AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #21 Del Skrevet 25. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er vanskelig å tro at kvinner noen gang gjør noe fordi de selv liker det. Tanken blir rett og slett for absurd. Kvinners mål i livet er å tiltrekke seg menn. Alle vet dette Anonymkode: c5c63...387 Eg har nå høyrt korleis jente og dame har det. Kva press de føle på. 9 minutter siden, O.G. skrev: Vel, for å ha draget på en harding så må mascaraen forbli i sminkeveska.... Du har forstått det. Anonymkode: 48102...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #22 Del Skrevet 26. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei eg var ikkje ute etter ho. Eg er opptatt. Ikkje kom her å sei jentena kler seg sånn og sånn, sminka seg mykje, får unaturlege bryst for dei vil. Den trur eg ikkje på. Anonymkode: 48102...57c En av mine hobbyer er nettopp sminke og klær. Og jeg skal love deg - jeg kler meg "sånn og sånn" og sminker meg "mye" fordi jeg VIL. Kan fint gå ut av huset uten sminke og i slaskeklær, men føler meg ti ganger flottere når jeg får bruke litt tid på sminken og antrekket. Jeg synes det er gøy, og jeg føler meg mye bedre. DU synes det er "jålete" og "griseri", men andre er altså uenig med deg. Det må du faktisk bare akseptere. Det er ufint å nedgradere våre interesser og preferanser, og fortelle oss at du vet bedre enn oss hvorfor vi velger å leve som vi gjør Anonymkode: a0b80...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaskepost Skrevet 26. mars 2017 #23 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) Fordi de tror det er pent. Endret 26. mars 2017 av Flaskepost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #24 Del Skrevet 26. mars 2017 22 minutter siden, Flaskepost skrev: Fordi de tror det er pent. Hvem har definisjonsmakten på hva som faktisk er pent? TROR de at det er pent eller SYNES de at det er pent? Og hvorfor har noen "rett"? Er ikke det en smakssak? Det er helt ok å være uenig, men ikke degrader noens mening til at de "tar feil". Anonymkode: a0b80...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå