Blomsterenka Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 Hvorfor får henne unge vakre damen bare ved å ta en telefon, henne med våpenskjold penger på dagen når det er innbrudd i boden hennes, og hun kan lyge så det renner om hva som var i boden, og ler, - mens hansen må politianmelde....???? Forsikringsbransjen forskjellsbehandler så det renner. Flere som har lagt merke til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *meg Skrevet 16. desember 2004 #2 Del Skrevet 16. desember 2004 forsikringsselskaper, advokater og meglere ar de aller verste. Du betaler en forumue til forsikringsselskapet, og når uhellet først er ute...gjør de alt for å slippe å betale..jeg forstår godt at folk vil svindle dem...det er jo faen med det dem holder på meg selv. Sykt at du skal bli blakk for å få hjelp i en situasjon der du trenger en advokat. Jeg tror aldri jeg vil oppsøke en advokat. Mer pr. kåre mennesker skal man lete lenge etter. Meglere= overbetalete snobber alle sammen. Ikke rart alle har det samme glatte fliret...idioter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå