Gå til innhold

Ida Wulff

Gjest Vilunich

Anbefalte innlegg

Sjokoladepiken skrev (3 timer siden):

Jeg gikk faktisk inn og avfulgte henne nå på insta. 

Mediocre skrev (3 timer siden):

Avfulgte jeg også nå, mest fordi hun bare poster reklame. Hun kunner gjerne holdt den kosmetiske delen av operasjonen for seg selv, men folk hadde sikkert spekulert uansett. Litt rart å bli skuffa over noe en fremmed velger å gjøre med sitt eget fjes, men jeg hadde ikke trodd at hun kom til å gjøre noe sånt- nesa hennes var jo helt fin! 

Fenomen skrev (3 timer siden):

Samme her. 

Ser på socialblade.com at dere ikke er de eneste som avfulgte. Hun mistet 308 følgere over natta…

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (31 minutter siden):

Ser på socialblade.com at dere ikke er de eneste som avfulgte. Hun mistet 308 følgere over natta…

Det lever hun nok godt med.

Jeg blåser i hva hun gjør med nesa, og tviler på at hun hadde gjennomført kosmetisk operasjon hvis hun ikke skulle utbedre nesa medisinsk også.

Ida er til dels morsom med kvalitet over det hun poster, hun kommer nok styrket ut av denne ærligheten.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde vel tatt det offentlig om det var et så stort behov for å rette opp skillevegg og fjerne polypper? Men det passer kanskje greit å skylde på det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilde uten kilde. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (2 timer siden):

Det lever hun nok godt med.

Jeg blåser i hva hun gjør med nesa, og tviler på at hun hadde gjennomført kosmetisk operasjon hvis hun ikke skulle utbedre nesa medisinsk også.

Ida er til dels morsom med kvalitet over det hun poster, hun kommer nok styrket ut av denne ærligheten.

Det kan godt være. Jeg bare konstaterer faktiske tall, som igjen sier noe om hvordan innholdsproduksjon mottas hos følgermassen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får håpe det blir fint da.. eller er det vel snart nok influencerfolk til å ha en nesejobb-sorggruppe🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker Ida veldig godt, syns det var flott hun var ærlig når hun først postet innlegget. Å operere skilleveggen og polypper er forjævlig, så om hun fjernet en liten hump/kul på nesa i samme renna så ser jeg ikke problemet. Hadde bare blitt masse spekulasjoner uansett. Om det var nødvendig å dele nesehistorien i det hele tatt er jeg mer usikker på. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveless skrev (13 timer siden):

Liker Ida veldig godt, syns det var flott hun var ærlig når hun først postet innlegget. Å operere skilleveggen og polypper er forjævlig, så om hun fjernet en liten hump/kul på nesa i samme renna så ser jeg ikke problemet. Hadde bare blitt masse spekulasjoner uansett. Om det var nødvendig å dele nesehistorien i det hele tatt er jeg mer usikker på. 

Nesa har nok krympet 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

duskelapp skrev (2 timer siden):

Nesa har nok krympet 

Tenker du dette pga det siste hun la ut snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 0% overrasket hvis Ida wulff har fikset litt kosmetisk på nesegrevet i samme slengen som polyppoperasjon, snakker tross alt om en influenser som allerede i 2012 frøs magen sin i et forsøk på å bli tynnere. Såkalt coolsculpt. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (21 timer siden):

Hun hadde vel tatt det offentlig om det var et så stort behov for å rette opp skillevegg og fjerne polypper? Men det passer kanskje greit å skylde på det. 

De som har penger/forsikring til det, velger jo heller å gå privat, så de slipper å vente i flere måneder/år. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RachelGreen skrev (6 timer siden):

Er 0% overrasket hvis Ida wulff har fikset litt kosmetisk på nesegrevet i samme slengen som polyppoperasjon, snakker tross alt om en influenser som allerede i 2012 frøs magen sin i et forsøk på å bli tynnere. Såkalt coolsculpt. 

Det har hun jo innrømmet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (7 timer siden):

Det har hun jo innrømmet? 

Selvfølgelig, det ble jo blogget om, var vel sponset behandling også om jeg ikke husker helt feil. 
Poenget mitt var at folk sitter på forum i 2024 og er "sjokkerte, ovverasket og lei seg" over at IW justerer på utseendet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må da få gjøre som hun vil med nesen som da. Djises. Tviler på hun har bestilt «grisenese» som de andre influencerne.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Overrasket over at det ikke har kommet noen kommentarer her enda. Ser jo totalt ut som en annen person. Nesa gjør fryktelig mye med et ansikt. Skikkelig, skikkelig trist. 🥺

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tøttaa
Tyttebærblad skrev (32 minutter siden):

Overrasket over at det ikke har kommet noen kommentarer her enda. Ser jo totalt ut som en annen person. Nesa gjør fryktelig mye med et ansikt. Skikkelig, skikkelig trist. 🥺

Har slutta å følge så har ikke fått med meg "revealen", men oi - ja hun ser helt annerledes ut med ny nese. Har fått den karakteristiske hoppbakke nesa som alle andre opererte har. Mista særpreget sitt helt 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
tøttaa skrev (24 minutter siden):

Har slutta å følge så har ikke fått med meg "revealen", men oi - ja hun ser helt annerledes ut med ny nese. Har fått den karakteristiske hoppbakke nesa som alle andre opererte har. Mista særpreget sitt helt 😏

Ja, helt enig. Skyggen legger seg jo annerledes rundt den også. Og lurer på hva sønnen kjenner, det ligner jo ikke mammaen hans mer. Uff, trodde virkelig hun var en av de med bedre verdier, og hun var en jeg tok seriøst før. Hun har mista all kredibilitet for min del. Ja, blir nok avfølging her også, synes det er vanskelig å se de gjøre slikt mot seg selv og ta dem seriøst i ettertid. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme nese som alle andre influencere 

Tyttebærblad skrev (14 timer siden):

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser.

Måne, admin. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...