AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #1 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg er veldig følsom i forhold til lukter. Sitter jeg ved siden en som har spist hvitløk på bussen så må jeg nesten flytte meg, for å unngå å bli kvalm. Her om dagen ble jeg stanset i trappa av en fyr som skulle på jobbintervju og ikke visste hvilken etasje han skulle i. Han oste også hvitløk. Synes synd på han som skulle stå for intervjuet. jeg skulle gjerne likt å høre om folk som oser hvitløk er klar over det selv og konsekvensene det medfører? Anonymkode: 0683d...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #2 Del Skrevet 31. mars 2017 Du sier jo selv at du er veldig følsom for lukter - betyr det at du tror alle merker hvitløkslukten like mye som deg? Det gjør de neppe. Anonymkode: f1eee...6ee 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sule Skrevet 31. mars 2017 #3 Del Skrevet 31. mars 2017 Ja det tror jeg de vet men bryr seg ikke.... 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 31. mars 2017 #4 Del Skrevet 31. mars 2017 Er nok det at de ikke merker selv, hvor mye hvitløk de lukter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #5 Del Skrevet 31. mars 2017 er du gravid? Anonymkode: aa831...0db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #6 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg er veldig følsom for folk som bruker "i forhold til" feil men jeg retter ikke på dem Anonymkode: f0950...339 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 31. mars 2017 #7 Del Skrevet 31. mars 2017 Jeg tror ikke de har lav sosial intelligens, jeg tror nok at de bare liker hvitløk og ikke bryr seg om hva folk som deg syns om matvanene deres 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 31. mars 2017 #8 Del Skrevet 31. mars 2017 Du burde begynne å bruke litt hvitløk i maten selv, så merker du ingenting fra andre. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #9 Del Skrevet 31. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er veldig følsom i forhold til lukter. Sitter jeg ved siden en som har spist hvitløk på bussen så må jeg nesten flytte meg, for å unngå å bli kvalm. Her om dagen ble jeg stanset i trappa av en fyr som skulle på jobbintervju og ikke visste hvilken etasje han skulle i. Han oste også hvitløk. Synes synd på han som skulle stå for intervjuet. jeg skulle gjerne likt å høre om folk som oser hvitløk er klar over det selv og konsekvensene det medfører? Anonymkode: 0683d...fc5 Jeg elsker hvitløk og spiser det med god samvittighet. Legger sjeødent merke til at andre lukter hvitløk. Hvorfor det å spise hvitløk skal handle om lav inteligens skjønner jeg ikke. Det er sunt og godt så ser heller fordeler ved det. Dere som ikke tåler andre mennesker får holde dere hjemme. Anonymkode: 9da66...b42 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #10 Del Skrevet 31. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sier jo selv at du er veldig følsom for lukter - betyr det at du tror alle merker hvitløkslukten like mye som deg? Det gjør de neppe. Anonymkode: f1eee...6ee Jeg har vanskelig for å tro at andre ikke lukter hvitløken. Hvor sjenerende det er avhenger av den enkelte. var på et språkkurs og måtte samtale med en som hadd spist hvitløk. Glad for at det ikke gjentok seg. Anonymkode: 0683d...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #11 Del Skrevet 31. mars 2017 Æsj, hvitløkslukt er forferdelig. Nesten værre en røykelukt. Anonymkode: 12fea...8ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #12 Del Skrevet 31. mars 2017 1 minutt siden, Muscae skrev: Du burde begynne å bruke litt hvitløk i maten selv, så merker du ingenting fra andre. Dette! Jeg tror de som reagerer på hvitløkslukt begynner å bli i kraftig mindretall her i landet etter hvert som matvanene har endret seg, så å prioritere denne minoritetens luktesans framfor min egen helse og nytelse virker lite hensiktsmessig. Anonymkode: 7150f...b90 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #13 Del Skrevet 31. mars 2017 5 minutter siden, Muscae skrev: Du burde begynne å bruke litt hvitløk i maten selv, så merker du ingenting fra andre. Jeg vil hevde at det er en stor forskjell på å ha litt hvitløk i maten, som jeg gjør i blant, kontra å spise en hel hvitløk! Anonymkode: 0683d...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #14 Del Skrevet 31. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker hvitløk og spiser det med god samvittighet. Legger sjeødent merke til at andre lukter hvitløk. Hvorfor det å spise hvitløk skal handle om lav inteligens skjønner jeg ikke. Det er sunt og godt så ser heller fordeler ved det. Dere som ikke tåler andre mennesker får holde dere hjemme. Anonymkode: 9da66...b42 Er det noe du ville ha spist før ett jobbintervju? Anonymkode: 0683d...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #15 Del Skrevet 31. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil hevde at det er en stor forskjell på å ha litt hvitløk i maten, som jeg gjør i blant, kontra å spise en hel hvitløk! Anonymkode: 0683d...fc5 En hel hvitløk? Det er i alle fall ganske uvanlig. (Sikker på at han ikke har spist mat med hvitløkspulver? Det stinker mye mer enn fersk hvitløk. Jo ferskere hvitløken er jo bedre smaker den, og visstnok stinker den mindre jo ferskere den er også. Så jeg anbefaler alle å kaste hvitløkspulveret og kjøpe deilig, fersk hvitløk!) Anonymkode: 7150f...b90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #16 Del Skrevet 31. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: er du gravid? Anonymkode: aa831...0db Nope. Men blir jeg gravid så kommer det til å ta helt av Anonymkode: 0683d...fc5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #17 Del Skrevet 31. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette! Jeg tror de som reagerer på hvitløkslukt begynner å bli i kraftig mindretall her i landet etter hvert som matvanene har endret seg, så å prioritere denne minoritetens luktesans framfor min egen helse og nytelse virker lite hensiktsmessig. Anonymkode: 7150f...b90 Greit nok det. Men da må regne med å bli ekskluder av enkelte. Om du stiller med hvitløksånde på jobbintervju så kan du ikke klage på at du ikke fikk jobben Anonymkode: 0683d...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #18 Del Skrevet 31. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du ville ha spist før ett jobbintervju? Anonymkode: 0683d...fc5 Hadde ikke tenkt tanken på at jeg ikke skulle gjort det en gang. Anonymkode: 9da66...b42 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vox_populi Skrevet 31. mars 2017 #19 Del Skrevet 31. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som ikke tåler andre mennesker får holde dere hjemme. Nei, omvendt! Vi som ikke tåler andre mennesker, vi spiser hvitløk. Da holder andre seg borte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2017 #20 Del Skrevet 31. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde ikke tenkt tanken på at jeg ikke skulle gjort det en gang. Anonymkode: 9da66...b42 Men jeg knasker ikke en hel hvitløk. Jeg bruker hvitløk i mat og i vanlige mengder. Anonymkode: 9da66...b42 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå