Gå til innhold

Hvorfor bryr kvinner seg så mye om hvilke menn andre kvinner er sammen med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har merket meg dette i tilfeller der kvinnen spesielt er hvit, og sammen med en med mørkere hudfarge. Ei venninne av meg er sammen med en afrikaner, og sier at hun har opplevd både blikk og andre ubekvemmeligheter sagt av andre hvite kvinner. Aldri fra/av menn. Jeg er sammen med en fra Sørøst-Asia, og har merket meg blikk og hvisking når vi har gått forbi kvinner. Menn? Aldri. Burde ikke andre kvinner være glade for at de har større tilgang på de hvite norske mennene?

(Det er ikke sånn at min venninne og jeg ikke kan få hvite menn, vi har begge vært i forhold før, men nå er det slik at vi setter kjemi før farge). 

Anonymkode: a5afe...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

" Burde ikke andre kvinner være glade for at de har større tilgang på de hvite norske mennene?"

Det er sjelden disse kvinnene som utgjør den største konkurransen. Du sier selv at du "kan få" hvite menn, men jeg har egentlig aldri opplevd at kvinnene som er sammen med mennene som er mest attraktive også dater ikke-vestlige menn.

Utover det bryr jeg meg ikke. 

Anonymkode: 176bc...419

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du tuller? Aldri fra menn? "De kommer hit å tar våre kvinner". Les litt rundt her inne om hvordan noen menn skriver at de nekter å ha sex med en dame som tidligere har vært med en av utenlandsk opprinnelse og slikt. Hvordan noen menn fordømmer kvinner for å velge utenlandske menn og ser på det som en personlig fornærmelse.

Anonymkode: 94e1c...879

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller? Aldri fra menn? "De kommer hit å tar våre kvinner". Les litt rundt her inne om hvordan noen menn skriver at de nekter å ha sex med en dame som tidligere har vært med en av utenlandsk opprinnelse og slikt. Hvordan noen menn fordømmer kvinner for å velge utenlandske menn og ser på det som en personlig fornærmelse.

Kan vel og nevne at han jeg er sammen med har norsk far, og er født og oppvokst i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Typen din er fra asia? Håper for din skyld han er godt utstyrt :fnise:

Anonymkode: 165ca...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har merket meg dette i tilfeller der kvinnen spesielt er hvit, og sammen med en med mørkere hudfarge. Ei venninne av meg er sammen med en afrikaner, og sier at hun har opplevd både blikk og andre ubekvemmeligheter sagt av andre hvite kvinner. Aldri fra/av menn. Jeg er sammen med en fra Sørøst-Asia, og har merket meg blikk og hvisking når vi har gått forbi kvinner. Menn? Aldri. Burde ikke andre kvinner være glade for at de har større tilgang på de hvite norske mennene?

(Det er ikke sånn at min venninne og jeg ikke kan få hvite menn, vi har begge vært i forhold før, men nå er det slik at vi setter kjemi før farge). 

SIkker på at du ikke innbiller deg ting? Jeg synes det virker i overkant selvsentrert å tro at folk hvisker om deg og mannen din fordi han er mørk. Bor du i en avkrok? Jeg vil i hvert fall påstå det er ikke en kjeft som bryr seg hvilken "fargesammensetning" et random par på gata har i de større byene.

Anonymkode: 69cea...df6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bor på bygda og er sammen med en mørk mann. Har aldri merket noe blikk eller hvisking

Anonymkode: cf546...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv, men har aldri fått så mange skjeve blikk og kommentarer slengt etter meg fra kvinner, som når jeg datet ei asiatisk dame. Tydeligvis mange fordommer som sitter i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typen din er fra asia? Håper for din skyld han er godt utstyrt :fnise:

Anonymkode: 165ca...3d4

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24. mars 2017 den 13.14, AnonymBruker skrev:

SIkker på at du ikke innbiller deg ting? Jeg synes det virker i overkant selvsentrert å tro at folk hvisker om deg og mannen din fordi han er mørk. Bor du i en avkrok? Jeg vil i hvert fall påstå det er ikke en kjeft som bryr seg hvilken "fargesammensetning" et random par på gata har i de større byene.

Anonymkode: 69cea...df6

Jeg bor på vestkanten i Oslo. En gang tok jeg ei i å nistirre på ham da vi gikk forbi. Jeg føler meg som slik en hvit mann gjør når han går sammen med ei med annen hudfarge. Man er forhåndsdømt 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 23.3.2017 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Dette gjelder bare muslimske menn. Fordi de selv nekter sine kvinner å blande seg med andre folkeslag. Det blir en ubalanse, derav uttrykket "kommer og tar damene våre". 

Afrikanere og øst-asiatere vil ikke oppleve samme holdninger fordi norske menn kan bli sammen med deres damer. Og da har ingen noe å klage på.

Anonymkode: 2623a...479

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor bor du TS? En landsby som har vært skjermet fra omverdenen i 50 år?

Anonymkode: 39705...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...