Gå til innhold

Hva betaler DU hos frisøren?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurer litt på hva dere betaler hos frisøren, og hva dere får gjort for den prisen?

Jeg har veldig langt, tykt hår, og skal hel-farge det. Skal også klippe det til en frisyre (lang) , bor i en liten by. Noen som kan gi meg en liten pekepinn på hva jeg kan forvente å betale? (Har ikke vært hos frisør på år og dag..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg betaler 290 kr for vanlig klipp. (Uansett hvor mye jeg skal klippe) For striping betaler jeg ca 700 kr og

anti-permanent ca. 700 kr.

Har aldri farget hele håret hos frisør så det aner jeg ikke hva koster. Så varierer jo prisene noe veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt hår, litt nedenfor skuldrene. Klipp og farge kostet 950,- Da farget jeg bare ettervekst. Frisør sentralt i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For bare klipp betaler jeg 180 kroner. Da jeg var der sist klippet jeg meg masse, farget og stripet og betalte 580 kroner. Hun driver hjemmesalong, så det er derfor det er så billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

1200 for klipp, striping og farging av stripene i forskjellige nyanser. Synes det er ganske billig, jeg. Og frisøren er veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var betalte jeg 1300 for klipp, farging av hele håret (jeg har langt hår) og en hårkur! Og fikk hodebunnsmassasje i tillegg :) Det er deeeeiiiliiigg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg betaler 400-500 kroner for klipp. Pleier ikke farge håret, er veldig fornøyd med den fargen jeg har (og uansett hadde jeg heller gjort det selv). Hvor ofte jeg går til frisøren varierer. Håret mitt vokser lynraskt så jeg burde klippe meg hver 6 uke, men det gidder jeg ikke og synes det er litt bortkastede penger. Har funnet en frisyre som ser like bra ut nyklippet som etter at håret har vokst litt. Så jeg klipper meg vel 4-5 ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det übersjelden at jeg går til frisøren da (max tre ganger i året), og betaler mellom 400-600 kr for en klipp. Kommer veldig an på frisør, men jeg har en plain frisyre som egentlig trenger lite stussing og "vedlikehold".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler over tusenlappen, hos Adam og Eva.

Klipp (noen ganger stussing)og farging/striping hver gang.

Vel verdt hver eneste krone! Jeg får masse komplimenter både på klipp og farge! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie

Betaler 550 for klipp og synes egentlig ikke det er så ille med tanke på at jeg har tjukt hår som det tar litt tid å klippe. Og skal jeg klippe meg i helt ny frisyre, så setter frisøren opp dobbeltime til meg uten å ta ekstra betalt for det.

Klipper meg midt i Oslo sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...