AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #1 Del Skrevet 28. mars 2017 Takk for at KG har vist/fått meg til å forstå følgende: - At venninner faktisk går bak ryggen på sine venner. Jo nærmere vennskap, desto verre. En grunn til ikke å ha venner:) - At folk lyver og er utspekulerte. - At folk angir andre for de minste ting - At folk flest har ekle og stygge tanker, bak en blid fasade. - At jeg er en av verdens heldigste som har en snill, trofast og god mann:) Mange har tydeligvis funnet seg et rævhøl til mann, og latt seg behandle deretter. - At jeg har en sterk ryggrad som kuttet ut svigerfamilien. Mange på kg velger å gråte/lide seg igjennom forholdet med svigers, til helsa og kjærligheten kneler. Det er tydelig at svigers har både makt og balletak på svigerdøtrene. - At mottakere av NAV penger faktisk blir fulgt med på av alle rundt seg. Og stemplet som snylter uansett. En bør derfor slutte å kommunisere med folk, slette(stoppe å bruke) facebook, da en ikke skal gjøre annet enn å stirre i veggen hjemme. Glem cafe, glem fjellet.. Og husk å kutte ut smilet:) Du skal ha det jævlig. Slutt å snakk med folk, da mange av dem helst vil ha full kontroll på deg som NAV mottaker.. - At mange har mentale issues, og er spredt utover hele samfunnet. Mange av dem vil forsøke å ødelegge ditt liv, og mene at alt er din feil. Dessverre er det mange nok av dem til å kunne få den friske til å føle seg som den unormale. - At mange er ensomme flotte sjeler. Såkalte skatter som ikke får sjansen til å skinne i det hele tatt. Mange av dem har blitt ødelagte fordi di har hjertet på utsiden, er varme, smarte osv. - At folk er hysteriske, og får næring og selvtillit av å bruke hodet sitt på å kritisere STORT på småtteri:) - At utrolig mange er syke, og ikke blir møtt med forståelse(i følge dem selv). - At mange er sinte og sure. De lar seg provosere av mye som rører seg rundt dem. Takk for at jeg vet at det er mange av dere! For nå skjønner jeg at det er sant at tale er sølv, men at taushet er GULL:) Anonymkode: a0c03...d10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #2 Del Skrevet 28. mars 2017 Så bra for deg a´ ts, at du er bedre enn ALT dette her Anonymkode: 25669...f9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #3 Del Skrevet 28. mars 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra for deg a´ ts, at du er bedre enn ALT dette her Anonymkode: 25669...f9d - At folk flest tyr til hersketeknikker for det det er verdt:) Anonymkode: a0c03...d10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #4 Del Skrevet 28. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: - At folk flest tyr til hersketeknikker for det det er verdt:) Anonymkode: a0c03...d10 Oi, der tror jeg du klarte bryte flere av dine egne punkter på en gang. Anonymkode: 25669...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #5 Del Skrevet 28. mars 2017 Haha enig Ts Anonymkode: 3579b...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. mars 2017 #6 Del Skrevet 28. mars 2017 amen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå