AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Skrevet 27. mars 2017 Er det noen som har erfaring med babycall fra biltema? Tenker på denne http://www.biltema.no/no/Hjem/Sikkerhet/Barn/Babycall-2000034914/ . Eventuelt noen som har testet en annen de er fornøyd med? Så billig som overhode mulig, hvor baby delen også er trådløs. Temperaturmåler er et pluss Anonymkode: 078bb...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Skrevet 27. mars 2017 Min erfaring er at Supernova sin til 1400 ikke er allverdens, mens Neonate til 1500 er fantastisk. Spørsmålet er hvordan den skal brukes. Fra én etasje til en annen der du egentlig kan høre baby uten, eller med litt mer avstand? Anonymkode: 4b9cb...17e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Skrevet 27. mars 2017 Alt er over en etasje, og egentlig bare en vegg eller to imellom men stua er ganske lang så vil ha den ekstra sikkerheten. Tenker også til å ha i vognen utenfor i sommer, men trenger dermed ingen ting fancy bare noe som gjør at jeg kan lukke soveromsdøren med god samvittighet 1500 er veldig mye tenker jeg for en babycall, men er det noen som går igjen som folk er fornøyde med tenker jeg at det går å kjøpe brukt også, men som sagt så vil jeg ha så billig som mulig Anonymkode: 078bb...9b3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #4 Skrevet 27. mars 2017 Forstår at du ikke vil bruke en formue på babycall når du bare såvidt har bruk for den. Det er mer enn nok av andre utgifter med unger. Det bør ligge plenty av tester på nett, jeg ville sett over dem for å sjekke rekkevidden til de ulike modellene. Jeg er i utgangspunktet litt skeptisk til å kjøpe elektronikk av den typen på Biltema - men det kan like gjerne være mine fordommer og ikke fornuft. Eksemplene mine var like mye for å vise at dyrt ikke nødvendigvis er bra. Supernova hadde ekstremt ustabilt signal, selv når enhetene sto vegg i vegg eller like over hverandre i to etasjer. Mens Neonate hadde relativt stabilt signal over 40-50 meter gjennom en branndør (som kuttet signalet fra trådløs telefon) og flere brannceller i en blokk. Anonymkode: 4b9cb...17e
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Skrevet 27. mars 2017 Ja, problemet er at jeg ikke finner noen tester på biltema sin, bare på de dyrere modellene som neonate og avent.. Kanskje jeg bare skal kjøpe og teste, takker for svar Anonymkode: 078bb...9b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå