Gå til innhold

Hvordan be henne ut på date!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det cheesy å be en dame ut på date ved hjelp av en politipatrulje?

Tenker på å høre med en lokal politipatrulje om de kan stoppe bilen hennes for en "tilfeldig trafikk-kontroll". Ikke skremme henne skikkelig eller noe sånt, bare finne på noe absurd og rart de kan bøtelegge henne for.

På bota skal det stå noe sånt som;
vil du bli med meg på kino en dag? :-)
(Signaturen min og telefonnummeret mitt)


Eller er det evt noen som har andre forslag til hvordan man ber en jente ut på date på en morsom og unik måte?

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke jeg ville sagt ja til å bli med på date med en som ikke har mot nok til å spørre selv, og som i tillegg skal få politiet som har få ressurser til å bruke tid på å stoppe meg og gi meg en dårlig følelse når jeg ikke har gjort noe galt... 

Hva med å bare spørre rett ut? Tviler på at det er kreativiteten som avgjør om hun sier ja eller nei.. 

Anonymkode: 0fb53...6e7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg ville sagt ja til å bli med på date med en som ikke har mot nok til å spørre selv, og som i tillegg skal få politiet som har få ressurser til å bruke tid på å stoppe meg og gi meg en dårlig følelse når jeg ikke har gjort noe galt... 

Hva med å bare spørre rett ut? Tviler på at det er kreativiteten som avgjør om hun sier ja eller nei.. 

Anonymkode: 0fb53...6e7

Tenkte bare det hadde vært morsomt å spørre på en annen måte enn det vanlige liksom... skjønner at oddsen for å få et ja er omtrent den samme uansett hvordan jeg spør. Sitter og er litt usikker på om hun faktisk er interessert, så det er mest derfor jeg ønsker å be henne ut på date, for å se hva hun syns!

Er også åpen for andre forslag!

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper og tror at politiet aldri ville gå med på å misbruke sin egen myndighet og ressurser på den måten.

Hvis det er snakk om en første date og dere ikke kjenner hverandre så godt ville den type "kreatvitet" fort hatt motsatt effekt for min del - jeg ville bare synes det var teit og overdrevent og tydet på at du la litt for mye i det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde fått nei ved å gjennomføre den planen der.

Send et postkort, hvis du vil være original. Det er i det minste uventet og koselig😊

Anonymkode: 4c15f...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er den verste ideeen jeg noengang har hørt, faktisk. Jeg hater å bli stoppet av politiet, så det der hadde fått alle piggene ut hos meg. 

Anonymkode: ea560...1b7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste måten det kunne fungert på var om du selv var politimannen som stoppet henne og kjente henne fra før av (ikke late som du skulle skrive bot til henne), men det regner jeg med at ikke er lov som politimann uansett. :P 

Anonymkode: 037d3...fc4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det cheesy å be en dame ut på date ved hjelp av en politipatrulje?

Tenker på å høre med en lokal politipatrulje om de kan stoppe bilen hennes for en "tilfeldig trafikk-kontroll". Ikke skremme henne skikkelig eller noe sånt, bare finne på noe absurd og rart de kan bøtelegge henne for.

På bota skal det stå noe sånt som;
vil du bli med meg på kino en dag? :-)
(Signaturen min og telefonnummeret mitt)


Eller er det evt noen som har andre forslag til hvordan man ber en jente ut på date på en morsom og unik måte?

Anonymkode: c842e...ccb

Ikke spør henne ut, damer er noe herk.

Anonymkode: 5507d...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært trakassering, så nei - en særdeles dårlig ide. Hvorfor i all verden skal du be henne ut på en "morsom og unik" måte? Hva med å bli kjent med henne og la det vokse fram naturlig? Den vanlige måten, med andre ord.

Anonymkode: 8e707...fb4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spør henne ut, damer er noe herk.

Anonymkode: 5507d...1dd

:baby:

Anonymkode: 20ecf...197

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville vært trakassering, så nei - en særdeles dårlig ide. Hvorfor i all verden skal du be henne ut på en "morsom og unik" måte? Hva med å bli kjent med henne og la det vokse fram naturlig? Den vanlige måten, med andre ord.

Anonymkode: 8e707...fb4

Har kjent henne en stund, men ikke begynt å prate med henne før nå de siste ukene! Er litt usikker på om hun faktisk er interessert i meg. Hun er på en måte alltid glad og imøtekommende når vi treffes, og vi kan prate sammen om alt og ingenting ganske lenge når vi møtes, men hun er på en måte også litt tilbakeholden på pratinga når vi snakker sammen over sosiale medier. Korte og enkle svar, og hvis jeg sender noe som nødvendigvis ikke trenger et svar, så får jeg heller ikke det. Må ofte dra mye i samtalen for å holde den igang. Så det er derfor jeg ønsker å be henne med ut på date. Da får jeg jo på en måte vite hva hun synes om meg i form av et ja eller nei på spørsmålet.

Får jeg et nei, så vet jeg at hun ikke er ute etter noe annet enn en venn i neste fall.

Får jeg et ja så vet jeg at hun iallefall ikke utelukker meg som kjærestemateriale.

Anonymkode: c842e...ccb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær en mann og: Tropp opp hos henne, gi henne dato og klokkeslett hun skal være klar og med en beskjed om å kle seg skarpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kjent henne en stund, men ikke begynt å prate med henne før nå de siste ukene! Er litt usikker på om hun faktisk er interessert i meg. Hun er på en måte alltid glad og imøtekommende når vi treffes, og vi kan prate sammen om alt og ingenting ganske lenge når vi møtes, men hun er på en måte også litt tilbakeholden på pratinga når vi snakker sammen over sosiale medier. Korte og enkle svar, og hvis jeg sender noe som nødvendigvis ikke trenger et svar, så får jeg heller ikke det. Må ofte dra mye i samtalen for å holde den igang. Så det er derfor jeg ønsker å be henne med ut på date. Da får jeg jo på en måte vite hva hun synes om meg i form av et ja eller nei på spørsmålet.

Får jeg et nei, så vet jeg at hun ikke er ute etter noe annet enn en venn i neste fall.

Får jeg et ja så vet jeg at hun iallefall ikke utelukker meg som kjærestemateriale.

Anonymkode: c842e...ccb

Et ja til date betyr kun det. Ja til date. Det sier ingen verdens ting om du blir vurdert som kjærestemateriale.

Ikke prøv å være så spesiell og gjøre spesielle ting. Bare spør om hun vil ta en kopp kaffe, bli med deg på en bestemt butikk, eller gå et sted på tur. Spør på melding så blir det mindre kleint om du får et nei. 

Det kan være at hun bare er elendig på å kommunisere via meldinger også. 

Anonymkode: ec822...2ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har kjent henne en stund, men ikke begynt å prate med henne før nå de siste ukene! Er litt usikker på om hun faktisk er interessert i meg. Hun er på en måte alltid glad og imøtekommende når vi treffes, og vi kan prate sammen om alt og ingenting ganske lenge når vi møtes, men hun er på en måte også litt tilbakeholden på pratinga når vi snakker sammen over sosiale medier. Korte og enkle svar, og hvis jeg sender noe som nødvendigvis ikke trenger et svar, så får jeg heller ikke det. Må ofte dra mye i samtalen for å holde den igang. Så det er derfor jeg ønsker å be henne med ut på date. Da får jeg jo på en måte vite hva hun synes om meg i form av et ja eller nei på spørsmålet.

Får jeg et nei, så vet jeg at hun ikke er ute etter noe annet enn en venn i neste fall.

Får jeg et ja så vet jeg at hun iallefall ikke utelukker meg som kjærestemateriale.

Anonymkode: c842e...ccb

For å si det sånn, en hver som hadde gått for den "politi-ideen" er en person jeg ville utelukket som kjærestemateriale. 

Ellers er det faktisk bare å spørre. Jeg for min del blir i hvert fall ikke mindre interessert i date om han spør på en vanlig måte. 

Hvor ofte møter du henne til vanlig? Er det flere ganger i uka?

Anonymkode: 2f58b...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et ja til date betyr kun det. Ja til date. Det sier ingen verdens ting om du blir vurdert som kjærestemateriale.

Ikke prøv å være så spesiell og gjøre spesielle ting. Bare spør om hun vil ta en kopp kaffe, bli med deg på en bestemt butikk, eller gå et sted på tur. Spør på melding så blir det mindre kleint om du får et nei. 

Det kan være at hun bare er elendig på å kommunisere via meldinger også. 

Anonymkode: ec822...2ed

Vet ikke.. ser ut som hun bruker facebooks messengerapp ganske ofte ut ifra hvor mye hun er aktiv og pålogget!

Vurderer å spørre på sms ja, men føler jo fort at det kan bli feigt og upersonlig?

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn, en hver som hadde gått for den "politi-ideen" er en person jeg ville utelukket som kjærestemateriale. 

Ellers er det faktisk bare å spørre. Jeg for min del blir i hvert fall ikke mindre interessert i date om han spør på en vanlig måte. 

Hvor ofte møter du henne til vanlig? Er det flere ganger i uka?

Anonymkode: 2f58b...e5f

Høres ut som jeg burde droppe politi-ideen ja! 

Møter henne kanskje 1-3 ganger i uka, varierer litt i forhold til hvordan jeg jobber og sånn. Men det er viktig å spesifisere at det skjer i fellesskap med andre, da vi er en gjeng som driver med samme sport som møtes ofte, og at hun i tillegg jobber på stedet og driver med sporten selv!

Anonymkode: c842e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke.. ser ut som hun bruker facebooks messengerapp ganske ofte ut ifra hvor mye hun er aktiv og pålogget!

Vurderer å spørre på sms ja, men føler jo fort at det kan bli feigt og upersonlig?

Anonymkode: c842e...ccb

Ja men herlighet da... Hvordan ville DU ønsket at noen gjorde det mot deg? På hvilken måte ville du syns det var ok å få en slik henvendelse selv? Tenk over det, ig GJØR DET uten å tenke så mye mer over det. Enten får du et ja, eller det blir et nei. Og ingen svar betyr også nei. Bare så du vet det. Feigt men folk er feige stort sett.

Anonymkode: ec822...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayana

Hvis du er politimann og dere kjente hverandre litt fra før så kunne det vært en søt måte å be en dame ut på. Men hvis du verken jobber i politiet eller hun ikke vet hvem du er blir det hele litt .. rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...