Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De naturlig vakre som ikke sminker seg som bimboer, er f.eks. Voe, Catherine Heienberg, Emilie Tømmerberg, Eirin Kristiansen - på den andre siden har du damer Sofie Elise, Paradise Hotel-jentene, Kylie jenner og damer som ikke finnes vakre! 

Anonymkode: 08db4...86c

Voe er IKKE naturlig 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kylie Jenner ligger på topp av de vakreste. Sjalusi?
Sophie Elise finnes ikke vakker, enig. MEN Kylie er både vakker uten og med sminke.

Anonymkode: eeaac...55c

I mine øyne finnes hun ikke vakker. Bildene hun legger ut på insta er veldig redigerte, og hun har den latterlige bimbo-looken! Søsteren Kendall derimot, hun er vakker. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Russland

Anonymkode: 47a9d...407

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kimmenkim skrev:

Voe er IKKE naturlig 

Voe er naturlig! Hun bruker sminke for å fremheve trekkene sine, ikke slik Sofie Elise og Kylie Jenner f.eks. gjør. Anvender botox, restylane, bruker tonnevis med sminke. Alle bildene som blir lagt ut er veldig redigerte og har masse filtre! Det er dessverre det de fleste jentene på instagram gjør. En blir satt ut når en ser de i virkeligheten, det har jeg opplevd flere ganger. 

Skrevet (endret)

I mine øyne finnes hun ikke vakker. Bildene hun legger ut på insta er veldig redigerte, og hun har den latterlige bimbo-looken! Søsteren Kendall derimot, hun er vakker. 

De kvinnene du nevnte er naturlige? De har jo bare droppa eyelineren, ellers går de med mye sminke selv. Botox i fjeset og fillers i kinnbeina, kjempe naturlig. Redigerer bildene gjør iallfall de også, men de redigerer så det ikke synes så godt:nordvesta:

Endret av Kimmenkim
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voe er naturlig! Hun bruker sminke for å fremheve trekkene sine, ikke slik Sofie Elise og Kylie Jenner f.eks. gjør. Anvender botox, restylane, bruker tonnevis med sminke. Alle bildene som blir lagt ut er veldig redigerte og har masse filtre! Det er dessverre det de fleste jentene på instagram gjør. En blir satt ut når en ser de i virkeligheten, det har jeg opplevd flere ganger. 

Kylie ser det samme ut i virkeligheten, halvparten av bildene hennes er ikke redigerte heller, de er tatt med speilrefleks og hun ser akkurat det samme ut på snapchat, faktisk er hun penere på snapchat også.
Synes de du nevnte har masse redigerte bilder på instagram selv, jeg?

Anonymkode: e5c64...9e8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kimmenkim skrev:

De kvinnene du nevnte er naturlige? De har jo bare droppa eyelineren, ellers går de med mye sminke selv. Botox i fjeset og fillers i kinnbeina, kjempe naturlig. Redigerer bildene gjør iallfall de også, men de redigerer så det ikke synes så godt:nordvesta:

Alle de jeg nevnte er naturlig vakre! Voe legger ut en del sminkevideoer, og hun trenger egentlig ikke sminke! Her har du en video fra 71 grader nord, hvor hun ikke brukte sminke: 

Her ser du også henne uten sminke (midten av videoen)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kimmenkim skrev:

Dessuten ser du hvem som er vakre, og de som sminker seg for å se vakre ut ;)

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kylie ser det samme ut i virkeligheten, halvparten av bildene hennes er ikke redigerte heller, de er tatt med speilrefleks og hun ser akkurat det samme ut på snapchat, faktisk er hun penere på snapchat også.

Nei, det gjør hun ikke. Jeg har sett keeping up with the kardashian og diverse videoer hvor hun ansiktstrekkene hennes kommer godt fram, men for det meste er ansiktet dekket av sminke, sminke som skjuler det naturlige! Som sagt, Kendall, hun er skjønn!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at hun bruker filter på bildene og vidoene på snap? og det er heller ikke tilfeldig at hun poserer fra sin beste side, men ansiktet er uansett dekket av sminke, og ikke bare litt, her snakker vi filmsminke! Og ikke bare det, ansiktet er også fullt av fillers, botox og restylane! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle de jeg nevnte er naturlig vakre! Voe legger ut en del sminkevideoer, og hun trenger egentlig ikke sminke! Her har du en video fra 71 grader nord, hvor hun ikke brukte sminke: 

Her ser du også henne uten sminke (midten av videoen)

Altså mange av de som bruker masse sminke er faktisk penere uten sminke, og mange er langt penere en voe, nå blir voe kalt "dog" fordi hun ser faktisk ut som en hund. Hver sin smak da. Sett mange bilder av henne med masse sminke også.
Og nei de kvinnene du postet navnet av har mye redigerte bilder på instagram også ser jeg hun ene har tatt fillers i leppene, botox har de også tatt. 

Der har voe masse sminke.
Hun ene AB postet bilde av er jo ellers naturlig også, men bruker masse sminke? Følger henne på instagram og hun er ei vanlig ung dame :)   Voe er ikke mindre naturlig enn andre:) 

Her ser du påtegna bryn, eyeliner, macsara (løsvipper?) hvit eyeliner, eyeliner/øyneskygge under øynene, foundation, pudder, rudge, øyneskygge, leppestift, highlither, counturing eller hva de kaller det for tiden.

voe.jpg

voee.jpg

970674-8-1299713581152.jpg

Endret av Kimmenkim
AnonymBruker
Skrevet

I Ørsta ;) 

Anonymkode: 8e4d6...85f

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke sant. De virkelige vakre sminker seg ikke på den måten, er da mange NATURLIG vakre! Å sminke seg sånn som de damene på bildene, er å sminke seg for å se ut som en bimbo! Og er bimbo er ikke vakker. Det er faktisk det motsatte av å være søt og vakker!

Det er ubehagelig å hvile øynene sine på oversminka dukker/bimbo/bitch-face. Kan sammenlignes med støyet på TVen

Bilderesultat for støy på tven

Vakre og naturlige jenter blir som å se på et landskap, det er behagelig å hvile øynene sine på dem. 

Relatert bilde

Anonymkode: b6a94...a61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva har dette på et kvinneforum å gjøre? Still det spørsmålet på diskusjon.no.

Anonymkode: c1a71...58f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ubehagelig å hvile øynene sine på oversminka dukker/bimbo/bitch-face. Kan sammenlignes med støyet på TVen

Vakre og naturlige jenter blir som å se på et landskap, det er behagelig å hvile øynene sine på dem. 

Relatert bilde

Ingen mennesker fortjener og bli kalt en bitch eller dukker fordi de velger å sminke seg, på tide å ta en dypdykk i ditt eget indre og jobbe med deg selv, de tankene der er nemlig fordomsfulle og ikke bra.

Anonymkode: 424b2...330

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Kimmenkim skrev:

Altså mange av de som bruker masse sminke er faktisk penere uten sminke, og mange er langt penere en voe, nå blir voe kalt "dog" fordi hun ser faktisk ut som en hund. Hver sin smak da. Sett mange bilder av henne med masse sminke også.
Og nei de kvinnene du postet navnet av har mye redigerte bilder på instagram også ser jeg hun ene har tatt fillers i leppene, botox har de også tatt. 

Der har voe masse sminke.
Hun ene AB postet bilde av er jo ellers naturlig også, men bruker masse sminke? Følger henne på instagram og hun er ei vanlig ung dame :)   Voe er ikke mindre naturlig enn andre:) 

Her ser du påtegna bryn, eyeliner, macsara (løsvipper?) hvit eyeliner, eyeliner/øyneskygge under øynene, foundation, pudder, rudge, øyneskygge, leppestift, highlither, counturing eller hva de kaller det for tiden.

voe.jpg

voee.jpg

970674-8-1299713581152.jpg

Voe var 13 år da disse bildene ble tatt, og bilde nr. 2 er redigert. Det er bare å ta en tur innom siden hennes for å se! 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen mennesker fortjener og bli kalt en bitch eller dukker fordi de velger å sminke seg, på tide å ta en dypdykk i ditt eget indre og jobbe med deg selv, de tankene der er nemlig fordomsfulle og ikke bra.

Jeg har fordommer, og det står jeg for. Bitch-face er noe annet enn å kalle noen en bitch. Sminke seg som en dukke = dukke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voe var 13 år da disse bildene ble tatt, og bilde nr. 2 er redigert. Det er bare å ta en tur innom siden hennes for å se! 

Voe er jo ganske naturlig. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Relatert bilde

Bra sammenligning! Det er jo ikke fint med oversminkede kvinner. Det er forstyrrende å se, og en lurer på hva som skjuler seg bak all den sminken. Men jeg er ikke enig med de som sier her at "alle" jenter overdriver med sminken, at det bare eldre damer som ikke gjør det (det er vel akkurat noen eldre som overdriver litt med sminken). Det er utrolig mange vakre som sminker seg litt (maskara, concealer, rouge) og ser veldig bra ut, også har du bimboene, som bare ser rare ut hele gjengen (men de ser det ikke selv)! :)

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en sminker og ser ut som en dukke, vel da er det bare sånn! Det er å kalle en spade for en spade. Hva er problemet med å kritisere hvordan noen sminker seg? Ser utrolig mange jenter som tror det er fint, men de ser jo bare trashy ut! 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en sminker og ser ut som en dukke, vel da er det bare sånn! Det er å kalle en spade for en spade. Hva er problemet med å kritisere hvordan noen sminker seg? Ser utrolig mange jenter som tror det er fint, men de ser jo bare trashy ut! 

Og fortsatt har de kjærester så tydelig at mange menn liker dette.

Anonymkode: c1a71...58f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...