LeilaS Skrevet 25. mars 2017 #21 Del Skrevet 25. mars 2017 54 minutter siden, O.G. skrev: Vel, jeg kom med en spøk. Trodde det ble forstått uten at det måtte forklares. Hvordan kan man vite det var en spøk da? Ikke så lett når man ikke får se kroppsspråket eller hvordan det blir sagt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #22 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, LeilaS skrev: Hvordan kan man vite det var en spøk da? Ikke så lett når man ikke får se kroppsspråket eller hvordan det blir sagt på. Godt poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruccula Skrevet 25. mars 2017 #23 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg hadde en venninne som var sånn... Hun hadde seg også med en ny mann hver helg.. Var helt sjukt slitsomt! I etterkan kom det frem at hun var blitt seksuelt misbrukt av sin far som barn og sex var den eneste måten hun var vant til å få nærhet. Ikke sunt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brownbrown Skrevet 25. mars 2017 #24 Del Skrevet 25. mars 2017 venninen din er en hore lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #25 Del Skrevet 25. mars 2017 Venninne som prater om sex hele tiden og forteller at hun har hatt seg med alle venninnene bortsett fra deg? Jeg hadde løpt mens jeg fortsatt hadde æren i behold. Anonymkode: 72edc...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #26 Del Skrevet 25. mars 2017 Kanskje hun prøver å få deg til sengs også? Anonymkode: e4053...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #27 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg foretrekker å vite minst mulig om mine venners sexliv. Anonymkode: cbb10...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #28 Del Skrevet 26. mars 2017 Hadde blitt bekymret for hennes destruktive atferd.. Anonymkode: 983f5...a83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #29 Del Skrevet 26. mars 2017 På 24.3.2017 den 11.12, AnonymBruker skrev: Jenter har sex med venninnene sine av mange grunner, ikke alltid bare av kåtskap. Noen ganger brukes sex mellom venninner for å løse konflikter, noen ganger for å styrke båndene mellom de og andre ganger rett og slett for å bli bedre kjent. Hvor detaljert er hun når hun snakker om sex hun har hatt? Nevner hun penisstørrelsen på menn hun har hatt sex med? Brukes det som underholdning når hun møter venninnene sine? Anonymkode: 997eb...228 Jeg tror du blander jenter og dvergsjimpanser Dvergsjimpansen er også det eneste kjente dyret der man har observert 100 % biseksualitet, og alle individer har sex med andre av både sitt eget og det motsatte kjønn livet ut.[1] Ulikt andre menneskeaper blir konflikter blant dvergsjimpanser ofte løst med sex i stedet for vold. https://no.wikipedia.org/wiki/Dvergsjimpanse http://natgeo.no/dyr/aper/bonobo-apen-loser-konflikter-med-sex Anonymkode: 5465d...177 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå