Gjest Jessica Skrevet 31. mars 2017 #1 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) Vi har planer om å flytte til Sande /drammen området og skulle gjerne blitt kjent med noen der ☺ Kvinne i starten av 30 årene 😇 Endret 12. april 2017 av Jessica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari123 Skrevet 22. april 2017 #2 Del Skrevet 22. april 2017 Hei Jessica. Jeg er en jente på 29 og er bosatt i Sande. Si i fra om du vil ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 22. april 2017 #3 Del Skrevet 22. april 2017 46 minutter siden, Mari123 skrev: Hei Jessica. Jeg er en jente på 29 og er bosatt i Sande. Si i fra om du vil ta kontakt. Så koselig. Det gjør jeg gjerne 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 9. mai 2017 #4 Del Skrevet 9. mai 2017 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madeleine87 Skrevet 4. september 2017 #5 Del Skrevet 4. september 2017 Hei. Jeg er en jente på 30år som har flytta til Lier i februar (nesten på grensa til Drammen) og kjenner nesten ingen her. Om du vil bli kjent med flere er det bare å ta kontakt 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charloeh Skrevet 7. september 2017 #6 Del Skrevet 7. september 2017 Hei! Jeg ønsker også å bli kjent med noen i Drammen 😊 er i begynnelsen av 30-årene selv, og har to hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå