Bob Larson Skrevet 1. april 2017 #1 Skrevet 1. april 2017 I dag skal jeg ha pølsemiddag. Wienerpølser fra Gilde, og pølsebrød (med sesamfrø), ketchup, sennet og sprøstekt løk. Og Coca Cola til. Er dere glad i denne retten?
Krakk Skrevet 1. april 2017 #2 Skrevet 1. april 2017 Liker bedre grillpølser og tåler ikke sesamfrø, men pølser i pizzadeig er himmelsk 1
Silfen Skrevet 1. april 2017 #3 Skrevet 1. april 2017 Det er jo et herremåltid verdt kongens bord. Faktisk spiser kongen det hver torsdag. 1
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2017 7 minutter siden, Silfen skrev: Det er jo et herremåltid verdt kongens bord. Faktisk spiser kongen det hver torsdag. Har du belegg for den påstanden, lurer jeg litt på nå. 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. april 2017 #5 Skrevet 1. april 2017 Nei, det er noe av det verste jeg vet
Silfen Skrevet 1. april 2017 #6 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, Bob Larson skrev: Har du belegg for den påstanden, lurer jeg litt på nå. Alt jeg sier er sant, så det så. 2
chouette Skrevet 1. april 2017 #7 Skrevet 1. april 2017 Elsker pølser! Wiener er det beste. Foretrekker Grøstad sine men Gilde er også godt. Ekstremt viktig at brødet har sesamfrø ja. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #8 Skrevet 1. april 2017 Foretrekker andre pølser.. Anonymkode: 3bfa9...345 1
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2017 2 minutter siden, toothfairy skrev: Elsker pølser! Wiener er det beste. Foretrekker Grøstad sine men Gilde er også godt. Ekstremt viktig at brødet har sesamfrø ja. En kvinne for mitt hjerte! En kvinne som elsker pølse! 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #10 Skrevet 1. april 2017 24 minutter siden, Bob Larson skrev: I dag skal jeg ha pølsemiddag. Wienerpølser fra Gilde, og pølsebrød (med sesamfrø), ketchup, sennet og sprøstekt løk. Og Coca Cola til. Er dere glad i denne retten? Det kan vel ikke akkurat kalles for en rett...Det er vel mer "vomfyll". Anonymkode: d5a09...e5f 3
Vox_populi Skrevet 1. april 2017 #11 Skrevet 1. april 2017 27 minutter siden, Bob Larson skrev: I dag skal jeg ha pølsemiddag. Wienerpølser fra Gilde, og pølsebrød (med sesamfrø), ketchup, sennet og sprøstekt løk. Og Coca Cola til. Er dere glad i denne retten? Dette har ingen ting med middag å gjøre. Bare en kjapp nødløsning kjøpt på bensinstasjonen når du ikke har anledning til å få deg ordentlig mat
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. april 2017 #12 Skrevet 1. april 2017 Foretrekker Mydland-pølser surret med bacon (alt blir bedre med bacon), grovt pølsebrød, sprøstekt løk, og litt ekle mengder med Idun pølsesennep. Et par sånne, og jeg er rett så lykkelig.
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2017 Jeg har aldri hørt om Grøstad og Mydland...
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. april 2017 #14 Skrevet 1. april 2017 23 minutter siden, Bob Larson skrev: Jeg har aldri hørt om Grøstad og Mydland... Mydland er et relativt lite slakteri i Tromsø. Foruten pølsene, så går også pinnekjøttet og ribba deres Gildes produkter en høy gang. Har du noensinne muligheten, så prøv.
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #15 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev: Mydland er et relativt lite slakteri i Tromsø. Foruten pølsene, så går også pinnekjøttet og ribba deres Gildes produkter en høy gang. Har du noensinne muligheten, så prøv. Spennende det. Men tror ikke jeg skal så langt nord med det første... men er jo egentlig bare medister uansett.
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. april 2017 #16 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Bob Larson skrev: Spennende det. Men tror ikke jeg skal så langt nord med det første... men er jo egentlig bare medister uansett. Det kommer sikkert en mulighet en dag - om ikke annet når du blir pensjonist og tar en tur med Hurtigruta Joda, det er jo kjøttfarse, men så kommer krydderiet i tillegg - og det er jo det som virkelig bringer frem smaken (tro meg, jeg har spist meg gjennom noen meter Wiener-pølse her i Tyskland på desperat jakt etter noe som minner om Mydlands)
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #18 Skrevet 1. april 2017 Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev: Det kommer sikkert en mulighet en dag - om ikke annet når du blir pensjonist og tar en tur med Hurtigruta Joda, det er jo kjøttfarse, men så kommer krydderiet i tillegg - og det er jo det som virkelig bringer frem smaken (tro meg, jeg har spist meg gjennom noen meter Wiener-pølse her i Tyskland på desperat jakt etter noe som minner om Mydlands) Ja den dagen jeg går av med pensjon skal jeg søren sprelle meg ta en tur med Hurtigruta! Kanskje Mydland blander inn reinsdyr? Blir vel litt mer smak av det da, kan jeg tenke meg. Gris er smakløst. 1
debattanten Skrevet 1. april 2017 #19 Skrevet 1. april 2017 (endret) 23 minutter siden, Bob Larson skrev: Ja den dagen jeg går av med pensjon skal jeg søren sprelle meg ta en tur med Hurtigruta! Kanskje Mydland blander inn reinsdyr? Blir vel litt mer smak av det da, kan jeg tenke meg. Gris er smakløst. Gris er ikke smakløst. Da har du spist feil gris, eller feil produkt. Når det er sagt, så foretrekker jeg min wiener i lompe. Cola og sprøstekt løk er jeg helt med på! Endret 1. april 2017 av debattanten 2
Bob Larson Skrevet 1. april 2017 Forfatter #20 Skrevet 1. april 2017 1 minutt siden, debattanten skrev: Gris er ikke smakløst. Da har du spist feil gris, eller feil produkt. Når det er sagt, så foretrekker jeg min wiener i lompe. Cola og sprøstekt løk er jeg helt med på! Spansk spekepølse, det er tingen. Da er gris GODT. Ikke det Gilde-sølet, som de kaller "salami".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå