Gå til innhold

Hva er det med mannfolk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hele familien er blitt veldig syke av smittsomt virus. Mannen min daffer rundt og har nok med seg selv, sover mye. Vi har to barn, på 6 og 10, og de er virkelig så syke som jeg aldri har sett dem før. 

De trenger trøst og at noen forsøker å få i dem litt mat/drikke og hostesaft. Ikke oppmerksomhet hele tiden, men noe må de jo få selv om vi er syke foreldre også. Har man barn, så presser man seg opp av senga og pusser tenner, lager drikke og koker suppe. Mannen min overlater alt dette til meg, og jeg undres; hvordan i videste verden kan han synes dette er fair??? Jeg mener ikke at alt skal deles likt av oppgaver, men det burde falle naturlig å bidra.

Idag har han kjøpt seg ny bil... og forrige eier leverte den på døra her. Da spratt mannen min opp, og virket å ha godt med energi til å føre lengre samtale m karene i bilen, samt demo. Så kom han gledestrålende inn! 'DE VAR SÅ SNILLE, TENK AT DE LEVERTE PÅ DØRA! DET SATTE JEG UTROLIG STOR PRIS PÅ! '

Jeg kjente kraftig irritasjon! Visst var de snille, men følte meg minst like snill som har latt han hvile flere dager, mens jeg selv var like syk som han, men likevel tok meg av ungene!

Dagens utblåsning!! 

Anonymkode: 084a1...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette har du vel lagt opp til selv? Deler dere ellers på husarbeidet? 

Anonymkode: 153b7...1e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg du er veldig urimelig her. Det er jo nå nomenclature at menn blir sykere enn kvinner. Vi har rett og slett en biologisk forankring som gjør at vi lider mer enn kvinner når vi blir syke. Menn blir sjelden syke. Men når vi først blir syke blir vi kjempesyke. Videre. En bil. Det at du ikke vet hvordan hjernen til en mann blir aktivert av tanken på en bil, vitner om begrenset kunnskap på området. Denne placeboeffekten fikk han nok opp av sofaen og et lite øyeblikk følte stakkaren seg frisk og pigg. Dette kan du ikke unne ham en gang. Urimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Er det forkjølelse? Ikke rart han trenger mye søvn da. En forkjølelse er hardt for oss menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, Jon_Edvard_Longs skrev:

Nå synes jeg du er veldig urimelig her. Det er jo nå nomenclature at menn blir sykere enn kvinner. Vi har rett og slett en biologisk forankring som gjør at vi lider mer enn kvinner når vi blir syke. Menn blir sjelden syke. Men når vi først blir syke blir vi kjempesyke. Videre. En bil. Det at du ikke vet hvordan hjernen til en mann blir aktivert av tanken på en bil, vitner om begrenset kunnskap på området. Denne placeboeffekten fikk han nok opp av sofaen og et lite øyeblikk følte stakkaren seg frisk og pigg. Dette kan du ikke unne ham en gang. Urimelig.

Hihi, morsom du... god klem fra TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har du vel lagt opp til selv? Deler dere ellers på husarbeidet? 

Anonymkode: 153b7...1e1

Nei... Vi gjør ikke det. Men det er relativt greit... han gjør flere ting utendørs. Og lengre dager på jobb. 

Har nok lagt opp til det selv, ja.  Men å være så ego!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele familien er blitt veldig syke av smittsomt virus. Mannen min daffer rundt og har nok med seg selv, sover mye. Vi har to barn, på 6 og 10, og de er virkelig så syke som jeg aldri har sett dem før. 

De trenger trøst og at noen forsøker å få i dem litt mat/drikke og hostesaft. Ikke oppmerksomhet hele tiden, men noe må de jo få selv om vi er syke foreldre også. Har man barn, så presser man seg opp av senga og pusser tenner, lager drikke og koker suppe. Mannen min overlater alt dette til meg, og jeg undres; hvordan i videste verden kan han synes dette er fair??? Jeg mener ikke at alt skal deles likt av oppgaver, men det burde falle naturlig å bidra.

Idag har han kjøpt seg ny bil... og forrige eier leverte den på døra her. Da spratt mannen min opp, og virket å ha godt med energi til å føre lengre samtale m karene i bilen, samt demo. Så kom han gledestrålende inn! 'DE VAR SÅ SNILLE, TENK AT DE LEVERTE PÅ DØRA! DET SATTE JEG UTROLIG STOR PRIS PÅ! '

Jeg kjente kraftig irritasjon! Visst var de snille, men følte meg minst like snill som har latt han hvile flere dager, mens jeg selv var like syk som han, men likevel tok meg av ungene!

Dagens utblåsning!! 

hehe typisk menn. ble vell sjelegald for den nye bilen sin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 timer siden, Jon_Edvard_Longs skrev:

Forsøk på å være morsom?

Anonymkode: 88b14...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forsøk på å være morsom?

Anonymkode: 88b14...764

Kommer an på hvem som leser det lille solstråle. Men det er seriøst ment.

Anonymkode: 23e2c...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...