Gå til innhold

For mye tøfler og for lite MANN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ett barn som bor fast hos meg. Jeg har alltid satt barnet først og har ikke involvert en mann i vårt liv her på seks år. Jeg er sjeldent alene og er aldri på byen, det går i jobb og hjem. Jeg har det veldig fint alene altså, men burde jeg ikke ha en kjæreste? Jeg savner jo at noen tar vare på meg også. Jeg fikser ikke nettdating, det er jo sååå mye rart, mest vært borti utseendefikserte duster som er ute etter noe useriøst, orker ikke det. Jeg har ikke skremt noen med utseende enda, fått høre at jeg er pen osv. Men mange blir skremt av at jeg er så selvstendig med mye ansvar, jeg har en jobb hvor jeg snakker for meg og er lite beskjeden. Noen ganger føler jeg at jeg er alt for omgjengelig og at menn ikke våger nærme seg meg fordi jeg er for omgjengelig og ikke mystisk innesluttet. Noen dater har jeg vært på, enten er de tøfler og for beskjedne så jeg må føre samtalen, eller så er de "typisk politimann" som tror vi møtes for at jeg skal "beseires". En mellomting hadde jo vært noe:blink: Liker typer som Stian Floer, men de er kun på Tv:fnise:

I hvilken hule skal jeg finne en MANN? Skulle ønske noen banket på døra mi i stedet for å dumpe lapper i postkassa eller sende slibrige meldinger på FB :icon_frown:

HJELP:nordvesta:

Anonymkode: e05b7...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje MENN ikke er interessert i alenemødre?

Anonymkode: 9332a...0c4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får søke opp lokale håndtverkerfirmaer. De fleste firmaer har bilder av de ansatte, om ikke annet navn. Så får du bare google i vei og sjekke SoMe profilene deres å se om det finnes noen kjekke single. Finner du noen får du jo komme opp med noe du vil ha fixet hjemme, også ringe spørre etter akkurat denne personen. Si at du har hørt at akkurat han skulle være så dyktig, så du vil ha ham. (Dumt å risikere å få Oddvar på 63 på døra, liksom). Så får du ta på deg noe fint og by på kaffe og sjarmere han i senk når han kommer! 

 

NB: Har ikke prøvd dette selv altså, bare syntes det hørtes ut som en god idé. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje MENN ikke er interessert i alenemødre?

Anonymkode: 9332a...0c4

Hva med alenefedre? Er MENN blant de også...

Anonymkode: e05b7...85e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje MENN ikke er interessert i alenemødre?

Anonymkode: 9332a...0c4

:klo:

Anonymkode: 8b61e...0cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Perle skrev:

Du får søke opp lokale håndtverkerfirmaer. De fleste firmaer har bilder av de ansatte, om ikke annet navn. Så får du bare google i vei og sjekke SoMe profilene deres å se om det finnes noen kjekke single. Finner du noen får du jo komme opp med noe du vil ha fixet hjemme, også ringe spørre etter akkurat denne personen. Si at du har hørt at akkurat han skulle være så dyktig, så du vil ha ham. (Dumt å risikere å få Oddvar på 63 på døra, liksom). Så får du ta på deg noe fint og by på kaffe og sjarmere han i senk når han kommer! 

 

NB: Har ikke prøvd dette selv altså, bare syntes det hørtes ut som en god idé. :P

Ts her...

Det burde jeg IKKE gjøre, selv om jeg har tenkt tanken :fnise: Men til og med Oddvar på 63 har klappet meg på baken og lagt an på meg (håndtverker) EKKELT. "Alle" vet jo at håndtverkere er utsatt for alenemødre( jeg opplever det motsatte såklart)...jeg er ikke typen altså, vil ha et ordentlig forhold...ikke bare en flørt .

Bra du ikke har prøvd selv, ikke følg rådet ditt du heller da:P

Anonymkode: e05b7...85e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Anonymkode: 8b61e...0cc

MENN vil ha KVINNER som ikke ligger rundt og får barn med alle og enhver

Anonymkode: 9332a...0c4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

MENN vil ha KVINNER som ikke ligger rundt og får barn med alle og enhver

Anonymkode: 9332a...0c4

:ler: Morsom du.

Anonymkode: 8b61e...0cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
På 3/31/2017 den 17.03, AnonymBruker skrev:

Jeg har ett barn som bor fast hos meg. Jeg har alltid satt barnet først og har ikke involvert en mann i vårt liv her på seks år. Jeg er sjeldent alene og er aldri på byen, det går i jobb og hjem. Jeg har det veldig fint alene altså, men burde jeg ikke ha en kjæreste? Jeg savner jo at noen tar vare på meg også. Jeg fikser ikke nettdating, det er jo sååå mye rart, mest vært borti utseendefikserte duster som er ute etter noe useriøst, orker ikke det. Jeg har ikke skremt noen med utseende enda, fått høre at jeg er pen osv. Men mange blir skremt av at jeg er så selvstendig med mye ansvar, jeg har en jobb hvor jeg snakker for meg og er lite beskjeden. Noen ganger føler jeg at jeg er alt for omgjengelig og at menn ikke våger nærme seg meg fordi jeg er for omgjengelig og ikke mystisk innesluttet. Noen dater har jeg vært på, enten er de tøfler og for beskjedne så jeg må føre samtalen, eller så er de "typisk politimann" som tror vi møtes for at jeg skal "beseires". En mellomting hadde jo vært noe:blink: Liker typer som Stian Floer, men de er kun på Tv:fnise:

I hvilken hule skal jeg finne en MANN? Skulle ønske noen banket på døra mi i stedet for å dumpe lapper i postkassa eller sende slibrige meldinger på FB :icon_frown:

HJELP:nordvesta:

Anonymkode: e05b7...85e

Jeg skrevet om dette før, men jeg kan ta det igjen. Menn blir ikke skremt av at du har mye ansvar, og er selvstendig. At du er utadvent er heller ikke en dårlig ting, men det som derimot kan være et problem er at du potensielt er for maskulin i væremåte til at du tiltrekker deg maskuline menn. Det å være en sterk lederskikkelse som dirigerer folk rundt er maskulint, og det å balansere det å være maskulin på jobben, og feminin utenfor jobben er nok ikke det letteste for damer i lederstillinger hvor de må være tøffe og sterke mentalt sett.

Det som generelt skjer når en dame er maskulin i væremåten sin er at feminine menn (tøffel menn) blir interessert, mens maskuline menn trekker seg unna. Grunnen til det er at de maskuline mennene trekker seg unna er at de vil ha feminine damer. Hvis en maskulin dame skal finne seg en maskulin mann så er han i så fall typen som liker å bli utfordret og sparret med, men mitt inntrykk er at den type mann er mer sjelden. Jeg synes selv det er greit å bli utfordret nå og da, men bli utfordret på små ting hele tiden er veldig slitsomt i lengden. Det ødelegger stemningen for meg, og derfor liker jeg mye bedre damer som er feminine i sin væremåte.

Løsningen hvis du er for maskulin er enten å lete etter maskuline menn som liker å bli utfordet, ellers så må du modere deg noe for å bli mer feminin i væremåte slik at de maskuline mennene ikke trekker seg unna. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Minesveiper skrev:

maskulin på jobben, og feminin utenfor jobben er nok ikke det letteste for damer i lederstillinger hvor de må være tøffe og sterke mentalt sett.

Ts her...

Trygg, ikke maskulin :fnise: Dessverre er jeg feminin også...

Anonymkode: e05b7...85e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her...

Trygg, ikke maskulin :fnise: Dessverre er jeg feminin også...

Anonymkode: e05b7...85e

Da vet jeg ikke as..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke driver med nettdating, ikke drar på byen og det kun går i "jobb og hjem" og du selv sier du skremmer bort mennene du møter gjennom jobben så er det jo ikke så rart du ikke har møtt drømmemannen enda. 

Men virker jo som du har draget da når du får dates likevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ingen er bra nok, så blir det jo slik. Mener ikke å være kjip mot deg TS og jeg skriver det på ingen måte for å slenge dritt, men jeg syntes innlegget ditt fremstår litt arrogant. Ikke sikkert at du er det i virkeligheten, men når man mener at man i praksis er for bra for "tøffelmenn" og "politimenn" så tyder ikke det på noen vilje til å gi folk en sjanse. Man skal selvfølgelig ikke gå for første og beste date, men det er en balanse mellom det å være for avvisende/kresen og det å gi det en sjanse.

Som mann er jeg også litt skeptisk til kvinner (og også menn i andre sammenhenger, men her snakker vi jo om dating - så da blir det jo primært kvinner jeg sikter til) som selv mener de "kan snakke for" seg og fremstiller det som en tydelig personlig egenskap. Min erfaring er at litt for mange mennesker (både menn og kvinner) trekker frem egenskaper som "har taleevner og kan snakke for seg" som et bra personlighetstrekk, når det viser seg at det de egentlig mener er at de litt for ofte snakker andre ned for å trekke seg selv opp. Det gjelder selvfølgelig langt fra alle men personlig har det vært en del av de i min tidligere omgangskrets. Betyr ikke at man automatisk vil treffe på en slik kvinne hvis man dater noen som beskriver seg slik, men risikoen er jo til stede, så ville heller datet noen som har en beskrivelse som i større grad passer mine preferanser. 

Anonymkode: caa8b...eb7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts velger å fremstå som feminist hærens forskjemper; Ingen menn er bra nok, verken utseendemessig eller ydmyke nok for erteprinsessen.

Jeg tipper ts får lite sex og moro fremover før hun skjønner at feminister innerst inne er lesber i sin natur.

Anonymkode: d31ce...443

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts velger å fremstå som feminist hærens forskjemper; Ingen menn er bra nok, verken utseendemessig eller ydmyke nok for erteprinsessen.

Jeg tipper ts får lite sex og moro fremover før hun skjønner at feminister innerst inne er lesber i sin natur.

Anonymkode: d31ce...443

Ojoj. Igjen en ubrukelig taper som skylder på feminister fordi han ikke får sex :P du hadde ikke fått sex for hundre år siden heller, om du da ikke ble gift pga økonomiske grunner :P 

Anonymkode: 6e27d...378

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts velger å fremstå som feminist hærens forskjemper; Ingen menn er bra nok, verken utseendemessig eller ydmyke nok for erteprinsessen.

Jeg tipper ts får lite sex og moro fremover før hun skjønner at feminister innerst inne er lesber i sin natur.

Anonymkode: d31ce...443

Er du 12 år??

Anonymkode: e05b7...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.3.2017 den 22.58, AnonymBruker skrev:

ts velger å fremstå som feminist hærens forskjemper; Ingen menn er bra nok, verken utseendemessig eller ydmyke nok for erteprinsessen.

Jeg tipper ts får lite sex og moro fremover før hun skjønner at feminister innerst inne er lesber i sin natur.

Anonymkode: d31ce...443

LOL! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann er da fortsatt en mann selv om han er sjenert.

Anonymkode: 654da...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...