Gå til innhold

Toro brownies


Martha Stewart

Anbefalte innlegg

Hvilken form bruker dere til Toro brownies - metall eller ildfast glass? Og hvor lenge steker dere dem? Synes mine ofte blir litt for bløte i midten, selv om jeg steker dem lenger enn det står på posen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får den aldrig til. Men en venninne av meg er god på akkurat den der. Hun steker den i ildfas paiform. Hunsteker den omtrent dobbelt så lenge som pakken sier, og den blir perfekt seig!

Selv om dette aldri funker hjemme hos meg da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker rund kakeform..steker i omtrent 40 min

Samme med meg. Og den blir alltid perfekt. Har forresten aldri hørt om noen som ikke har fått den til før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bruka ei vanlig form- 20-25cm trur eg. Då bruka eg to pakka med brownies- og steike den ca det som står på pakken- eller litt meir.

Den e fantastisk god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker melk istedenfor vann og tilsetter også 3 egg. Steker den pai-form, litt lenger en angitt på pakken (kanskje 5 min) Da blir den farlig god! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 14 år senere...

Annonse

Jeg gjør mye «feil» med den mixen. Bruker banan istedenfor egg, og kaffe istedenfor vann. Også bruker jeg mer smør enn det som står på pakken og litt olje. Steker den ca.10-15 minutter lengre enn der som står på pakken og de blir alltid helt perfekte :) 

Anonymkode: ab669...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...