AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #21 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg snakker ikke om sladder, men ting som skjer i livet, en oppdatering siden sist, ingen nye tanker rundt felles interesser osv. TS. Anonymkode: ecf32...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #22 Del Skrevet 4. april 2017 Og det er ikke snakk om å mislike noen. Anonymkode: ecf32...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #23 Del Skrevet 4. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke om sladder, men ting som skjer i livet, en oppdatering siden sist, ingen nye tanker rundt felles interesser osv. TS. Anonymkode: ecf32...014 Du har misforstått noe vesentlig med vennskap. Det er ikke dine venners plikt å underholde deg. Hvis du vil ha underholdning kan du gå på konsert eller se en film eller noe. Anonymkode: dd4bb...57f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #24 Del Skrevet 4. april 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har misforstått noe vesentlig med vennskap. Det er ikke dine venners plikt å underholde deg. Hvis du vil ha underholdning kan du gå på konsert eller se en film eller noe. Anonymkode: dd4bb...57f Det vet jeg godt at ikke er mine venners plikt og ikke forventer jeg det heller. Anonymkode: ecf32...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #25 Del Skrevet 4. april 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke om sladder, men ting som skjer i livet, en oppdatering siden sist, ingen nye tanker rundt felles interesser osv. TS. Anonymkode: ecf32...014 Om dine venner ikke ønsker å fortelle deg om sitt liv og ting som skjer så er det kansje en grunn til det. Da vil de ikke at du skal vite noe, eller så er de veldig private. Det kan være de ikke stoler på deg med sin private informasjon, no offence, Anonymkode: 0d1a7...b83 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #26 Del Skrevet 4. april 2017 Planglegg noe nytt sammen med de. Tilbring tid med venner istedenfor å bare møtes for å utveksle hva man har gjort den siste tiden. Opplev ting sammen med venner. Anonymkode: 81a12...69a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #27 Del Skrevet 4. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om dine venner ikke ønsker å fortelle deg om sitt liv og ting som skjer så er det kansje en grunn til det. Da vil de ikke at du skal vite noe, eller så er de veldig private. Det kan være de ikke stoler på deg med sin private informasjon, no offence, Anonymkode: 0d1a7...b83 Jeg mener ikke de som ikke vil si noe, men de som ikke har noe å si. Anonymkode: ecf32...014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #28 Del Skrevet 4. april 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener ikke de som ikke vil si noe, men de som ikke har noe å si. Anonymkode: ecf32...014 hvordan vet du at de ikke har noe å si? Anonymkode: 0d1a7...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 4. april 2017 #29 Del Skrevet 4. april 2017 Har ikke noe krav til at kompisene mine skal være på eventyr hver dag og ha lange historier å fortelle hver gang vi møttes eller noe nytt. Er ikke derfor de er vennene minr. Vi kan fint møttes. Ikke ha noe nytt å prate om og ligge i hver sin hengekøye, høre på musikk , drikke øl og nesten ikke si noe til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #30 Del Skrevet 4. april 2017 På 01.04.2017 den 12.43, AnonymBruker skrev: Hva synes du om sånne folk som aldri opplever noe og har aldri noe nytt å fortelle? Blir slitsomt og lite givende i lengden. Hvis du ikke har noen venner av den typen, prøv å fjerne livserfaring og evt. utdannelse fra en av de du har og se hva du sittet igjen med. Funker ikke i lengden. Noen som tenker det samme her? Anonymkode: ecf32...014 Altså, ts, den situasjonen ender 99% av befolkningen i, så om jeg skulle "synes noe om" det i negativ forstand så ville jeg ikke hatt venner. Først går vi på skole. Og selv som tenåring så forstår vi jo at tenåringer er tåpelige, uinteressante individer som knapt evner tenke på egenhånd, og når de først tenker så tenker de på seg selv. Utseende. Venner. Utseende. Seg selv. etc. Så blir vi studenter. Vi begir oss til nærmeste tettsted og tror vi vet noe (nei, det gjør vi ikke), innbiller oss at vi er fattige (nei: det er vi ikke), overarbeidet (som om), og at studiet, kort sagt, ikke kan gjennomføres av en ape i bakrus. Vi snakker om oss selv. Om sex, hvor dårlig råd vi har og hvor "stressende" vårt priviligerte luksusliv er. Vi innser ikke at vi høres ut som det vi er: idioter. Så blir vi noen-og-tjue. Hjerna er endelig moden og vi innser (sånn mellom 20-40% av oss) at vi er svinheldige idioter. Vi får oss jobb og innser at studiet var slaraffenliv. Her lærer noen av oss (langt fra alle!) å snakke om ikke-oss-selv. Om politikk og kultur og samfunn. Vi sier helt sprø ting som ikke stemmer, men 20% av oss innser at vi ikke vet hva vi snakker om. Vi innser ikke at vi høres ut som det vi er: idioter. Så er vi rundt 30, finner vi oss en partner og popper ut unger. Mellom 18 (et barn) og 25 (flere barn) år går med til prat om oss selv og bæsj, tiss, barnetegninger og hvor flink ungen er som lærte seg å gå på do før han var komfirmert (tror lista ligger såpass lavt i dag). Vi innser ikke at vi høres ut som det vi er: idiotforeldre til uoppdragne unger. Deretter blir vi besteforeldre og snakker om barnebarna sitt tiss, bæsj og hvor lav pensjonen er (fordi vi ikke gadd spare). Vi innser fortsatt ikke at vi høres ut som det vi er: folk som er gamle nok til å vite bedre for 40 år siden. Så blir vi demente. Anonymkode: 7d21a...e93 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #31 Del Skrevet 9. april 2017 På 1.4.2017 den 13.12, Kelsi skrev: Tror ikke det bare dreier seg om personer som ikke "opplever" så mye, men heller folk som ikke er så gode på å kommunisere. Kjenner flere som ikke opplever eller gjør så mye mer spennende ting enn alle andre, men som er veldig flinke til å prate og viser interesse for hva andre har å si. Om man har en evne til å fremstå som reflektert og nysgjerrig vil man tiltrekke seg andre menneskers interesse.Tror det også handler mye om folk har personlige meninger. Jeg vil heller snakke med folk som er uenige med meg, som jeg kan diskutere med på en konstruktiv måte enn folk som ikke mener noe i det hele tatt. Synes egentlig det er skikkelig sosialt "turn off" med personer som ikke følger med i nyhetsbildet eller viser noe engasjement om samfunnet. Såååå enig det siste her! Har en venninne som er så utrolig konfliktsky, så hvis jeg en sjelden gang tar opp et tema som er litt dypere enn dagligdags pjatt så blir ho helt stille eller bytter tema, enten fordi ho ikke har hørt om tema/er uinteressert eller er uenig. Blir gaaaal. Dette ble visst baksnakking😬 Anonymkode: bc704...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #32 Del Skrevet 9. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Såååå enig det siste her! Har en venninne som er så utrolig konfliktsky, så hvis jeg en sjelden gang tar opp et tema som er litt dypere enn dagligdags pjatt så blir ho helt stille eller bytter tema, enten fordi ho ikke har hørt om tema/er uinteressert eller er uenig. Blir gaaaal. Dette ble visst baksnakking😬 Anonymkode: bc704...7d2 Det kan jo også hende at du ikke er noe særlig å diskutere med. Anonymkode: 03d2d...da7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #33 Del Skrevet 10. april 2017 Haha, denne tråden måtte jeg le av! Ikke for at det er en teit tråd på noen som helst måte, men for at jeg sitter med akkurat motsatt "problem". Jeg har en venninne der det MÅ skje noe hele tiden og som helst vil ha daglige oppdateringer med hva som har skjedd siden sist. Jeg er 100% sykemeldt og sengeliggende for det meste, så mitt liv virker nok veldig kjedelig akkurat nå. For min del er det utrolig slitsomt når det hele tiden må skje noe, og venninnen min og jeg er nok veldig forskjellige der i utgangspunktet. Hun kan ikke ha fri uten å finne på noe eller være sammen med venner uten en "plan". Kafé, hobbyer, turgåing mat osv mener jeg da. Jeg derimot elsker å dille rundt hjemme i mitt eget selskap og kan kose meg med å vaske/rydde eller lese litt i noen blader. Så jeg har ofte lite å dele når vi møtes. Tror dette handler mye om forskjellige personligheter og interesser bare. Det går jo veldig fint når jeg er med andre venner, så det er ikke det at jeg nødvendigvis ikke har noe å bidra med selv om jeg gjør lite. Tror bare listen for hva som er interessant å snakke om er forskjellig fra folk til folk men kanskje dere kan gå på kino eller teater eller noe i den duren istedenfor kafé? Da blir noe annet fokus og dere har automatisk noe å snakke om etterpå Anonymkode: ac3d8...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2017 #34 Del Skrevet 10. april 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo også hende at du ikke er noe særlig å diskutere med. Anonymkode: 03d2d...da7 Jaha? Det var jo en hyggelig tilbakemelding å få. Tenk litt på hva du skriver. Anonymkode: bc704...7d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #35 Del Skrevet 11. april 2017 Jeg har en slik venninne som gjerne spør 1000 spørsmål etter hverandre og vil få alle oppdateringene fra meg siden sist vi møttes. Hun liker å snakke mye om seg selv og "hyper" opp alt hun har gjort når hun forteller om det, selv om det er helt hverdagslige ting. "I helga gikk jeg på trening, møtte min niese, var ute med den.., så gjorde jeg det og det". Jeg er en sånn person som gjerne ikke orker å forklare alt jeg gjør i minste detalj, fordi jeg tenker ofte at det ikke er så interessant for den andre å høre på. Men det er nok litt annerledes med denne venninnen. Siden hun har en tendens til å spørre og grave så mye, velger jeg ut det jeg vil fortelle henne. Blir nok litt mer privat med henne enn jeg er med mine andre venninner. Det skyldes egentlig bare at jeg synes hun kan være slitsom og at hun snakker for mye. Med mine andre venninner er vi mer på samme plan når vi møtes. Jeg diskuterer alt fra privatliv, politikk, nyhetsbildet osv. med dem. Vi kan også bare sitte ved hverandre og tilbringe tid sammen uten å snakke om alt mulig hele tiden. Det synes jeg er deilig og tegn på et godt vennskap. Anonymkode: bb223...dc8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #36 Del Skrevet 11. april 2017 På 10.4.2017 den 13.00, AnonymBruker skrev: Jaha? Det var jo en hyggelig tilbakemelding å få. Tenk litt på hva du skriver. Anonymkode: bc704...7d2 Det jeg skrev var da ikke spesielt stygt. Det kan faktisk være et like sannsynlig scenario som det du langer ut om venninnen din. Dersom du mener at det jeg skrev var frekt bør du tenke litt på hva du skrev om venninnen din. Anonymkode: 03d2d...da7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #37 Del Skrevet 12. april 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg skrev var da ikke spesielt stygt. Det kan faktisk være et like sannsynlig scenario som det du langer ut om venninnen din. Dersom du mener at det jeg skrev var frekt bør du tenke litt på hva du skrev om venninnen din. Anonymkode: 03d2d...da7 Jo, det var det. Jeg skrev at hun er konfliktsky og at jeg blir gal, noe jeg har sagt til henne og hum innrømmer det selv. Du vet ingenting om vår relasjon. Skjønner ikke helt kommentaren din. Ta det til deg at ting du skriver faktisk kan såre andre. Takk og farvel. Anonymkode: bc704...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #38 Del Skrevet 12. april 2017 Jeg er litt sånn som har lite nytt å komme med. Rett og slett fordi jeg ikke er så flink å kommunisere. Tar jeg meg en fjelltur f.eks. så er det ikke noe jeg snakker så mye om, mens andre klarer å fortelle en hel historie ut av det. Det er en kunst jeg gjerne skulle likt å kunne. Noen tips? Anonymkode: 0906b...60f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 12. april 2017 #39 Del Skrevet 12. april 2017 Kanskje du da ikke trenger disse A4 vennene? Jeg søker mest interessante venner. Folk som er litt fargeklatter og går egne veier. Folk son streber etter å være "normale". Orker jeg ikke i lengden. Det er like kjedelig å snakke mes de som en stålampe. De gir meg ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 12. april 2017 #40 Del Skrevet 12. april 2017 Folk kan jo ikke noe for det hvis de ikke opplever nok ting å snakke om? Er ikke alle som er ute hver dag og opplever eventyr liksom... Enkelte sitter hjemme dagen lang og kjeder seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå