AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Del Skrevet 24. mars 2017 Siste mens var 10 februar. Alle tester er likevel negative - vi har prøvd i snart to år og har hatt flere tidlige aborter. Han har veldig dårlige svømmere, men noen av dem funker 😊 Symptomer: tisser ofte og har fått krøller i håret 😊 Pleier å få det 😊 Ellers har jeg masse mensmurringer og kjennes som om at mensen kommer snart... Mulig tr bare har tatt en pause - mensen pleier å være veldig nøyaktig (på dagen). Anonymkode: fed7f...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bergenrosa Skrevet 24. mars 2017 #2 Del Skrevet 24. mars 2017 Hei Kansje det å ta seg en tur på legen hadde vært noe?. Vi prøvde selv i 1,5 år før spiren satt, ble gravid samme måned når jeg fikk tipset om å heller snu tankegangen til ¨nei uff, så fælt det hadde vært å blitt gravid nå¨ . Føler det nesten blir som når man venter på mensen... da kommer den aldri Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Del Skrevet 24. mars 2017 Hei og takk for svar 😊 Tror jeg skal gå til legen og sjekke ja 😊 Blir jo helt rar av denne ventinga 😝 Anonymkode: fed7f...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå