AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Skrevet 25. mars 2017 Ble livet slik du hadde tenkt? jeg er så sliten. Av alt. Lite tid til gode venner. Koser meg mye med barna, men det er også mye arbeid. Og ingen foreldre som kan hjelpe til. litt usikker på om vi bor på rett plass Osv. holder sammen med mannen, men det er mer irritasjon enn romantikk for tida. flere som føler det slik? Utad virker det jo som alle er superfornøyd. Anonymkode: d4b7b...2ed
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Skrevet 25. mars 2017 Livet ble slik jeg fryktet her også... Anonymkode: bb25a...61b
exictence Skrevet 25. mars 2017 #5 Skrevet 25. mars 2017 Nei, ble vel ikke som jeg hadde tenkt. Men det ble opp og ned turer som jeg hadde forventet.
EvaLena Skrevet 25. mars 2017 #7 Skrevet 25. mars 2017 Nei, på enkelt omeråder er jeg fornøyd med at det ikke gikk som planlagt. Jeg skulle nemlig flytte til syden og dele ut discokort bare jeg ble myndig 😂 10
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #8 Skrevet 25. mars 2017 Tja. Nei. Jeg hadde ikke akkurat planlagt å bli helt alene med barnet. Livet føles innimellom som et evig jag mellom senga, barnehage og jobb. Dog har jeg det bedre sånn enn jeg hadde det med eksen. Så jeg kan ikke klage heller. Anonymkode: d96ec...966 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #9 Skrevet 25. mars 2017 Nei. Trodde jeg skulle være kulere, tynnere, at jeg skulle ha reist mer, at jeg skulle finne stor kjærlighet. Anonymkode: ff3d1...f53 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #10 Skrevet 25. mars 2017 Nei, som ensom og isolert psyk trygda ble det ikke som man hadde håpet. Er heldigvis mer enn halvveis i livet nå så det er forhåpentligvis ikke så lenge igjen. Anonymkode: 9a2d6...be5
Gjest Vevila Skrevet 25. mars 2017 #11 Skrevet 25. mars 2017 Nå vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde tenkt livet mitt skulle bli, men det har i allefall forandret seg veldig. Før var jeg veldig høyt og lavt på både godt og vondt. Nå er jeg mer tilfreds, men aldri "høyt i skyene" som før. Praktiske ting ser nå ut til å ordne seg her i alllefall.
Gjest Vevila Skrevet 25. mars 2017 #12 Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, som ensom og isolert psyk trygda ble det ikke som man hadde håpet. Er heldigvis mer enn halvveis i livet nå så det er forhåpentligvis ikke så lenge igjen. Anonymkode: 9a2d6...be5 Kan relatere til den følelsen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #13 Skrevet 25. mars 2017 Nei, jeg trodde at jeg skulle få en mann om digget meg, som lo av tullet mitt og som ville være med meg resten av livet. trodde oppdragelse av barn skulle gå så greit, og at det skulle være lett å sette grenser. trodde jeg skulle være lykkelig og tjene masse penger. Men jeg er student og har fått angst-problematikk, mannen som er følelsemessig kjølig av seg og utrolig ulik meg på mange måter, sier han vurderer å gå fra meg. Jeg tenker at jeg ikke er så bra som partner som jeg opprinnelig trodde jeg skulle bli. barnet mitt er nydelig da, og jeg er en god mamma generellt sett. Anonymkode: 091b8...e2d
Kwami Skrevet 25. mars 2017 #14 Skrevet 25. mars 2017 Nei, det ble ikke som jeg hadde tenkt. Livet er for all del godt, jeg kan ikke klage. Likevel finner jeg meg ikke helt til rette i livet mitt, og jeg har det rett og slett ikke så bra med meg selv. Angrer på mye jeg har gjort og ikke gjort, men håper at jeg en dag klarer å akseptere tingenens tilstand.
Sapientia Skrevet 25. mars 2017 #15 Skrevet 25. mars 2017 Nei, det ble det ikke. Men det er en god versjon jeg lever, og det er overhodet ikke sikkert at planen hadde vært noe bedre på noe som helst vis. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #16 Skrevet 25. mars 2017 Nei. Overhode ikke. Ble alenemamma for 2 og en får som kun stilte opp når det passer ham. Et barn med ekstra behov. Så fikk jeg en kronisk sykdom. Anonymkode: 626ab...022
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #17 Skrevet 25. mars 2017 Jeg er i hvertfall fornøyd. God mann, velfungerende barn, god økonomi og generelt fornøyd. Hadde kanskje håper på å være litt kulere, litt tynnere og hatt en større vennegjeng😂😂 men kommet fram til at de tingene betydde mindre enn jeg trodde. Anonymkode: f8410...69a 4
Sushi Skrevet 25. mars 2017 #18 Skrevet 25. mars 2017 Jeg hadde ikke tenkt så mye på hvordan livet skulle bli, og det tror jeg er en fordel. Er veldig fornøyd så langt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #19 Skrevet 26. mars 2017 Jeg har alltid haff mål i livet. De viktigste målene er nådd. Trodde jeg skulle bli glad og lykkelig av det. Tok feil. Anonymkode: 57426...9e5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #20 Skrevet 26. mars 2017 Det ble ikke slik jeg trodde det kom til å bli. Det ble faktisk mye bedre:) Anonymkode: 224c7...250 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå