AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #1 Del Skrevet 25. mars 2017 Kvifor er kvinnfolk i store byar som Bergen, Stavanger, Oslo, Kvifor er mange av dei så fin på alt og jålete? Eg er ein harding og ser mindre av jålete damer her, i mindre byar og bygd. Meir naturleg. Ein dag i Bergen såg eg dan fina jento, men ho var øydelagt med mykje griseri i ansikt og brysta var unaturleg store. Kvifor må det vera sånn? Anonymkode: 48102...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 25. mars 2017 #2 Del Skrevet 25. mars 2017 De finnes overalt. Det er bare flere av dem i byen fordi det er mer folk der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #3 Del Skrevet 25. mars 2017 Er du en Lothepus-wannabe? Anonymkode: e2b3b...ca1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #4 Del Skrevet 25. mars 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvifor er kvinnfolk i store byar som Bergen, Stavanger, Oslo, Kvifor er mange av dei så fin på alt og jålete? Eg er ein harding og ser mindre av jålete damer her, i mindre byar og bygd. Meir naturleg. Ein dag i Bergen såg eg dan fina jento, men ho var øydelagt med mykje griseri i ansikt og brysta var unaturleg store. Kvifor må det vera sånn? Anonymkode: 48102...57c Derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #5 Del Skrevet 25. mars 2017 Er overalt. Det tvilar eg ikkje på. Kjedelig når dei har så låg sjølvbilete. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du en Lothepus-wannabe? Anonymkode: e2b3b...ca1 Wannabe? Vanna bed? Nei noko sånt er ikkje eg. Anonymkode: 48102...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #6 Del Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ein dag i Bergen såg eg dan fina jento, men ho var øydelagt med mykje griseri i ansikt og brysta var unaturleg store. Kvifor må det vera sånn? Anonymkode: 48102...57c Fordi hun gjør som hun vil, og eksisterer ikke for at du skal synes hun er flott. Det "griseriet" hun har i ansiktet synes HUN er fint. Hvis brystene hennes er unaturlige har HUN ønsket å gjøre noe med det hun hadde naturlig. Det er vel det som teller, ikke hva en eller annen random dude mener om hvordan hun ser ut. Hvis du foretrekker noe annet. SÅ VELGER DU NOE ANNET! Hun er åpenbart ikke din type. Da går du videre. Det er masse damer som passer til din preferanse også - ikke vær fornærmet fordi ikke alle jenter ser ut som du ønsker... Anonymkode: a0b80...296 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #7 Del Skrevet 25. mars 2017 Fordi de tror det er pent. Har du sett damene i den stammen som legger ringer rundt halsen slik at den blir unaturlig lang? Det er samme syke Anonymkode: 90f20...701 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #8 Del Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun gjør som hun vil, og eksisterer ikke for at du skal synes hun er flott. Det "griseriet" hun har i ansiktet synes HUN er fint. Hvis brystene hennes er unaturlige har HUN ønsket å gjøre noe med det hun hadde naturlig. Det er vel det som teller, ikke hva en eller annen random dude mener om hvordan hun ser ut. Hvis du foretrekker noe annet. SÅ VELGER DU NOE ANNET! Hun er åpenbart ikke din type. Da går du videre. Det er masse damer som passer til din preferanse også - ikke vær fornærmet fordi ikke alle jenter ser ut som du ønsker... Anonymkode: a0b80...296 Nei eg var ikkje ute etter ho. Eg er opptatt. Ikkje kom her å sei jentena kler seg sånn og sånn, sminka seg mykje, får unaturlege bryst for dei vil. Den trur eg ikkje på. Anonymkode: 48102...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 25. mars 2017 #9 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du en Lothepus-wannabe? Anonymkode: e2b3b...ca1 hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 25. mars 2017 #10 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, O.G. skrev: Derfor. årh slutt å vær så bitter OG. du er alltid bitter. har aldrig sett deg i godt humør her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #11 Del Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, brownbrown skrev: årh slutt å vær så bitter OG. du er alltid bitter. har aldrig sett deg i godt humør her Men forventer du at folk skal være i så himla godt humør på KG da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 25. mars 2017 #12 Del Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, O.G. skrev: Men forventer du at folk skal være i så himla godt humør på KG da? ja. jeg er kjempegodt humør . er jo LØRDAG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #13 Del Skrevet 25. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei eg var ikkje ute etter ho. Eg er opptatt. Ikkje kom her å sei jentena kler seg sånn og sånn, sminka seg mykje, får unaturlege bryst for dei vil. Den trur eg ikkje på. Anonymkode: 48102...57c Nei det er vanskelig å tro at kvinner noen gang gjør noe fordi de selv liker det. Tanken blir rett og slett for absurd. Kvinners mål i livet er å tiltrekke seg menn. Alle vet dette Anonymkode: c5c63...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #14 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: ja. jeg er kjempegodt humør . er jo LØRDAG Men er ikke du litt for ung til å sitte på KG ilag med gamle bitre kjerringer på en lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 25. mars 2017 #15 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, O.G. skrev: Men er ikke du litt for ung til å sitte på KG ilag med gamle bitre kjerringer på en lørdag? nei, jeg har filmkveld med damen. jeg går ikke ut lengre. hun lager taco nå, mens jeg har føttene på bordet og tv kontrollen hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #16 Del Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: nei, jeg har filmkveld med damen. jeg går ikke ut lengre. hun lager taco nå, mens jeg har føttene på bordet og tv kontrollen hehehehe Ok, ha en fin kveld. Hils. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er vanskelig å tro at kvinner noen gang gjør noe fordi de selv liker det. Tanken blir rett og slett for absurd. Kvinners mål i livet er å tiltrekke seg menn. Alle vet dette Anonymkode: c5c63...387 Vel, for å ha draget på en harding så må mascaraen forbli i sminkeveska.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 25. mars 2017 #17 Del Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, O.G. skrev: Ok, ha en fin kveld. Hils. Vel, for å ha draget på en harding så må mascaraen forbli i sminkeveska.... harding ? er det slik du mener ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #18 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, brownbrown skrev: harding ? er det slik du mener ? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 25. mars 2017 #19 Del Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, brownbrown skrev: harding ? er det slik du mener ? Nei dette er ein Harding: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torfa Skrevet 25. mars 2017 #20 Del Skrevet 25. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvifor er kvinnfolk i store byar som Bergen, Stavanger, Oslo, Kvifor er mange av dei så fin på alt og jålete? Eg er ein harding og ser mindre av jålete damer her, i mindre byar og bygd. Meir naturleg. Ein dag i Bergen såg eg dan fina jento, men ho var øydelagt med mykje griseri i ansikt og brysta var unaturleg store. Kvifor må det vera sånn? Anonymkode: 48102...57c Kvifor? Fordi kvinner i dette landet har fri vilje og kan selv velge å se ut akkurat slik VI ønsker. Og heldigvis bestemmer ikke du hva som er greit å kle seg i og med. Derfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå