Gå til innhold

Har folk som oser hvitløk lav sosial intelligens?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er også veldig var på hvitløksånde, merker det med en gang. Men jeg elsker hvitløk selv, og pøser på med masse presset fersk hvitløk i de fleste middagene mine, så når jeg lukter hvitløk fra andre så tenker jeg bare på hva for noe digg vedkommende har spist og at jeg også vil ha... 

Hadde riktignok ikke spist hvitløk før et jobbintervju, og er også oppmerksom på det i jobbsammenheng, da jeg ofte har tett kontakt med mennesker. Men når det blir fredag, da står hjemmelaget tzatziki med minst 7 knuste fedd hvitløk på menyen! Så det så! 

Anonymkode: b331a...5b1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, hvitløkslukt er forferdelig. Nesten værre en røykelukt.

Anonymkode: 12fea...8ea

Hadde en kollega som overspiste hvitløk. Det luktet ikke bare av henne men også kontoret hennes.  Jeg ble så uvel og fordi det var så få luftemuligheter så var jeg glad vi ikke hadde åpent kontorlandskap.

Anonymkode: 0683d...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Vox_populi skrev:

Nei, omvendt! Vi som ikke tåler andre mennesker, vi spiser hvitløk. Da holder andre seg borte.

Hahah hvertfall kresne sure ømfintlige mennesker. Og de kan godt holde seg borte fra meg. Lever jeg godt med. 

Anonymkode: 9da66...b42

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest +LillePersille+

Snart kan vi bare sende ut en avatar av oss selv i verden uten lukter og skavanker. Det blir vel fint for hvitløkshatende og elskende mennesker på hele planeten :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke tenkt tanken på at jeg ikke skulle gjort det en gang.

Ikke jeg heller. Hvitløk er en helt naturlig del av kostholdet mitt, og det er jeg absolutt ikke alene om. Om jeg hadde mistet en jobb på grunn av det tviler jeg veldig på at jeg hadde trivdes på den arbeidsplassen uansett. 

Jeg tror som sagt andelen mennesker som reagerer på hvitløkslukt nå for tiden er så forsvinnende liten at det ikke er noe jeg bryr meg om. Som barn hørte jeg stadig folk klage over at den og den luktet hvitløk, men nå kan jeg knapt huske sist det skjedde. 

Anonymkode: 7150f...b90

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke jeg heller. Hvitløk er en helt naturlig del av kostholdet mitt, og det er jeg absolutt ikke alene om. Om jeg hadde mistet en jobb på grunn av det tviler jeg veldig på at jeg hadde trivdes på den arbeidsplassen uansett. 

Jeg tror som sagt andelen mennesker som reagerer på hvitløkslukt nå for tiden er så forsvinnende liten at det ikke er noe jeg bryr meg om. Som barn hørte jeg stadig folk klage over at den og den luktet hvitløk, men nå kan jeg knapt huske sist det skjedde. 

Det husker jeg også, folk klagde når jeg var barn. Nå er det som du sier helt normalt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå er det parfymelukt og skyllemiddel man klager på :rolleyes: 

Anonymkode: 12fea...8ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes vel grenser av hvitløksmengde også? En trenger jo ikke å hive inne på så mye hvitløk at det lukter _etter_ at du har vært der også. Det får da være grenser. Hva en gjør privat  er jo opp til den enkelte, men jeg håper at folk i det minste begrenser mengden før de skal på et spansk konversasjonsskurs

Anonymkode: 0683d...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke greit å omgås andre folk. Da blir en nødt til å finne seg i lukt av svette, overveldende parfyme, røyk, hvitløk og melk, samt til tider enda mer illeluktende avgasser. Vi har vel alle vår "favoritt" her. For min del er parfymestinkende damer (litt oppi åra, hva det nå kan komme av?) det absolutt verste. Men jeg har da oppdragelse, så jeg lider i stillhet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spiser ikke hvitløk, siden jeg er allergisk mot det. Men jeg har ikke opplevd å møte noen som stinker hvitløk.

Men jeg er allergisk mot parfyme, og det er mange mennesker som bader i parfyme. Det er flere ganger jeg må gå av bussen. For jeg får astma anfall og elveblest av det.

Anonymkode: 6eebb...798

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant. Bønder, hvitløkslukt, enkelte typer parfymer, farger man liker på klær og mat man liker og sånt er jo typisk for en lavere intelligens. :ironi: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. Man må få ta bussen etter at man har spist middag :P Men å ose hvitløk før et jobbintervju eller på jobb i en servicebransje synes jeg kanskje er et litt rart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...