Gå til innhold

Hvordan be henne ut på date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hun liker deg nok, men hun kjenner vel kanskje at hun ikke er interessert på den "riktige" måten enda. Jeg har opplevd dette også, og antok den gangen at damen ikke var interessert. Når jeg gikk på date med en annen ble hun potte sur :klo: 

Når du får signaler om at hun ikke vil snakke på facebook så burde du slutte å ta kontakt der. Forsett å vær hyggelig med henne når du treffer på henne. Gi det litt tid og se om hun blir mer på. Om hun ikke gjør det så bare spør du henne om hun vil finne på noe og om hun ikke vil så går du videre. 

Har tonet ned kontakten både på Facebook og på snapchat! Skjønte etter hvert at jeg kommer til å virke desperat og ødelegge sjansen min hvis jeg maser.

Er det taktisk av meg å virke mer "laidback" i forhold til det da? Fortsette å være hyggelig å virke interessert, men ikke oppsøke henne for å prate eller ta kontakt på sosiale medier?

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Vel.. ja, det er veldig normalt. Hadde vært et trist liv på jobb om det var bare de som ville bli kjærester med hverandre som kunne prate og le sammen. Og jeg hadde hatt et særdeles aktivt kjærlighetsliv om jeg skulle datet alle jeg har stoppet opp og tatt en prat om løst og fast med på kontoret. 

Hun liker deg som venn og kollega, det betyr ikke nødvendigvis at hun vil ligge med deg. 

Du forteller også din side av hendelser, de stjålne blikkene kan like gjerne være at hun merker du glor på henne og ser bort på deg. Og om hun så liker oppmerksomheten, så trenger ikke det heller bety at hun vil ligge med deg.

At hun legger deg til på listen når hun sender en typ felles-snap kan også komme av at man føler man av og til må snappe de som sender masse snaps til deg. Det gjør jeg hele tiden. Kommer sånn arrogant smiley ved siden av dem til og med, når de har sendt masse snaps til deg og du ikke til dem. Så passer jeg på å hive dem på lista neste gang jeg tar en skikkelig kjedelig snap av været. 

Men opp til deg om du synes det jeg svarer her stemmer med din situasjon, bare kaster ut litt tanker her.  

Det er jo min subjektive oppfatning, jeg svarer jo ut fra at jeg har møtt fyrer som feiltolker, og at jeg selv hadde tatt inititativ eller flørtet med deg for evig lenge siden dersom jeg var henne og var interessert.

Nå sier jeg ikke at alle som er hyggelige med hverandre har intensjoner om noe mer. Men måten hun er hyggelig på er på en måte et hakk over alle andre... du har vel kanskje et poeng i det med snapchat. At hun føler hun MÅ sende meg en snap nå og da.

Jenter er vel forskjellige også. Noen kaster seg på med en gang, andre spiller hard to get og noen mister interessen så fort de ser at gutten er litt overivrig.

Uansett kommer jeg nok til å vente å se det an litt før jeg manner meg opp å eventuelt spør henne om en date :)

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tonet ned kontakten både på Facebook og på snapchat! Skjønte etter hvert at jeg kommer til å virke desperat og ødelegge sjansen min hvis jeg maser.

Er det taktisk av meg å virke mer "laidback" i forhold til det da? Fortsette å være hyggelig å virke interessert, men ikke oppsøke henne for å prate eller ta kontakt på sosiale medier?

Anonymkode: c842e...ccb

Yes. Damer ikke dumme og hun vet at du er interessert. Det er ikke noe vits skjule at du liker henne når du møter på henne, men du trenger ikke å si at du er interessert heller. Du vil heller fremstå som en person som virker genuin fremfor en som driver med spill og taktikkeri. Mange liker å bli likt, så det å vise med kroppspråk at man liker noen er ikke alltid en dårlig ting. Du må bare unngå det å bli negativ foran henne om du ikke får signalene du vil ha. Det er helt greit å bli lei seg og vise at man blir lei seg, men ikke krev noe av henne. Gi det en måned eller to og se hva som skjer. Sikkert ikke dumt å være åpen for å treffe en annen samtidig heller. Det er ikke sikkert at hun blir interessert nok til at hun vil finne på noe med deg.  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hun er kanskje litt nyskjerrig ts, men damer merker når du er mer interessert enn hva de er. Hvis hun vil flørte litt så må du gi henne en flørt og ikke: "Er du interessert i meg???!??" Kutt også ut all emo oppførsel når du ikke får signalene du vil ha. Det går ann å snu dette om du spiller kortene dine riktig. 

Har ikke blitt noe av flørting ennå desverre, kun prating og blikk-kontakt med smil og slikt.

Alt er veldig usikkert ennå, men det er vel litt naturlig når det egentlig er bare de siste to ukene vi har begynt å prate sammen!

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minesveiper skrev:

Yes. Damer ikke dumme og hun vet at du er interessert. Det er ikke noe vits skjule at du liker henne når du møter på henne, men du trenger ikke å si at du er interessert heller. Du vil heller fremstå som en person som virker genuin fremfor en som driver med spill og taktikkeri. Mange liker å bli likt, så det å vise med kroppspråk at man liker noen er ikke alltid en dårlig ting. Du må bare unngå det å bli negativ om du ikke får signalene du vil ha. Gi det en måned eller to og se hva som skjer. Sikkert ikke dumt å være åpen for å treffe en annen samtidig heller. Det er ikke sikkert at hun blir interessert nok til at hun vil finne på noe med deg.  

Kommer nok ikke til å legge alle eggene mine i den samme kurven uansett. Det blir dumt å bruke all energi og alt for mye tid på samme jenta når det er så usikkert som det er nå!
Men jeg er enig i det du sier her, hun er ikke dum, så hun har nok skjønt at jeg liker henne!
Får heller bare ta det litt kuli framover å se hvordan det utspiller seg :) 

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal be henne ut, ikke fri?! Så dropp det. Å sende en mld på messenger duger nok om du ikke tør face to face. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...