Gå til innhold

De rakker bare ned på folk hele tiden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Noen bekjente sitter bare å rakker ned på folk, og dem samles og sitter i sammen meg kaller opp folk rett og slett.
Dem sitter ofte og forsøker å mobbe utseendet til folk, intelligensen, hvordan folk oppdrar barna sine samt masse mer... 

Et par av dem er faktisk tilbakestående så de er unnskyldt. De vet rett og slett ikke bedre, og når folk får høre om dem så himler bare noen litt med øynene og sånt, men det paradokset er at ingen av dem er så mye bedre selv på den fronten - altså: de har ingenting dem skulle ha sagt. Så de som rakker ned på folk og kaller opp folk kunne jammen meg tatt en titt på seg selv i speilet for jeg antar at de som mener sånn om folk føler seg underlegne de folkene de sitter og diskuterer hver dag rett og slett. Det må jo være det som er grunne - hvis ikke det er mennesker som er rett og slett slemme? 

Når folk har spurt: Hvorfor sier dere sånn så skylder dem på at familiemedlemmer er narkomane, dysfunksjonelle, at ungene deres ikke vet bedre, osv, osv... Den ene unnskyldning kommer etter den andre. Man kan jo ikke sitte å oppdra voksne folk.

Hvorfor føler dem seg bedre av å rakke ned på andre?
Det er jo noe av det enkleste i verden mener jeg da. 

De rakker ned på nesten alt og alle, og det er pinlig å være nær dem. La oss si at de er 4 stk, og hvis en går: hva tror dere skjer med de tre om sitter igjen da? Jo da går skravla om den 4. (som ikke er der den dagen). Og sånn går det i en evig runddans, inntil de går løs på nestemann. Det må være utrolig kjedelig å være fast inventar hos disse. Snakk om og ikke nyte livet. Snakk om å stagnere for disse er ikke 16 år heller.

Jeg kunne ha lagt ved en del bilder av dem og sånt, men personvernloven tillater meg ikke det, men de hadde virkelig fortjent det.

Anonymkode: 2dc31...e86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor skrev du dette innlegget da? For å trashe noen som trascher andre? 

Anonymkode: 93bcf...f7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, for å fortelle om dem. Dem er sånn. De slarver og rakker ned på folk hele tiden.
Det er ikke noe gøy for oss som ikke har gjort det da. Rett skal være rett. Når jeg f.eks ikke er en person som baksnakker så vil jeg slippe å bli plassert i den dere trangsynte-båsen når jeg ikke er sånn f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så bra at du ikke baksnakker:) men da må du ikke baksnakke de her, da gjør du jo akkurat det samme.

Folk som baksnakker gjør det for å føle at de selv er bedre. Og nei, de er overhode ikke bedre...

Anonymkode: 2910a...9fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å si meningen sin er ikke å trashe andre det. Det er bare å fortelle om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så bra at du ikke baksnakker:) men da må du ikke baksnakke de her, da gjør du jo akkurat det samme.

Folk som baksnakker gjør det for å føle at de selv er bedre. Og nei, de er overhode ikke bedre...

Anonymkode: 2910a...9fc

Dette er ikke baksnakking. Navn er ikke nevnt, ingenting - ikke noe annet enn en gruppe mennesker som gjør typiske ting.
De jeg skriver om på kg, de nevner navn og alt, men dette er en generell ting som er veldig vanlig rundt omkring i landet. Det er bedre at man tar det opp enn at man unngår det. Dette kan umulig skade. ;) 

Som noen skrev, "trasher noen andre" så har jeg ikke noe mot det når noen er så lite snille.

Temaet kan ikke bli tatt opp nok ganger -
det er blitt så mye baksnakking og mobbing rundt omkring og det blir ikke noe mindre etter at folk kan sitte å gjemme seg bak pc-skjermene sine. Kan dem ikke face hverandre å fortelle hva dem mener og syntes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette foregår på nett, ikke sant? Var en lignende tråd her for noen mnd siden, og alle trodde det var snakk om et lokalmiljø der disse damene satt og slarvet på kafé - men etterhvert viste det seg at ts bare hadde dem på nett. Veldig rart.

Er dette folk du omgås i det virkelige liv, eller er det ting du leser på nett?

Anonymkode: 9971f...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...