AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg er mann, men typiske manneinteresser forbinder jeg bare med angst. Det være seg bil, bilkjøring eller andre praktiske ting som husbygging. jeg føler at alle andre menn er gode på slikt, men jeg interesserer meg null for det. Har kamerater som bygger egne ting; garasjer og hus. Jeg skjønner ikke noe av det, og jeg syns det er så pinlig. Mest fordi det forventes av meg som mann å kunne, og ikke fordi jeg vil kunne det. Jeg er ikke direkte en person med ti tommeltotter, tror jeg er grei på å utføre ting. Men jeg skjønner bare ikke hva som skal gjøres, i hvilken rekkefølge osv.. Jeg føler meg så dum og talentløs, spesielt siden jeg ikke har noen andre særskilte egenskaper. Anonymkode: 68b8e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Del Skrevet 27. mars 2017 Høres ut som du kunne trengt noen nye venner Anonymkode: 4ffff...1c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 27. mars 2017 #3 Del Skrevet 27. mars 2017 Hva er dine interesser da? Jeg kjenner kjempemange menn som ikke er bryr seg om typiske "manneaktiviteter", men de henger som oftest i miljø med folk som har sammenfallende interesser som seg selv. Begynn med en aktivitet som interesserer deg, foto, politikk, dans, kampsport, jogging, svømming, hva som helst, og få nye venner som deler dine interesser. Vi er i 2017, ingen forventer at du skal kunne bygge din egen garasje eller bruke hele helgen på å hogge ved og se fotball. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Del Skrevet 27. mars 2017 1 minutt siden, venus24 skrev: Hva er dine interesser da? Jeg kjenner kjempemange menn som ikke er bryr seg om typiske "manneaktiviteter", men de henger som oftest i miljø med folk som har sammenfallende interesser som seg selv. Begynn med en aktivitet som interesserer deg, foto, politikk, dans, kampsport, jogging, svømming, hva som helst, og få nye venner som deler dine interesser. Vi er i 2017, ingen forventer at du skal kunne bygge din egen garasje eller bruke hele helgen på å hogge ved og se fotball. Vel, jeg er glad i fotball, da. Men det er jo en lite nevenyttig interesse. Anonymkode: 68b8e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 27. mars 2017 #5 Del Skrevet 27. mars 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann, men typiske manneinteresser forbinder jeg bare med angst. Det være seg bil, bilkjøring eller andre praktiske ting som husbygging. jeg føler at alle andre menn er gode på slikt, men jeg interesserer meg null for det. Har kamerater som bygger egne ting; garasjer og hus. Jeg skjønner ikke noe av det, og jeg syns det er så pinlig. Mest fordi det forventes av meg som mann å kunne, og ikke fordi jeg vil kunne det. Jeg er ikke direkte en person med ti tommeltotter, tror jeg er grei på å utføre ting. Men jeg skjønner bare ikke hva som skal gjøres, i hvilken rekkefølge osv.. Jeg føler meg så dum og talentløs, spesielt siden jeg ikke har noen andre særskilte egenskaper. Anonymkode: 68b8e...7af Kjønnet ditt definerer ikke interessene eller ferdighetene dine. Slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 27. mars 2017 #6 Del Skrevet 27. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, jeg er glad i fotball, da. Men det er jo en lite nevenyttig interesse. Anonymkode: 68b8e...7af Du er ikke særlig løsningsorientert da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #7 Del Skrevet 27. mars 2017 Akkurat nå, venus24 skrev: Du er ikke særlig løsningsorientert da... Med tanke på? Anonymkode: 68b8e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 27. mars 2017 #8 Del Skrevet 27. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med tanke på? Anonymkode: 68b8e...7af Hva gjør du for å endre situasjonen/føle deg bedre? Hvorfor er ikke fotball "mandig" nok? Må du bygge en garasje for å føle deg som en mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #9 Del Skrevet 27. mars 2017 1 minutt siden, venus24 skrev: Hva gjør du for å endre situasjonen/føle deg bedre? Hvorfor er ikke fotball "mandig" nok? Må du bygge en garasje for å føle deg som en mann? Det er mange andre faktorer som også virker inn her. Jeg vet ikke om det er så mye å gjøre med, egentlig. Fotball er mandig det, men det er ikke noen attraktiv ting for damene, og ei heller noen egenskap. Anonymkode: 68b8e...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #10 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg har ikke mannlige venner som har typisk mannlige interesser. Det mest typiske er kanskje spill. Men ellers så bryr de seg ike om fotball og biler. Trikset er å finne venner som deler felles interesser eller holdninger Du må legge fra deg det at det er pinlig å ikke kunne. Det er en ærlig sak å ikke kunne håndarbeid. om andre gjør narr av deg får du bare være med på leken. Vær den i gruppen som er litt morsom fordi du ikke vet hvordan fikse en bil eller legge lister. Ingen skam i det. Det kan til og med gjøre at vennegruppen blir litt mer underholdende da ikke alle er like Anonymkode: 4ffff...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 27. mars 2017 #11 Del Skrevet 27. mars 2017 Slutt å bry deg om hva andre tenker og mener. Gjør det du vil og ha de interesser du liker og dritt i hva andre tenker om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 27. mars 2017 #12 Del Skrevet 27. mars 2017 Bare gjør ting du liker å gjøre. Å være en heteronormativ klisjé er bare trist. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #13 Del Skrevet 27. mars 2017 Synes det virker som om at det er ganske vanlig i dag at menn (spesielt fra Oslo og området rundt) ikke har så stor peiling på bil og bygging av garasjer og hus. Jeg er kvinne og har vokst opp på gård og opplever i alle fall det at mange menn har mye mindre peiling enn meg på sånne ting. For meg spiller det ikke så stor rolle så lenge mannen er villig til å la meg lære han, men merker at noen menn har problemer med at jeg er handy og kan mye. Anonymkode: 5f2aa...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #14 Del Skrevet 27. mars 2017 1 time siden, venus24 skrev: Hva er dine interesser da? Jeg kjenner kjempemange menn som ikke er bryr seg om typiske "manneaktiviteter", men de henger som oftest i miljø med folk som har sammenfallende interesser som seg selv. Begynn med en aktivitet som interesserer deg, foto, politikk, dans, kampsport, jogging, svømming, hva som helst, og få nye venner som deler dine interesser. Vi er i 2017, ingen forventer at du skal kunne bygge din egen garasje eller bruke hele helgen på å hogge ved og se fotball. Gode og kloke poeng. Noen kvinner liker å bygge ting. Jeg har selv bygget min egen hytte på hvaler og en mann i familien min liker mote så det har ikke noe med mann/kvinne å gjøre. Anonymkode: 98e55...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #15 Del Skrevet 28. mars 2017 Det mest flaue er jo at du bryr deg såpass om hva andre mener og synser og kanskje tenker... Vær mann nok til å stå for egne interesser! Anonymkode: 3ed76...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #16 Del Skrevet 28. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Gode og kloke poeng. Noen kvinner liker å bygge ting. Jeg har selv bygget min egen hytte på hvaler og en mann i familien min liker mote så det har ikke noe med mann/kvinne å gjøre. Anonymkode: 98e55...194 Det har kanskje ikke noe med mann/kvinne å gjøre, men akkurat det med mote har definitivt noe med heterofil/homofil å gjøre. Anonymkode: c48f8...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #17 Del Skrevet 28. mars 2017 Hvor gammel er du? Har flere kompiser som ikke kan bygge enn jeg har som kan. De interesserer seg for musikk, sport, trening, vitenskap mer enn å bygge en garasje eller mekke på bil. Er jo nok av mannfolk som kjører bilen inn på verksted for å skifte dekkene sine og. Kjenner ikke en sjel som hadde reagert på at du ikke liker å mekke på bil feks. Tvert om hadde vel de fleste jentene jeg kjenner vært glad om du ikke likte det Anonymkode: b51ad...79c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #18 Del Skrevet 28. mars 2017 Det er da flust av menn som ikke bryr seg om typiske "manneinteresser". Personlig foretrekker jeg disse mennene da de gjerne har mer å by på innenfor de områdene jeg er opptatt av. Du virker usikker, og dét er ikke særlig attraktivt. I tillegg bør du utvide horisonten din litt. I dagens Norge er det ikke forventet at menn skal mekke bil og bedrive husbygging. Anonymkode: b119a...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå