Gjest Brondina Skrevet 16. desember 2004 #1 Del Skrevet 16. desember 2004 eller i oslos bygater. SEr dere ikke ulv? eN ULV KAN VANDRE 80 KM PÅ EN HELT VANLIG DAG... Det er en streifer her av og til - i Oslo, jeg slapp bikkja løs, og den dusten stolte på at jeg var ulvejager... Så ropte jeg Din jævlige soper, på plass...JEG VISSTE AT DET var ulv ute i natta, pga av nesa mi og pga nesa på bikkja da jeg slapp den... Din svarte satan, xxxxx på PLASS, KOM. PÅ PLASS. Gjett hvem som kom med halen mellom bena, om ikke det var min digre irske ulvehund (ikke min, passer bare).... En irsk ulvehund skyr ulvene, så... men det er en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 16. desember 2004 #2 Del Skrevet 16. desember 2004 Okidoki... Gå og sov litt, du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #3 Del Skrevet 16. desember 2004 :o ?? Skjønte ingenting av det innlegget jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #4 Del Skrevet 16. desember 2004 Okidoki... Gå og sov litt, du... Stikke og vogge litt du også, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2004 #5 Del Skrevet 17. desember 2004 Stikke og vogge litt du også, kanskje? Det finnes faktisk ulv også i Oslo. Var jo en på Grønmo for par år siden. Og ulver er som hunder, de skyr ikke akkurat folk og leter gjerne etter pommes fritespakkene dere har kastet utenfor gatekjøkkenet etter discoteket... Men irske ulvehunder og slike russiske mynder, klarer seg fint mot ulver. Hva med å kjøpe ulvehalsbånd før du slipper bikkja løs neste gang? Da har den en sjanse i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2004 #6 Del Skrevet 18. desember 2004 Skyr ikke ulver folk?? Med mindre det er snakk om syke individer med rabies eller sosialt utstøtte dyr, så er ulver livredde folk og stikker så fort de merker lukta av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2004 #7 Del Skrevet 20. desember 2004 syke individer med rabies eller sosialt utstøtte dyr iiiiiiik - disse er sikkert ekstra farlige også. Siden dette ellers er en rimelig saklig tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå