Gå til innhold

Kamilla og Tyven

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett filmen Kamilla og tyven? Den er så bra :) Er det noen som vet hvor den filmen er spilt inn? Hva synes dere om filmen? 

Anonymkode: 99317...726

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aragorn II Elessar

Har sett dem. Men det må være godt over 20 år siden jeg så dem.

Husker ikke noe av dem egentlig. Men jeg mener jeg likte dem

Endret av Balian de Ibelin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Så den da den gikk på kino, husker jeg likte den godt. Så vit jeg husker er den spilt inn i Kristiansand området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker de filmene! De er spilt inn på Sørlandet en plass, mener jeg. Har de på DVD, og de plukkes fram hver gang jeg er litt pjusk og trenger en sofadag under pleddet!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg noen gang så toern, men den første så jeg på kino. Blir fortsatt glad når jeg hører sangen:) 

Anonymkode: 2f76d...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Begge filmene ligger nå på sumo. Jeg elsker disse og har nylig introdusert dem for min 5åring som har blitt like glad i dem. Filmene er spilt inn flere steder i Kristiansand og omegn. Setesdalbanen er brukt i togscenene, den gamle trafostasjon som fengsel etc :)

Anonymkode: b1f6f...e44

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.4.2017 den 11.19):

Noen som har sett filmen Kamilla og tyven? Den er så bra :) Er det noen som vet hvor den filmen er spilt inn? Hva synes dere om filmen? 

Anonymkode: 99317...726

Nydelige filmer. Skulle ønske barn i dag kunne vokse opp med slike nydelige filmer, gode verdier. Jeg skal vise de til min sønn når han er gammel nok i alle fall. 

Anonymkode: 41a29...272

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-5 den 1.40):

Nydelige filmer. Skulle ønske barn i dag kunne vokse opp med slike nydelige filmer, gode verdier. Jeg skal vise de til min sønn når han er gammel nok i alle fall. 

Anonymkode: 41a29...272

Jeg viser alle slike filmer til jenta min, og hun liker de godt. De har ikke tapt til tiden!! 

Hun elsker Kamilla og tyven, har sett den tre ganger men nå vil hun ikke se den mer for nå var hun stor nok til å forstå helt ordentlig syntes at den var for trist. Men hun får stjerner i øynene når vi setter på sangen. Gråt og gråt siste gangen vi så den. Da fikk hun se nr 2. 

Anonymkode: 54118...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
Annonse

Den er spilt inn flere steder i Vest Agder, men flest scener fra Mandal (Sjølingstad uldvarefabrik, fengselet, Mandal by) og Kristiansand (ved togstasjonen og på fylkesmuseet). Sikkert flere plasser også 😊

Anonymkode: 071e3...970

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Den er spilt inn flere steder i Vest Agder, men flest scener fra Mandal (Sjølingstad uldvarefabrik, fengselet, Mandal by) og Kristiansand (ved togstasjonen og på fylkesmuseet). Sikkert flere plasser også 😊

Anonymkode: 071e3...970

men dette er vel egentlig ikke noe svar på om en film faktisk er "bra" eller ikke...  

Anonymkode: 7168b...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den i dag da barna spurte etter noe jeg så på sa jeg var barn!

Må si jeg reagerte på hun stemoren eller tanta i starten, for en bitch! «Dette går ikke lenger», basert på ingenting! Litt rot med noe papir? Forferdelig!

Anonymkode: 3507d...d07

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...