AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #21 Del Skrevet 2. april 2017 Ja i grunnen er jeg det, har gode venner, interessant jobb, egen leilighet og samboer. Har reist mye og bodd på ulike steder. Men blir aldri helt fornøyd fordi rutinelivet ikke er helt for meg. Skulle reist mer, hatt mer tid til opplevelser. Og skulle allerhelst jobbet for en ideell organisasjon og reist verden rundt. Eller vunnet i lotto og startet et dyrevernsprosjekt i Asia samtidig som jeg reiste verden rundt. Anonymkode: 72aa4...535 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #22 Del Skrevet 2. april 2017 Ja, i det store og hele er jeg fornøyd med livet. Jeg har gode venner, familie, en meningsfylt jobb, en utrolig flott kjæreste, orden i økonomien, og ei leilighet jeg trives godt i. Har hobbyer som gir livet mening, jeg føler trygghet og tilhørighet, og ikke minst har jeg god helse. Jeg har mye å være takknemlign for. Livet er ikke perfekt, og man søker vel alltid etter å ha det enda bedre, men prøver sette pris på alt jeg har ❤️ Anonymkode: 9ee8c...697 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 2. april 2017 #23 Del Skrevet 2. april 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er ikke fornøyd med livet mitt. Men jeg begynner å kjenne mer og mer håp for og tro på at jeg en dag vil kjenne meg fornøyd. Selv om jeg ikke er fornøyd per nå, så er jeg fornøyd med ... hva kan man si, bedringen? Sånn jeg har det nå, er ikke noe bra, men jeg vet at jeg jobber med det. Jeg vet at jeg tar tak i det, og at jeg gjør det jeg kan og at tiltakene mine har virkning. Det jeg angrer på er noe jeg ikke kan påvirke. Jeg har vært alvorlig syk de siste 8 årene, ungdomstida mi ble ødelagt og nå er jeg plutselig langt ut i 20-åra og det er så mye jeg ikke kan og så mye jeg ikke har opplevd. Det er en helt ny verden for meg rett og slett! Og det er skikkelig skremmende, nedbrytende, sorgfullt og dritt. Men noen dager, noen minutt av noen dager, så er det noe annet! Det er spennende, det er jomfruelig. Det er som om verden er ny for meg, og jeg nå endelig kanskje står på toppen av en bakke og skal til å kjøre utfor! Og disse få minuttene, der jeg ikke er skremt over det som er foran meg, og trist over alt jeg har gått glipp av, så tror jeg og håper jeg på at det skal bli spennende når jeg kjører utfor! Jeg skal leve. Jeg lengter etter et mer sosialt liv, etter energien til å drømme, til å våge, til å finne ut hva jeg vil og så sette det ut i livet. Jeg lengter etter redskapene til å gå ut der og leve livet mitt. Men jeg lengter også etter noe jeg aldri kan få, ungdomstiden og begynnelsen av tjueåra mine tilbake. Oh, det er så skummelt og spennende. Anonymkode: 7bfbc...4a4 Tja. Du er fortsatt ung:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 2. april 2017 #24 Del Skrevet 2. april 2017 Ja. Jeg har ikke alltid vært det, men ting kan alltids bli bedre. Er noen ting jeg føler meg noe nedfor av, men går ikke rundt og føler meg deprimert. Man bør leve det livet man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #25 Del Skrevet 2. april 2017 Hvorfor føler jeg for å skrive NEI med store bokstaver? Men jeg er under construction.. jeg jobber med saken... Anonymkode: 0408d...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 2. april 2017 #26 Del Skrevet 2. april 2017 Ja, egentlig. Har god økonomi, ferdig med utdannelsen om 1,5 år, har et koselig hjem og 2 flotte friske døtre. Ønsker meg kanskje en kjæreste en gang i fremtiden, men stresser ikke😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #27 Del Skrevet 2. april 2017 Deler av livet er jeg kjempefornøyd med, og andre deler ikke så fornøyd med.. Jeg har det periodevis veldig bra, har reist mye og gjort mye bra/fint, men hverdagen synes jeg er kjedelig. Jeg tar meg ofte i å tenke: er det virkelig sånn det skal være? At så mye av livet er hverdag og at hverdagen er kjedelig? Anonymkode: 564ad...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 2. april 2017 #28 Del Skrevet 2. april 2017 Ja, jeg er veldig fornøyd. Jeg har en fantastisk kjæreste, gode venner, snart en bachelorgrad og planer om å flytte til det stedet i verden jeg elsker mest. Jeg reiser også masse og har en familie jeg er veldig glad i og gjør mye fint med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #29 Del Skrevet 3. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Deler av livet er jeg kjempefornøyd med, og andre deler ikke så fornøyd med.. Jeg har det periodevis veldig bra, har reist mye og gjort mye bra/fint, men hverdagen synes jeg er kjedelig. Jeg tar meg ofte i å tenke: er det virkelig sånn det skal være? At så mye av livet er hverdag og at hverdagen er kjedelig? Anonymkode: 564ad...a17 Livet er hverdager. Flest av dem. Anonymkode: 1c454...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 3. april 2017 #30 Del Skrevet 3. april 2017 Jeg er veldig fornøyd med livet mitt, og akkurat nå er jeg så glad som jeg aldri har vært før. Kan ikke tenke meg at ting kan bli bedre, i så fall skjønner jeg ikke hvordan, så jeg skal nyte dette sekund for sekund. Har ingenting å klage på. Føler meg veldig heldig! Så jeg er evig takknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #31 Del Skrevet 3. april 2017 6 timer siden, s0la skrev: Jeg er veldig fornøyd med livet mitt, og akkurat nå er jeg så glad som jeg aldri har vært før. Kan ikke tenke meg at ting kan bli bedre, i så fall skjønner jeg ikke hvordan, så jeg skal nyte dette sekund for sekund. Har ingenting å klage på. Føler meg veldig heldig! Så jeg er evig takknemlig. Så fint å lese at du har det SÅ bra! Hvis du gidder kunne du tenke deg å skrive litt hva det er som gjør at alt er så bra? Hva er det med de hverdagene du har nå som gjør at du er lykkelig hver dag? Anonymkode: 7bfbc...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 3. april 2017 #32 Del Skrevet 3. april 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint å lese at du har det SÅ bra! Hvis du gidder kunne du tenke deg å skrive litt hva det er som gjør at alt er så bra? Hva er det med de hverdagene du har nå som gjør at du er lykkelig hver dag? Anonymkode: 7bfbc...4a4 Livet mitt har snudd helt på hodet, på en god måte, den siste tiden. Jeg flyttet fra en plass der jeg ikke trivdes, fra en mann jeg ikke elsket og som ikke elsket meg, fikk meg en jobb jeg stortrives i og utrolig nok møtt en mann jeg har det helt fantastisk med! Jeg jobber masse og det er en tung jobb, men jeg liker det. I tillegg er det godt arbeidsmiljø! Er mer sosial generelt. Det er deilig å være med folk man har kjemi med. Og kjæresten... han er ubeskrivelig god på alle måter. Trodde jeg var forelska i eksen, men der tok jeg feil. Det var i så fall ikke sånn som dette... Vi passer godt sammen. Samme interesser, god kjemi. Aldri opplevd dette før, at noe føles så rett. Har fått livskvaliteten opp, og jeg lever mer. Derfor er jeg så fornøyd med livet mitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #33 Del Skrevet 3. april 2017 Nei, det er jeg ikke. Tiden går for fort til at jeg har rukket å få til det jeg ønsker jeg skulle ha fått til. Jeg er ikke frisk, og i en alder av 25 skulle jeg ønske jeg hadde klart å bli frisk nå. Jeg har ikke barn, og planen var egentlig å få barn i tidlig 20-års-alder, og være helt ferdig me det innen jeg var 30 år. Ser ikke ut som at det kommer til å skje, med mindre jeg begynner å få barn i morgen. Jeg har ikke fast jobb pga. sykdom, og pga. det har jeg veldig dårlig råd. Huset faller fra hverandre uten at jeg har penger til å reparere det. At bilen vår i det hele tatt klarer å kjøre med alle problemene som vi har med den er et under i seg selv. Jeg hadde lovet meg selv at jeg aldri i verden skulle bli som moren min, men det virker som det er dit jeg er på vei likevel. Så nei, jeg er ikke fornøyd. Men fortsetter å prøve så godt jeg kan. Anonymkode: f032c...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #34 Del Skrevet 4. april 2017 Dytt Anonymkode: bc028...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 4. april 2017 #35 Del Skrevet 4. april 2017 Midt på treet fornøyd. Har et par ting jeg sliter med. Mesteparten er dog ganske fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 4. april 2017 #36 Del Skrevet 4. april 2017 Vurderte å trekke ett øye fra terningkastet pga. alt mannehatet som spres på KG om dagen, men skitt au. Det er jo deres problem, ikke mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hollabackgirl Skrevet 4. april 2017 #37 Del Skrevet 4. april 2017 Ja, det vil jeg absolutt si at jeg er <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #38 Del Skrevet 4. april 2017 21 timer siden, s0la skrev: Livet mitt har snudd helt på hodet, på en god måte, den siste tiden. Jeg flyttet fra en plass der jeg ikke trivdes, fra en mann jeg ikke elsket og som ikke elsket meg, fikk meg en jobb jeg stortrives i og utrolig nok møtt en mann jeg har det helt fantastisk med! Jeg jobber masse og det er en tung jobb, men jeg liker det. I tillegg er det godt arbeidsmiljø! Er mer sosial generelt. Det er deilig å være med folk man har kjemi med. Og kjæresten... han er ubeskrivelig god på alle måter. Trodde jeg var forelska i eksen, men der tok jeg feil. Det var i så fall ikke sånn som dette... Vi passer godt sammen. Samme interesser, god kjemi. Aldri opplevd dette før, at noe føles så rett. Har fått livskvaliteten opp, og jeg lever mer. Derfor er jeg så fornøyd med livet mitt nå! Takk for at du ville dele! Jeg tenker litt på "hva er det de som er lykkelige gjør i livet sitt" og hva er det JEG gjør. For da må jeg kanskje prøve å gjør mer av det ikke sant. Det handler vel i bunn og grunn om å leve mer kan det virke som. Og du, bra for deg, at du tok tak i livet ditt, og endret på det som ikke fungerte! Du fortjener jammen å ha det godt nå! Anonymkode: 7bfbc...4a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #39 Del Skrevet 4. april 2017 Har det meste på stell og setter veldig stor pris på venner og familie. Min utfordring er at jeg er kronisk singel og har elendig selvtillit + et svært uheldig utseende. Synes det er vondt å knapt ha noen form for kroppskontakt, det eneste er stort sett en klem fra mamma en gang i måneden i snitt. Har gått til psykolog for å jobbe med selvbildet, men mtp på å evt møte en mann så ligger all den dårlige selvtilliten der - at jeg ser så jævlig ut at det ikke er mulig å finne noen mann, selv om jeg vet jeg er en godt likt jente (dog ikke på det romantiske plan). Jeg hater at jeg hater meg selv i speilet og at jeg gjentar alle de stygge tingene menn har sagt om utseendet mitt til meg selv mange ganger i timen + mange andre ting med meg jeg vet menn synes er ekle. Vil bare så gjerne bli sett av en mann for første gang i mitt liv, men det skjer aldri. Stanget hodet i veggen (billedlig fortalt), hører jo at menn også ser på det indre, men min erfaring er at det ikke teller før en har oppfylt x antall utseendemessige standarder. Gjør det jeg kan, men føler meg så dum. En sminket gris er fortsatt en gris. sånn, bare litt om offerrollen jeg påtar meg og ødelegger livet med. Mye annet er bra, altså Anonymkode: f3a41...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå