AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg føler meg så patetisk. Jeg ER patetisk. Jeg føler alltid at ingen av lærerne mine egentlig liker meg. Altså, de er hjelpsomme, hyggelige og positive, men likevel får jeg følelsen av at de ikke liker meg og bare blir oppgitt av hvor dum jeg er. Dette gjelder ikke bare lærerne mine egentlig. Alle mennesker jeg møter på gir meg en følelse på at de ikke liker meg, at jeg er rar og sær. Mine foreldre får besøk av familie og venner 3-4 ganger i måneden, og jeg føler det så sykt på at de ikke liker meg. Når moren til venninne til lillesøstera mi henter dattera si hos oss føler jeg hun ikke liker meg. Føler foreldre til venninner ikke liker meg. Føler at legen min tror jeg er helt hypokonder når jeg drar til han. Har blitt sviktet og ignorert mye i livet mitt, så føler at jeg er helt ødelagt. Hva skal jeg gjøre? Hadde time med en PPT rådgiver i dag, ang. konsentrasjon og hukommelse. Herregud jeg fikk med en gang følelsen at hun ikke likte meg. Satt og løy til henne om hvordan jeg egentlig har det fordi jeg ble så redd. Hun spurte om vi skulle sette opp ny time og jeg sa blankt nei. Ikke om jeg vil møte henne igjen, syns det av en eller annen grunn var ydmykende. Hva skal jeg gjøre med disse dumme tankene mine??? Anonymkode: 21c5c...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escape Skrevet 27. mars 2017 #2 Del Skrevet 27. mars 2017 Tror du bør takke ja til ny time hos PPT rådgiveren! (Mente det ikke frekt!) Det er bare synd om du ikke får hjelp med konsentrasjonen din, bare fordi du føler at behandleren ikke liker deg... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Del Skrevet 27. mars 2017 Fokuser mer på om du liker dem enn om de liker deg Anonymkode: 52bef...56a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Del Skrevet 27. mars 2017 Det første du bør gjøre er å utfordre deg selv og sette opp en ny time med PPT-rådgiveren. Jeg vil også utfordre deg til å fortelle om problematikken rundt disse tankene. Gjerne si det kortfattet, og gjerne i begynnelsen av timen. Dette blir fulgt opp, så det viktigste er at du får det ut. Dersom du ikke klarer å si det, kan du også skrive det. Anonymkode: cee56...163 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 28. mars 2017 #5 Del Skrevet 28. mars 2017 Ryddet for hets. pinar, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yellowrose Skrevet 28. mars 2017 #6 Del Skrevet 28. mars 2017 Du kan jo spørre om å få snakke med en annen ppt rådgiver. Jeg merker det fort om jeg har god eller dårlig kjemi med noen og jeg har møtt to stk ppt rådgivere som jeg hadde god kjemi med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #7 Del Skrevet 28. mars 2017 Dersom du tror alle misliker deg, så kan det virke som du er paranoid. Mulig en time til fastlegen for henvisning til en 'skikkelig' psykolog er det rette, evt BUP. At INGEN liker deg, kan overhodet ikke stemme. Anonymkode: f464d...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå