Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag skal jeg ha pølsemiddag. Wienerpølser fra Gilde, og pølsebrød (med sesamfrø), ketchup, sennet og sprøstekt løk.

Og Coca Cola til.

Er dere glad i denne retten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker bedre grillpølser og tåler ikke sesamfrø, men pølser i pizzadeig er himmelsk 

  • Liker 1
Skrevet

Det er jo et herremåltid verdt kongens bord. Faktisk spiser kongen det hver torsdag. 

  • Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Silfen skrev:

Det er jo et herremåltid verdt kongens bord. Faktisk spiser kongen det hver torsdag. 

Har du belegg for den påstanden, lurer jeg litt på nå.

  • Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, det er noe av det verste jeg vet

Skrevet
2 minutter siden, Bob Larson skrev:

Har du belegg for den påstanden, lurer jeg litt på nå.

Alt jeg sier er sant, så det så. 

  • Liker 2
Skrevet

Elsker pølser! Wiener er det beste. Foretrekker Grøstad sine men Gilde er også godt. Ekstremt viktig at brødet har sesamfrø ja.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker andre pølser..

Anonymkode: 3bfa9...345

  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, toothfairy skrev:

Elsker pølser! Wiener er det beste. Foretrekker Grøstad sine men Gilde er også godt. Ekstremt viktig at brødet har sesamfrø ja.

En kvinne for mitt hjerte! En kvinne som elsker pølse!

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Bob Larson skrev:

I dag skal jeg ha pølsemiddag. Wienerpølser fra Gilde, og pølsebrød (med sesamfrø), ketchup, sennet og sprøstekt løk.

Og Coca Cola til.

Er dere glad i denne retten?

Det kan vel ikke akkurat kalles for en rett...Det er vel mer "vomfyll".

Anonymkode: d5a09...e5f

  • Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Bob Larson skrev:

I dag skal jeg ha pølsemiddag. Wienerpølser fra Gilde, og pølsebrød (med sesamfrø), ketchup, sennet og sprøstekt løk. Og Coca Cola til. Er dere glad i denne retten?

Dette har ingen ting med middag å gjøre. Bare en kjapp nødløsning kjøpt på bensinstasjonen når du ikke har anledning til å få deg ordentlig mat

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Foretrekker Mydland-pølser surret med bacon (alt blir bedre med bacon), grovt pølsebrød, sprøstekt løk, og litt ekle mengder med Idun pølsesennep. Et par sånne, og jeg er rett så lykkelig. 

Skrevet

Jeg har aldri hørt om Grøstad og Mydland...

Gjest Zeitgeist
Skrevet
23 minutter siden, Bob Larson skrev:

Jeg har aldri hørt om Grøstad og Mydland...

Mydland er et relativt lite slakteri i Tromsø. Foruten pølsene, så går også pinnekjøttet og ribba deres Gildes produkter en høy gang. Har du noensinne muligheten, så prøv. 

Skrevet
Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev:

Mydland er et relativt lite slakteri i Tromsø. Foruten pølsene, så går også pinnekjøttet og ribba deres Gildes produkter en høy gang. Har du noensinne muligheten, så prøv. 

Spennende det. Men tror ikke jeg skal så langt nord med det første... men er jo egentlig bare medister uansett.

Gjest Zeitgeist
Skrevet
Akkurat nå, Bob Larson skrev:

Spennende det. Men tror ikke jeg skal så langt nord med det første... men er jo egentlig bare medister uansett.

Det kommer sikkert en mulighet en dag - om ikke annet når du blir pensjonist og tar en tur med Hurtigruta :fnise: 

Joda, det er jo kjøttfarse, men så kommer krydderiet i tillegg - og det er jo det som virkelig bringer frem smaken (tro meg, jeg har spist meg gjennom noen meter Wiener-pølse her i Tyskland på desperat jakt etter noe som minner om Mydlands)

AnonymBruker
Skrevet

Pølse er Harry 

Anonymkode: d044e...b75

Skrevet
Akkurat nå, Lafemmemauvaise skrev:

Det kommer sikkert en mulighet en dag - om ikke annet når du blir pensjonist og tar en tur med Hurtigruta :fnise: 

Joda, det er jo kjøttfarse, men så kommer krydderiet i tillegg - og det er jo det som virkelig bringer frem smaken (tro meg, jeg har spist meg gjennom noen meter Wiener-pølse her i Tyskland på desperat jakt etter noe som minner om Mydlands)

Ja den dagen jeg går av med pensjon skal jeg søren sprelle meg ta en tur med Hurtigruta!

Kanskje Mydland blander inn reinsdyr? Blir vel litt mer smak av det da, kan jeg tenke meg. Gris er smakløst.

  • Liker 1
Skrevet (endret)
23 minutter siden, Bob Larson skrev:

Ja den dagen jeg går av med pensjon skal jeg søren sprelle meg ta en tur med Hurtigruta!

Kanskje Mydland blander inn reinsdyr? Blir vel litt mer smak av det da, kan jeg tenke meg. Gris er smakløst.

Gris er ikke smakløst. Da har du spist feil gris, eller feil produkt. :P Når det er sagt, så foretrekker jeg min wiener i lompe. 


Cola og sprøstekt løk er jeg helt med på! 

Endret av debattanten
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, debattanten skrev:

Gris er ikke smakløst. Da har du spist feil gris, eller feil produkt. :P Når det er sagt, så foretrekker jeg min wiener i lompe. 


Cola og sprøstekt løk er jeg helt med på! 

Spansk spekepølse, det er tingen. Da er gris GODT. Ikke det Gilde-sølet, som de kaller "salami".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...