Superkattene Skrevet 15. mai #401 Del Skrevet 15. mai Ugresset skrev (7 timer siden): Hva er poenget med dette? Poenget om hun et snusfri eller ikke? Det er vel like relevant som alt annet som diskuteres om henne vel? 🫠 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 18. mai #402 Del Skrevet 18. mai Klara91 skrev (På 3.5.2024 den 22.51): Så usmakelig video hun har lagt ut. Trist at hun har hatt graviditet utenfor livmoren - men å hevde at dette er det tristeste hun har opplevd i livet samtidig som alt er staget i ekte amerikansk dramastil... X antall oppstilte gråtevideoer, perfekt krøllet hår oppstilt foran solnedgang med trist musikk i bakgrunnen, dokumentasjon av oppvåkning fra narkose, filming av sønnen som åpner "storebrorgave" og oppstilt grining i dusjen. Hvem i huleste filmer / stager dette når de liksom går gjennom sin største livskrise? Fremstår ikke troverdig, mest som et forsøk på å få views og klikk. Synd, for det er et viktig tema. Det kan jo hende at det ER det tristeste hun har opplevd? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 17. juli #403 Del Skrevet 17. juli Lever hun ikke av SoMe? Hvorfor går det da ukevis mellom hver gang hun poster noe, og sånn har det vært lenge? Hun har også blitt dronningen av clickbait. Det er sikkert 3-4 uker siden hun skrev at de hadde vært på en fertilitetsklinikk og at hun skulle fortelle mer. Skal hun holde seg aktuell må hun nok være mer aktiv enn hun er nå.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 17. juli #404 Del Skrevet 17. juli Fenomen skrev (15 minutter siden): Lever hun ikke av SoMe? Hvorfor går det da ukevis mellom hver gang hun poster noe, og sånn har det vært lenge? Hun har også blitt dronningen av clickbait. Det er sikkert 3-4 uker siden hun skrev at de hadde vært på en fertilitetsklinikk og at hun skulle fortelle mer. Skal hun holde seg aktuell må hun nok være mer aktiv enn hun er nå.. Viser jo at hun åpenbart sitter godt i det,når hun kan poste "når hun vil",å ikke 5 reklameinnlegg i uka. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 17. juli #405 Del Skrevet 17. juli J.. skrev (36 minutter siden): Viser jo at hun åpenbart sitter godt i det,når hun kan poste "når hun vil",å ikke 5 reklameinnlegg i uka. Ja, åpenbart, men det varer ikke evig hvis hun ikke holder seg aktuell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgrønn Skrevet 12. august #406 Del Skrevet 12. august Håper hun ikke har gjort så stort inngrep, for jeg synes nesa hennes er så fin som den er 💕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 12. august #407 Del Skrevet 12. august Er hun ikke liksom influencer? Det går ukevis mellom hver gang hun poster noe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 12. august #408 Del Skrevet 12. august håper dette er tull. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j23 Skrevet 12. august #409 Del Skrevet 12. august Kan kanskje være spøk også? at hun har gjort noe, men ikke alt. eller så har hun rett og slett bare gått all in slik det står… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annelis Skrevet 12. august #410 Del Skrevet 12. august 1 hour ago, j23 said: Kan kanskje være spøk også? at hun har gjort noe, men ikke alt. eller så har hun rett og slett bare gått all in slik det står… Syns hu hadde fin nese. Det er stor operasjon med bivirkninger. Denne bransjen er skikkelig brutal altså. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J_1990 Skrevet 12. august #411 Del Skrevet 12. august Jeg trodde det var kødd… så leste jeg kommentarene. Var tydeligvis ikke kødd, sykt skuffet over Ida nå🫣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 13. august #412 Del Skrevet 13. august Utrolig skuffet. Det lille jeg hadde igjen av respekt for henne er borte. For en syk verden 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 13. august #413 Del Skrevet 13. august Dette trodde jeg ikke om henne😳🥹 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 13. august #414 Del Skrevet 13. august Jeg gikk faktisk inn og avfulgte henne nå på insta. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 13. august #415 Del Skrevet 13. august Avfulgte jeg også nå, mest fordi hun bare poster reklame. Hun kunner gjerne holdt den kosmetiske delen av operasjonen for seg selv, men folk hadde sikkert spekulert uansett. Litt rart å bli skuffa over noe en fremmed velger å gjøre med sitt eget fjes, men jeg hadde ikke trodd at hun kom til å gjøre noe sånt- nesa hennes var jo helt fin! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honningmor Skrevet 13. august #416 Del Skrevet 13. august Har hun operert nesa av kosmetiske årsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 13. august #417 Del Skrevet 13. august Sjokoladepiken skrev (49 minutter siden): Jeg gikk faktisk inn og avfulgte henne nå på insta. Samme her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 13. august #418 Del Skrevet 13. august Mediocre skrev (45 minutter siden): Avfulgte jeg også nå, mest fordi hun bare poster reklame. Hun kunner gjerne holdt den kosmetiske delen av operasjonen for seg selv, men folk hadde sikkert spekulert uansett. Litt rart å bli skuffa over noe en fremmed velger å gjøre med sitt eget fjes, men jeg hadde ikke trodd at hun kom til å gjøre noe sånt- nesa hennes var jo helt fin! Ja, hun poster bare reklame og det går uker mellom hver gang. Dette var dråpen. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lysestake Skrevet 13. august #419 Del Skrevet 13. august Lille Norge ass, tenk å bli svært skuffet fordi Ida opererer nesa😅 hun har ikke gjort et stort inngrep altså, det er veldig vanlig å rette litt på nesa når man går gjennom en slik operasjon som hun gjorde. Broren min hadde pusteproblemer og måtte operere nesa,mens han hadde konsultasjon så spurte legen om han ville fikse på "humpen" på nesa, og det gjorde han. Det synes ikke en gang. Tipper det er noe lignende hun har gjort. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest epleberte Skrevet 13. august #420 Del Skrevet 13. august lysestake skrev (4 minutter siden): Lille Norge ass, tenk å bli svært skuffet fordi Ida opererer nesa😅 hun har ikke gjort et stort inngrep altså, det er veldig vanlig å rette litt på nesa når man går gjennom en slik operasjon som hun gjorde. Broren min hadde pusteproblemer og måtte operere nesa,mens han hadde konsultasjon så spurte legen om han ville fikse på "humpen" på nesa, og det gjorde han. Det synes ikke en gang. Tipper det er noe lignende hun har gjort. Jo, er et problem at leger spør om det, og at unge, friske mennesker opererer seg for å se ut som alle andre, etter et ideal som går hånd i hånd med kosmetikkindustrien- influencere er jo i praksis bare reklameplakater for ting vi ikke trenger. En klassisk nese med «hump» ble ansett som attråverdig i for eksempel det romerske riket og i viktoriatiden i England, dette er også en trend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå