AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #21 Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Plastic fantastic😜 Iallefall mye Restylane og botox her. Jobber i bransjen:) Men synd at slike damer som plumper opp ansiktet er forbildet for maaange kvinner, det er ikke oppnåelig uten bruk av fillers. Anonymkode: d21dc...6b9 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #22 Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes Skandinavia, da spesifikt Oslo og Stockholm (de bedre bitene) har det beste utvalget pene kvinner av alle land og byer jeg har bodd i, og besøkt. De fleste menn jeg kjenner fra andre land sier det samme. Med det mener jeg ikke at et typisk skandinavisk utseende er det mest attraktive - faktisk synes jeg noen av verdens vakreste er brunetter. Jeg mener bare at om du legger til grunn de tradisjonelle kravene - attraktiv figur, symmetriske og feminine trekk etc. - så er det flest av dem her. Penelope Cruz er eksempelvis nydelig, men det er veldig få spanske kvinner som ser slik ut. Det samme gjelder Sør-Amerika, som ligger på verdenstoppen i overvekt. Anonymkode: e953f...f8d Jeg hører de fleste si Latinske er vakrest jeg, både fra venner, beskjente og ukjente 😂 Hørt noen si Skandinaviske også, men ikke hørt av så mange egentlig. Selv syntes jeg Skandinavia kommer etter Sør Amerika. I sør Amerika er det faktisk ganske mange vakre kvinner, og det er ikke mye overvekt som du tror/sier, men det er mange med veldig figur på kroppen som kan få de til å se overvektige ut eller litt lubne, men ofte er ikke dette 100%latinske kvinner Det er jo ikke mindre tynne i Norge enn i Sør Amerika, har bodd der og er selv 75% Latina, veeeldig mange tynne, så si ser jeg nesten bare tynne på stranda, men når man er oppi alderen så har man lettere for å legge på seg, det ser vi jo bare her i norge også Anonymkode: 2ccb8...5cf
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #23 Skrevet 29. mars 2017 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Dere ser at det er brukt mer enn bare mascara og øyenskygge sant? Ser hun bruker mer, men hun sminker seg ganske naturlig hele tiden og bruker så si nesten ikke sminke? Hva er det å klage på da? Anonymkode: 2ccb8...5cf 1
ValarMorghulis Skrevet 29. mars 2017 #25 Skrevet 29. mars 2017 Synes skandinaviske jenter er de peneste, uten tvil. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #26 Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Barbiedukker finner du mest av i Norge og Sverige Anonymkode: e5c64...9e8 Alle de damene du postet bilde av så jo ut som barbiedukker, ingen var særlig vakre, nesten litt stygge med falske, store lepper, masse eyeliner og grelle bimbo-trekk! Jessica Alba og Jennifer Lopez var de eneste som var pene, men også de er pene på en ordinær måte Anonymkode: 08db4...86c 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #27 Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er slik hele verden sminker seg for tiden, du finner nesten ikke naturlige kvinner uten sminke lenger, da må man nok gå får mye eldre kvinner. Så lenge de er pene uten sminke så er det ikke noe problem å jåle seg litt opp om man skal ta bilder eller reise på fest syntes nå jeg Anonymkode: e5c64...9e8 Det er jo ikke sant. De virkelige vakre sminker seg ikke på den måten, er da mange NATURLIG vakre! Å sminke seg sånn som de damene på bildene, er å sminke seg for å se ut som en bimbo! Og er bimbo er ikke vakker. Det er faktisk det motsatte av å være søt og vakker! Anonymkode: 08db4...86c 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #28 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Alle de damene du postet bilde av så jo ut som barbiedukker, ingen var særlig vakre, nesten litt stygge med falske, store lepper, masse eyeliner og grelle bimbo-trekk! Jessica Alba og Jennifer Lopez var de eneste som var pene, men også de er pene på en ordinær måte Anonymkode: 08db4...86c Det er jo nesten bare barbiedukker her i verden for tiden uansett hvor vi kikker? Altså det finner man jo selvfølgelig mest av i Norge og Sverige uansett, fordi vi har de rosabloggene alle ser opp til, putter masse sminke i fjeset, fillers, botox, operasjoner osv osv. Skal vi finne de mest naturlige kvinnene så får vi lete på gårder, eller i bakgatene i Oslo der uteliggerne sover, eller kanskje narkomaner. Så ofte ser man ikke naturlige kvinner lenger. Anonymkode: e5c64...9e8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #29 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke sant. De virkelige vakre sminker seg ikke på den måten, er da mange NATURLIG vakre! Å sminke seg sånn som de damene på bildene, er å sminke seg for å se ut som en bimbo! Og er bimbo er ikke vakker. Det er faktisk det motsatte av å være søt og vakker! Anonymkode: 08db4...86c Si meg hvor er det du finner de naturlige kvinnene du mener? Ser ikke naturlige kvinner lenger jeg, bare eldre damer, narkomaner eller uteliggere, det er de eneste jeg ser som er naturlige. Anonymkode: e5c64...9e8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #30 Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er slik hele verden sminker seg for tiden, du finner nesten ikke naturlige kvinner uten sminke lenger, da må man nok gå får mye eldre kvinner. Så lenge de er pene uten sminke så er det ikke noe problem å jåle seg litt opp om man skal ta bilder eller reise på fest syntes nå jeg Anonymkode: e5c64...9e8 De naturlig vakre som ikke sminker seg som bimboer, er f.eks. Voe, Catherine Heienberg, Emilie Tømmerberg, Eirin Kristiansen - på den andre siden har du damer Sofie Elise, Paradise Hotel-jentene, Kylie jenner og damer som ikke finnes vakre! Anonymkode: 08db4...86c 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #31 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si meg hvor er det du finner de naturlige kvinnene du mener? Ser ikke naturlige kvinner lenger jeg, bare eldre damer, narkomaner eller uteliggere, det er de eneste jeg ser som er naturlige. Anonymkode: e5c64...9e8 Ei venninne av meg ble faktisk spurt om hun drev med dop, fordi hun brukte bare mascara Det ligger noe i det. Anonymkode: eeaac...55c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #32 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De naturlig vakre som ikke sminker seg som bimboer, er f.eks. Voe, Catherine Heienberg, Emilie Tømmerberg, Eirin Kristiansen - på den andre siden har du damer Sofie Elise, Paradise Hotel-jentene, Kylie jenner og damer som ikke finnes vakre! Anonymkode: 08db4...86c Kylie Jenner ligger på topp av de vakreste. Sjalusi? Sophie Elise finnes ikke vakker, enig. MEN Kylie er både vakker uten og med sminke. Anonymkode: eeaac...55c 2
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2017 #33 Skrevet 29. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Uten tvil, Sør-Amerika.. Latinske kvinner er jo faktisk verdens vakreste kvinner i verden, men det er også noe jeg selv syntes. Finnes rett og slett ikke vakrere. Anonymkode: e5c64...9e8 Nå er alle disse fikset på, dvs løshår, restylane i bøtter, silikon. De ser jo ikke slik ut naturlig. Slike kvinner se jo helt like ut, ser ut som 99% av alle norske rosabloggere.. Ikke så veldig unikt. 2
Sykkelkopp Skrevet 29. mars 2017 #34 Skrevet 29. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser hun bruker mer, men hun sminker seg ganske naturlig hele tiden og bruker så si nesten ikke sminke? Hva er det å klage på da? Anonymkode: 2ccb8...5cf Så si ikke sminke? Har du sett en dame bortsett fra på internett før? AB svarte bra for meg her 1 time siden, AnonymBruker skrev: Plastic fantastic😜 Iallefall mye Restylane og botox her. Jobber i bransjen:) Men synd at slike damer som plumper opp ansiktet er forbildet for maaange kvinner, det er ikke oppnåelig uten bruk av fillers. Anonymkode: d21dc...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #35 Skrevet 29. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo nesten bare barbiedukker her i verden for tiden uansett hvor vi kikker? Altså det finner man jo selvfølgelig mest av i Norge og Sverige uansett, fordi vi har de rosabloggene alle ser opp til, putter masse sminke i fjeset, fillers, botox, operasjoner osv osv. Skal vi finne de mest naturlige kvinnene så får vi lete på gårder, eller i bakgatene i Oslo der uteliggerne sover, eller kanskje narkomaner. Så ofte ser man ikke naturlige kvinner lenger. Anonymkode: e5c64...9e8 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Si meg hvor er det du finner de naturlige kvinnene du mener? Ser ikke naturlige kvinner lenger jeg, bare eldre damer, narkomaner eller uteliggere, det er de eneste jeg ser som er naturlige. Anonymkode: e5c64...9e8 Med naturlig mener jeg de som er vakre fra naturens side som sminker seg naturlig og subtilt! Ikke de fake-damene som tror de er vakre, men som egentlig ikke er det. Også har du de som hermer, og alle blir seende direkte stygge ut! Men de tror jo seff de er vakre Anonymkode: 08db4...86c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #36 Skrevet 29. mars 2017 Polen. Jeg har vært i ganske mange land, men det er kun i polske byer jeg regelrett har blitt sjokkert over mengden ekstraordinært vakre kvinner. Anonymkode: 3175d...cdd 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #37 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De naturlig vakre som ikke sminker seg som bimboer, er f.eks. Voe, Catherine Heienberg, Emilie Tømmerberg, Eirin Kristiansen - på den andre siden har du damer Sofie Elise, Paradise Hotel-jentene, Kylie jenner og damer som ikke finnes vakre! Anonymkode: 08db4...86c VOE finnes ikke vakker, hun ligner på en hund... Anonymkode: eeaac...55c 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #38 Skrevet 29. mars 2017 Akkurat nå, Boomonster skrev: Nå er alle disse fikset på, dvs løshår, restylane i bøtter, silikon. De ser jo ikke slik ut naturlig. Slike kvinner se jo helt like ut, ser ut som 99% av alle norske rosabloggere.. Ikke så veldig unikt. Latinske og norske ser ikke like ut Anonymkode: eeaac...55c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #39 Skrevet 29. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Må være lett når kvinner ikke kan bruke macsara og øyneskygge en gang uten å bli sett på som barbie Vi lever ikke på 1500 tallet lenger altså Anonymkode: eeaac...55c Bare at de som blir sett på som barbie ikke bare bruker mascara og øyenskygge, de sminker seg for å se mest mulig bimbo ut, og anvender gjerne restylane i leppene og botox i ansiktet! Snakk om å ødelegge utseendet sitt. Anonymkode: 08db4...86c 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2017 #40 Skrevet 29. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: VOE finnes ikke vakker, hun ligner på en hund... Anonymkode: eeaac...55c Voe er utrolig vakker, og de fleste vil nok være enig med meg! Men noen blir sikkert bitter også, for det er ikke mulig å sminke seg for å se ut som henne! Anonymkode: 08db4...86c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå