser ett øre og lever så sparsommelig at det er på helgen-vis I tillegg har jeg begynt å synes at det er unødvendig å poengtere skrivefeil hele tiden. Når en bruker skriver om at hun er sviktet på det groveste av sin venninde er det veldig lite konstruktivt å poengtere at det skrives venninne.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå