Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor de fineste damene i verden? (Som dere syntes)

Anonymkode: eeaac...55c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjemme hos meg i sandefjord :ninuskapus:

AnonymBruker
Skrevet

Brasil

Anonymkode: b7d1c...4c5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

St. Hanshaugen

Anonymkode: 4df2b...143

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skandinavia.

Anonymkode: 2089b...e9d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uten tvil, Sør-Amerika.. Latinske kvinner er jo faktisk verdens vakreste kvinner i verden, men det er også noe jeg selv syntes. Finnes rett og slett ikke vakrere.

latinaaa.jpg

latinaaaaa.jpg

Anonymkode: e5c64...9e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uten tvil, Sør-Amerika.. Latinske kvinner er jo faktisk verdens vakreste kvinner i verden, men det er også noe jeg selv syntes. Finnes rett og slett ikke vakrere.

Jeg er kvinne selv men vil svare for det. 

Alba er halvt latinsk og halvt dansk! 

Jeg syntes selv Sør Amerikanske, når det kommer til kvinner (skulle ønsket jeg var helt sør amerikaner, er 75%).

På datingssider så er det vel det at jeg har latinske gener som tar mest oppmerksomhet tror jeg, så si 90% av mennene nevner på latinske genene mine og sier så mye bra om det 😂 

Anonymkode: 2ccb8...5cf

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne selv men vil svare for det. 

Alba er halvt latinsk og halvt dansk! 

Jeg syntes selv Sør Amerikanske, når det kommer til kvinner (skulle ønsket jeg var helt sør amerikaner, er 75%).

På datingssider så er det vel det at jeg har latinske gener som tar mest oppmerksomhet tror jeg, så si 90% av mennene nevner på latinske genene mine og sier så mye bra om det 😂 

Anonymkode: 2ccb8...5cf

Det er vel ikke så rart! :ninuskapus:

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

latinaaa.jpg

latinaaaaa.jpg

Bilderesultat for barbie

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Bilderesultat for barbie

Barbiedukker finner du mest av i Norge og Sverige ;)

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig:nordvesta: 

Norske unge kvinner gjør ikke noe annet enn å kopiere Barbielooken og ta silikon for tiden. Eksen min var medlem i Sminke-gruppa på facebook, det var det mye barbier. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at sør amerika har veldig mange fine. Bare syns at 6 av 9 av de du nevnte så ut som barbiedukker. Men hver sin smak

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enig i at sør amerika har veldig mange fine. Bare syns at 6 av 9 av de du nevnte så ut som barbiedukker. Men hver sin smak

Det er slik hele verden sminker seg for tiden, du finner nesten ikke naturlige kvinner uten sminke lenger, da må man nok gå får mye eldre kvinner. Så lenge de er pene uten sminke så er det ikke noe problem å jåle seg litt opp om man skal ta bilder eller reise på fest syntes nå jeg ;) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må være lett når kvinner ikke kan bruke macsara og øyneskygge en gang uten å bli sett på som barbie :P Vi lever ikke på 1500 tallet lenger altså :P

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor de fineste damene i verden? (Som dere syntes)

I huset nummer 9 har Ålekona hi. Ho lækje kan kvar fiskemann med ålesafta si.

Så det må bli Huset nr. 9. Vet ikke hvor det ligger, though...

Anonymkode: 03787...730

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun bor i Norge

Anonymkode: 69023...699

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er slik hele verden sminker seg for tiden, du finner nesten ikke naturlige kvinner uten sminke lenger, da må man nok gå får mye eldre kvinner. Så lenge de er pene uten sminke så er det ikke noe problem å jåle seg litt opp om man skal ta bilder eller reise på fest syntes nå jeg ;) 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være lett når kvinner ikke kan bruke macsara og øyneskygge en gang uten å bli sett på som barbie :P Vi lever ikke på 1500 tallet lenger altså :P

Dere ser at det er brukt mer enn bare mascara og øyenskygge sant?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes Skandinavia, da spesifikt Oslo og Stockholm (de bedre bitene) har det beste utvalget pene kvinner av alle land og byer jeg har bodd i, og besøkt. De fleste menn jeg kjenner fra andre land sier det samme.

Med det mener jeg ikke at et typisk skandinavisk utseende er det mest attraktive - faktisk synes jeg noen av verdens vakreste er brunetter. Jeg mener bare at om du legger til grunn de tradisjonelle kravene - attraktiv figur, symmetriske og feminine trekk etc. - så er det flest av dem her.

Penelope Cruz er eksempelvis nydelig, men det er veldig få spanske kvinner som ser slik ut. Det samme gjelder Sør-Amerika, som ligger på verdenstoppen i overvekt.

Anonymkode: e953f...f8d

• Liker 5
Skrevet

Venezuela. 

De heiteste derimot - Brasil

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...