AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #1 Del Skrevet 24. mars 2017 Jeg har en venninne som er skikkelig nymfo og må ha sex hele tiden. Hun snakket bare om sex! Skulle tro hun var en gutt på 16 liksom. Hun er hele tiden kåt og kan si "Åh, nå har jeg ikke pult på 2 dager!" Wow, har ikke fått pult på 2 dager. Krise. Så kan hun sitte å fortelle om alle hun har pult og gjort. Hun har vært med på mye. Trekanter, gruppesex, jentesex (hun har faktisk hatt sex med alle venninnene sine ) faren til en venninne har hun pult, læreren, broren min , sex på fly, sex på tog, på skolen, jobben osv. Hun blir kåt bare hun ser en annen mann på gata. Men jeg må ærlig innrømme at jeg blir sliten av all sexprate. Jeg er jo glad i sex, men det blir litt for mye av det gode. Fint om vi kan prate om noe annet. Jeg prøver jo å bytte samtaleemne, men hun begynner alltid å snakke om sex igjen Flere som synes det er slitsomt? Anonymkode: 52c01...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Ullsokk Skrevet 24. mars 2017 #2 Del Skrevet 24. mars 2017 Så hun har hatt sex med deg også, da, siden du er en venninne? Hun hørtes i overkant opptatt av det ut. Hvorfor kan du ikke bare si rett ut at du gjerne vil snakke om andre ting? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #3 Del Skrevet 24. mars 2017 Høres ut som hun er veldig stolt av den egenskapen, så det er en form for skryting og validering av den hun er. Alltid slitsomt med venner som skal snakke om samme tema hele tiden, uansett hva det er Anonymkode: 5465d...177 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #4 Del Skrevet 24. mars 2017 1 time siden, Ulla Ullsokk skrev: Så hun har hatt sex med deg også, da, siden du er en venninne? Hun hørtes i overkant opptatt av det ut. Hvorfor kan du ikke bare si rett ut at du gjerne vil snakke om andre ting? Minus meg da. Jeg er ikke interessert i jenter Men ja, blir vel nødt til det. Anonymkode: 52c01...0a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #5 Del Skrevet 24. mars 2017 Jenter har sex med venninnene sine av mange grunner, ikke alltid bare av kåtskap. Noen ganger brukes sex mellom venninner for å løse konflikter, noen ganger for å styrke båndene mellom de og andre ganger rett og slett for å bli bedre kjent. Hvor detaljert er hun når hun snakker om sex hun har hatt? Nevner hun penisstørrelsen på menn hun har hatt sex med? Brukes det som underholdning når hun møter venninnene sine? Anonymkode: 997eb...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #6 Del Skrevet 24. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jenter har sex med venninnene sine av mange grunner, ikke alltid bare av kåtskap. Noen ganger brukes sex mellom venninner for å løse konflikter, noen ganger for å styrke båndene mellom de og andre ganger rett og slett for å bli bedre kjent. Hvor detaljert er hun når hun snakker om sex hun har hatt? Nevner hun penisstørrelsen på menn hun har hatt sex med? Brukes det som underholdning når hun møter venninnene sine? Anonymkode: 997eb...228 Anonymkode: 743f8...5d6 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #7 Del Skrevet 24. mars 2017 Jeg ville sagt i fra. Jeg vet ikke en dritt om mine venners sexliv, og liker det sånn. Mine venninner vet heller ikke noe som helst om mitt sexliv, det er mellom samvoern og meg. Hvis du ikke liker å snakke om sånt så må du nesten si i fra Anonymkode: 69e5c...019 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #8 Del Skrevet 24. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor detaljert er hun når hun snakker om sex hun har hatt? Nevner hun penisstørrelsen på menn hun har hatt sex med? Brukes det som underholdning når hun møter venninnene sine? Anonymkode: 997eb...228 Hun forteller absolutt alt. Anonymkode: 52c01...0a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 24. mars 2017 #9 Del Skrevet 24. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jenter har sex med venninnene sine av mange grunner, ikke alltid bare av kåtskap. Noen ganger brukes sex mellom venninner for å løse konflikter, noen ganger for å styrke båndene mellom de og andre ganger rett og slett for å bli bedre kjent. Anonymkode: 997eb...228 Jaha. Ser ut som jeg må innkalle til gangbang med venninnene snart, for meg har de åpenbart holdt utenfor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 24. mars 2017 #10 Del Skrevet 24. mars 2017 Skjønner hva du mener og ja, det er slitsomt! Eksen min hadde en kompis som KUN pratet om pupper, fitte og knulling. Greit nok at han er sånn med kompisene sine, men irriterende når han var sånn når jeg var tilstede. Fyren virker jo helt gal etter damer og kunne knulle alt som har fitte. Ekkel type Her må du bare si det rett ut, ellers kommer ikke hun til å slutte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #11 Del Skrevet 24. mars 2017 Jeg har to teorier på hvorfor enkelte er sånn: 1) De ble seksuelt misbrukt på et eller annet tidspunkt. 2) De prøver å gjøre seg selv mer seksuelt attraktive enn de egentlig er. De som har et godt sexliv har neppe behov for å blafre om det til andre hele tiden. Anonymkode: 067eb...af6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2017 #12 Del Skrevet 24. mars 2017 Som en annen nevner i tråden her, så er hun nok ganske stolt over at hun er så "frigjort". For meg høres det derimot mer tvangspreget ut. Anonymkode: 5a6f8...de0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogsvandreren Skrevet 25. mars 2017 #13 Del Skrevet 25. mars 2017 Dette må være drømmedama for mange, mange menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 25. mars 2017 #14 Del Skrevet 25. mars 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jenter har sex med venninnene sine av mange grunner, ikke alltid bare av kåtskap. Noen ganger brukes sex mellom venninner for å løse konflikter, noen ganger for å styrke båndene mellom de og andre ganger rett og slett for å bli bedre kjent. Hvor detaljert er hun når hun snakker om sex hun har hatt? Nevner hun penisstørrelsen på menn hun har hatt sex med? Brukes det som underholdning når hun møter venninnene sine? Anonymkode: 997eb...228 What? lol Nå må trollene legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #15 Del Skrevet 25. mars 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jenter har sex med venninnene sine av mange grunner, ikke alltid bare av kåtskap. Noen ganger brukes sex mellom venninner for å løse konflikter, noen ganger for å styrke båndene mellom de og andre ganger rett og slett for å bli bedre kjent. Hvor detaljert er hun når hun snakker om sex hun har hatt? Nevner hun penisstørrelsen på menn hun har hatt sex med? Brukes det som underholdning når hun møter venninnene sine? Anonymkode: 997eb...228 Lest for mye playboy du. Anonymkode: a1ddd...f1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Froning Skrevet 25. mars 2017 #16 Del Skrevet 25. mars 2017 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver jo å bytte samtaleemne, men hun begynner alltid å snakke om sex igjen Flere som synes det er slitsomt? Anonymkode: 52c01...0a1 Det høres slitsomt ut 1 time siden, Naturgutten 95 skrev: Dette må være drømmedama for mange, mange menn Hvis du ikke er i humør og egentlig ikke bryr deg om andre menn hun har hatt sex med så er det IKKE det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. mars 2017 #17 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg skjønner deg veldig godt TS. Jeg kan gjerne ha sex, men å snakke om det med venninner er forferdelig kjedelig. Jeg har ingen intersse av deres seksualliv. Jeg sa det rett frem, har du prøvd det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #18 Del Skrevet 25. mars 2017 Men hva skal de ellers snakke om da? Mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 25. mars 2017 #19 Del Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, O.G. skrev: Men hva skal de ellers snakke om da? Mat? Mat, jobb, skole, familie, kjærester, hobby, kjendiser, tv serier, filmer, ferier, dating, blomster, interiør, musikk, dyr osv. Er da masse å snakke om enn bare sex da. Det tror jeg du vet godt selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 25. mars 2017 #20 Del Skrevet 25. mars 2017 35 minutter siden, LeilaS skrev: Mat, jobb, skole, familie, kjærester, hobby, kjendiser, tv serier, filmer, ferier, dating, blomster, interiør, musikk, dyr osv. Er da masse å snakke om enn bare sex da. Det tror jeg du vet godt selv. Vel, jeg kom med en spøk. Trodde det ble forstått uten at det måtte forklares. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå