AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #1 Del Skrevet 23. mars 2017 Er jeg kjip/ gjerrig av meg hvis jeg gir ei "venninne" ( har ikke så mye kontakt, men vi snakker i perioder sammen) ting som jeg har fått i gave selv som jeg ikke syns passer inn i mitt hjem eller som jeg ikke bruker. ( ting jeg ikke bruker er eks sminke) Anonymkode: 3ca2f...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #2 Del Skrevet 23. mars 2017 Så lenge det kan byttes, er det innafor. Anonymkode: ebbe1...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #3 Del Skrevet 26. mars 2017 Det går ikke ann å bytte dem. Anonymkode: 3ca2f...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #4 Del Skrevet 26. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går ikke ann å bytte dem. Anonymkode: 3ca2f...2a4 Synes du det passer inn hos henne, da? Anonymkode: 43248...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #5 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg tenker du kunne like godt droppet gaver til mennesker du ikke bryr deg så mye om Anonymkode: fdaa4...2c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #6 Del Skrevet 26. mars 2017 Re-gifting er helt innafor i min bok. Hun vet jo ikke at du har fått det i gave? Er vel bare bra at noen får bruk for det. Jeg gjør det hele tiden. I denne materialistiske verden er det bare bra å gi noe videre. Sparer miljøet og ikke minst din egen økonomi. Anonymkode: 00bdc...5c3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #7 Del Skrevet 26. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Re-gifting er helt innafor i min bok. Hun vet jo ikke at du har fått det i gave? Er vel bare bra at noen får bruk for det. Jeg gjør det hele tiden. I denne materialistiske verden er det bare bra å gi noe videre. Sparer miljøet og ikke minst din egen økonomi. Anonymkode: 00bdc...5c3 Sparer miljøet? Vennen til TS kommer til å mislike gaven og kaste den. Hvorfor skulle vennen til TS like en helt tilfeldig gave som ikke har noe med smaken eller interessene hennes å gjøre? Du lurer deg selv om du tror du sparer miljøet. Anonymkode: fdaa4...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #8 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg synes det er veldig ok. Også hvis man er en person med litt kjøpekløe og har uåpnet sminke eller ting liggende. Gjør det med verdens beste samvittighet, men ikke si noe selvsagt. Går ut i fra at enhver skjønner hvor teit det er. Anonymkode: 4c286...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #9 Del Skrevet 27. mars 2017 Hvis du tror hun blir gaven, og den er ubrukt og evt. sminke er forseglet, så synes jeg du kan gi det til henne! Bytting av gaver er bare fjas. Jeg går ikke i bursdagsselskap og klager på maten og krever å få byttet det i en annen rett. Hvis hun ikke liker gaven, så kan hun gi den i gave til noen andre! Anonymkode: 435f7...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå