AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #61 Del Skrevet 1. april 2017 12 timer siden, Kreps1 skrev: Enig. At folk misliker trygdesnyltere har jeg full forståelse for. Men at folk bryter loven, og utsetter leietakere for økt risiko til egen fortjeneste er er altså helt greit? Hvorfor er det det ene lovbruddet uglesett og det andre ikke? Bra gjort TS! Du rapporterte et potensielt alvorlig lovbrudd. At misunnelse/irritasjon var årsaken er egentlig revnende likegyldig. Ts her... Takk! Dette hadde ikke provosert dersom det var en eller annen ukjent, folk trigges av det personlige forholdet og faktum at jeg er lei skrytet. Jeg leier jo ut selv og misunnelse er ikke et tema, tvert imot. Det er et lovbrudd allerede da de har trosset kommunens avslag på godkjenning. Anonymkode: 1f189...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #62 Del Skrevet 1. april 2017 Hvis du misliker vennene dine så mye, kan du ikke bare få nye venner isteden for å lage kvalm? Anonymkode: b4296...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #63 Del Skrevet 1. april 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her... Takk! Dette hadde ikke provosert dersom det var en eller annen ukjent, folk trigges av det personlige forholdet og faktum at jeg er lei skrytet. Jeg leier jo ut selv og misunnelse er ikke et tema, tvert imot. Det er et lovbrudd allerede da de har trosset kommunens avslag på godkjenning. Anonymkode: 1f189...c37 Hvorfor er det en konkuranse for deg? Anonymkode: b4296...e73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYork Skrevet 1. april 2017 #64 Del Skrevet 1. april 2017 Ble lang tråd her med mye meninger, men om det ikke kom klart frem.... Si ifra til myndighetene at noen bor, et sted der det er farlig å bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2017 #65 Del Skrevet 1. april 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: For min del handler det nok om at ikke-godkjente utleieenheter er så vanlig her, at man knapt får leid noe annet. Man kan leie et helt hus eller en egen leilighet som er godkjent, men kjellerleiligheter er så godt som aldri det. Jeg har selv leid en kjellerleilighet der inngangsdøren var eneste godkjente rømningsvei. Hvis man skulle begynt å slå ned på dette nå, ville det blitt akutt mangel på bosteder ganske kjapt, noe ingen egentlig ønsker. Markedet er allerede presset, prisene er latterlig høye, og en singel person med en lavinntektsjobb, kan neppe leie seg et helt hus med det første. At jeg har det i bakhodet, kombinert med at jeg synes de som melder fra kun pga. misunnelse er nedrige mennesker, så er det ikke så lett å støtte TS. Anonymkode: 01ab5...249 Ts her... Skjønner perspektivet ditt, men min leieboer bor etter forskriftene og det er mitt ansvar. Noen av oss følger loven, samvittigheten og godter oss ikke over at andre må bo dårlig...mens vi tjener godt på det. Det er ikke greit! Jeg kan si at jeg sitter godt i det økonomisk, men med god samvittighet. Å tilby en fuktig kjeller som ikke er godkjent blir aldri greit... Kall det nedrig, det er fortsatt ulovlig. Anonymkode: 1f189...c37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2017 #66 Del Skrevet 3. april 2017 På 1.4.2017 den 9.55, AnonymBruker skrev: Spent på om venninnen må hive ut leietakeren nå Oppdater oss om hvordan det går, TS Kjepphøye og selvgode mennesker fortjener å snuble i søla Anonymkode: 0935d...e1e Jeg regner ikke med å høre så mye om det, men hvis jeg gjør det skal jeg oppdatere her. Ts Anonymkode: 1f189...c37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #67 Del Skrevet 11. april 2017 Bra jobba! Hadde gjort det samme selv. Anonymkode: 5a192...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #68 Del Skrevet 11. april 2017 Syns det var kjempebra du meldte i fra,hevn eller ikke!👏🏻 Syns det er helt forkastelig at folk leier ut leiligheter som ikke er godkjent. Loven er ikke en anbefaling,men et påbud og det er ikke idioter som har utarbeidet lovene for tilstand av utleiebolig. Noen folk driter hva de leier ut så lenge det blir penger på dem. Bruker minst mulig på utleiebolig og tar inn mest mulig penger på det. Det er altfor lite kontroll på leiemarkedet og dette burde kommunene brukt mye mer ressurser på. Det kan få tragiske utfall å leie ut ulovlig,og da for leieboer. Jeg forstår faktisk ikke hvordan folk som leier ut en ulovlig bolig klarer å sove godt om natten. Drittfolk!! Anonymkode: f5ebc...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #69 Del Skrevet 11. april 2017 På 31.3.2017 den 11.27, AnonymBruker skrev: Ts her... De bor på en annen kant av landet og bruker ikke KG, så er ikke bekymret for å lufte det her Anonymkode: 1f189...c37 Sikker på det? Det du skrev virker veldig kjent... Anonymkode: 1655c...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 12. april 2017 #70 Del Skrevet 12. april 2017 Kanskje du selv skal legge to pinner i kors for å få feg en god inntekt. Ikke øfelegge for de som har fått til noe du ikke greier. Bare fordi du er misunnelig. Det du dtiver med er råttent, barnslig og ynkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå