AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #21 Skrevet 1. april 2017 Pølse i lompe og/eller brød er helt supert. Iallfall om pølsene er fra Grøstad. Brusen står jeg over. All brus. Gi meg heller en øl eller farris/vann. Anonymkode: 697c4...18c 1
Winry Skrevet 2. april 2017 #22 Skrevet 2. april 2017 Bytt ut pølsebrødet med lompe, fjern ketchupen, sennepen og den sprøstekte løken, og bytt cola til pepsi max, så snakker vi
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #23 Skrevet 3. april 2017 Veldig glad i wiener. Men prøver å ha ett sunt kosthold så blir sjelden det vi spiser 😊 Anonymkode: 22572...518
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #24 Skrevet 3. april 2017 14 timer siden, Winry skrev: Bytt ut pølsebrødet med lompe, fjern ketchupen, sennepen og den sprøstekte løken, og bytt cola til pepsi max, så snakker vi Det høtest jo forferdelig tørt og kjedelig ut. Men enig med pepsi maxen. Anonymkode: b021b...eb5
Antoinette Skrevet 3. april 2017 #25 Skrevet 3. april 2017 (endret) Kun en mann ville kalt dette for en "rett". Endret 3. april 2017 av Antoinette
Bob Larson Skrevet 3. april 2017 Forfatter #26 Skrevet 3. april 2017 23 timer siden, Winry skrev: Bytt ut pølsebrødet med lompe, fjern ketchupen, sennepen og den sprøstekte løken, og bytt cola til pepsi max, så snakker vi Kan ha noen blader med spinat mellom pølsen og lompen og.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #27 Skrevet 3. april 2017 11 timer siden, Antoinette skrev: Kun en mann ville kalt dette for en "rett". Det er jo en helt vanlig matrett som finnes overalt i verden. Ser ikke dette behovet for å nedgradere maten bare fordi du selv ikke liker det. Eller så vet du bare ikke hva som inngår i begrepet "rett". I så fall foreslår jeg at du slår det opp i en ordbok og lærer noe nytt. Anonymkode: 03ac5...b94 4
Bob Larson Skrevet 3. april 2017 Forfatter #28 Skrevet 3. april 2017 11 timer siden, Antoinette skrev: Kun en mann ville kalt dette for en "rett". Skal jeg være mannen din?
Gjest Froning Skrevet 3. april 2017 #29 Skrevet 3. april 2017 På 1.4.2017 den 19.32, Bob Larson skrev: I dag skal jeg ha pølsemiddag. Wienerpølser fra Gilde, og pølsebrød (med sesamfrø), ketchup, sennet og sprøstekt løk. Og Coca Cola til. Er dere glad i denne retten? JA!
Vox_populi Skrevet 3. april 2017 #30 Skrevet 3. april 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo en helt vanlig matrett som finnes overalt i verden. Det er sant; pølser med og uten tilbehør ER mat, og mat er også f.eks. wienerbrød. Med litt godvilje kan også begge kalles for retter. Men jeg vil ikke kalle noen av dem for middagsmat, selv om begge unektelig lar seg spises mid(t på) dag(en). Den betegnelsen synes jeg bør reserveres for litt mer allsidige og gedigne måltider enn kjappmat eller kaker.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #31 Skrevet 3. april 2017 34 minutter siden, Vox_populi skrev: Det er sant; pølser med og uten tilbehør ER mat, og mat er også f.eks. wienerbrød. Med litt godvilje kan også begge kalles for retter. Men jeg vil ikke kalle noen av dem for middagsmat, selv om begge unektelig lar seg spises mid(t på) dag(en). Den betegnelsen synes jeg bør reserveres for litt mer allsidige og gedigne måltider enn kjappmat eller kaker. Det er helt irrelevant hva du mener bør inngå i betegnelsen. Anonymkode: 03ac5...b94 1
Gjest Nori Skrevet 4. april 2017 #32 Skrevet 4. april 2017 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Nori, mod
Salka Skrevet 4. april 2017 #33 Skrevet 4. april 2017 Pølseeee, gi meg pølse, kokte, røkte, grill og wiener slank og delikaaaaat! Pølse, gi meg pølse med løk og ketchup og rekesalat! 1
Gjest Uhumskheter Skrevet 5. april 2017 #35 Skrevet 5. april 2017 På 1.4.2017 den 21.11, AnonymBruker skrev: Pølse er Harry Anonymkode: d044e...b75 Nei, pølse er vanligvis gris. Snakk om å være uopplyst. Ikke lov til å spise mennesker i Norge, ikke engang de som er så uheldige å hete Harry.
Salka Skrevet 5. april 2017 #36 Skrevet 5. april 2017 1 minutt siden, Uhumskheter skrev: Nei, pølse er vanligvis gris. Snakk om å være uopplyst. Ikke lov til å spise mennesker i Norge, ikke engang de som er så uheldige å hete Harry. Fantastisk! Nå måtte jeg bite meg hardt i leppa for å ikke gapskratte høyt! Jeg ler så stille jeg kan så jeg rister her! 1
Jerry Lee Skrevet 5. april 2017 #37 Skrevet 5. april 2017 (endret) 13 timer siden, Salka skrev: Pølseeee, gi meg pølse, kokte, røkte, grill og wiener slank og delikaaaaat! Pølse, gi meg pølse med løk og ketchup og rekesalat! Jah! Wiener i lompe, rekesalat, rå og sprøstekt løk, sinnasennep og ketchup. Liker best Finsbråten, Grøstad og Leiv Vidar. Endret 5. april 2017 av Jerry Lee 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå