AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #1 Del Skrevet 27. mars 2017 Som tittelen sier Han er nervøs for og gå inn på et rom og "tømme" seg.. Han har holdt seg i 3 dager nå, men er redd for det kommer lite i prøvekoppen fordi han blir nervøs og må gjøre det på "kommando" Hvordan tok deres mann dette ? Anonymkode: 41a70...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #2 Del Skrevet 27. mars 2017 Han har tatt det som en mann, hver gang. Anonymkode: 76f0c...36e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #3 Del Skrevet 27. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har tatt det som en mann, hver gang. Anonymkode: 76f0c...36e Ja det svaret var sikkert mye til hjelp. Har ingen gode råd å komme med Ts. Anonymkode: 3faaf...4f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 27. mars 2017 #4 Del Skrevet 27. mars 2017 Det går greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #5 Del Skrevet 27. mars 2017 Syns ikke veldig synd på han Anonymkode: ee00d...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #6 Del Skrevet 27. mars 2017 Han får slippe til fantasiene da så går det nok... Anonymkode: c5833...cc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 27. mars 2017 #7 Del Skrevet 27. mars 2017 Kan du ikke bli med inn ...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #8 Del Skrevet 27. mars 2017 Hadde med prøveglass hjem. Fikk blowjob av dama og spruta i koppen. Leverte fra meg koppen på sykehuset. Anonymkode: c0c11...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie_P Skrevet 27. mars 2017 #9 Del Skrevet 27. mars 2017 Min var ogsaa dritnervoes foerste gangen, gjemte koppen under jakka baade til og fra dette rommet Kom til meg og viste og lurte paa om det serioest var meningen at han skulle fylle hele denne store koppen, for i saa fall maatte det vaere noe alvorlig galt med ham siden han fikk "ut" saa lite!? Hehehe stakkars... Men de neste gangene spradet han formelig inn som den eksperten, for dette var jo ingen sak! Han kunne ikke skjoenne hva han var saa nervoes for sist! Saa bare hils mannen og si at det ER virkelig ingen big deal. Ingen komme til aa bry seg om han gaar forbi dem med koppen sin, det VIL vaere nok, ingen kommer til aa sitte og "ta tiden" paa ham mens han er der inne, eller doemme ham naar han kommer ut igjen. Det er bare aa slappe av. Alle som som evnt sitter der har enten vaert inne og gjort det samme selv, eller skal inn og gjoere det Det kommer til aa gaa helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Everios Skrevet 27. mars 2017 #10 Del Skrevet 27. mars 2017 Om dere bor i nærheten kan dere gjøre det sammen og ta den med til klinikken. Tok taxi en gang i København med mannen og han med "sædglasset" på innerlommen Når vi var på sykehus ett stykke fra heimen uten hotell måtte han inn på avlukket. Egentlig ganske komisk for oss damene som satt utenfor og ventet på mennene. Var forøvrig ikke noe problem for ham der heller, men ikke store gleden over det forstod jeg. Samtidig så går vi damene gjennom ufattelig mye verre ting gjennom en prøverørsprosess enn å måtte få utløsning i en kopp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #11 Del Skrevet 27. mars 2017 Min eks måtte også gjøre det og han grudde seg veldig. De på sykehuset var veldig profesjonelle, mens jeg var dødsflau. Eksen gikk ikke aleine og gjorde det nødvendige på ett rom. Tok maks 10 min før han var ferdig, mens jeg satt på gangen og ventet (rød som en tomat) Det ligger noen blader inne på det rommet og det er ikke "Se og hør" Anonymkode: 0d211...6b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå