AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #21 Del Skrevet 25. mars 2017 2 minutter siden, EvaLena skrev: Kjære deg, trur du kanskje mitt innlegg ble skrevet samtidig som ditt?? Det er bare å anmelde gang på gang, da får han beskjed om å holde seg unna til slutt. Det beste er å overse det og unngå å svare. Anonymkode: 7fe1a...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sugemerke Skrevet 25. mars 2017 #22 Del Skrevet 25. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke kontakt med han, han har og tar kontakt med meg, men jeg svarer aldri han. Det går jo heldigvis lenger og lenger i mellom de gangene han tar kontakt og heldigvis bor han langt unna meg. Det har blitt bedre i forhold til før, kontakten i fra hans side utvannes. Men det er klart at når ting har vært rolig i flere måneder, så tikker det inn en melding uten at vedkommende har fått tlf.nr også (hvordan han har fått tak i det vet jeg ikke), så blir man litt lei for å si det mildt. Jeg ville skrive om han å fortelle at sånt kan skje og sånne ting skjer! Anonymkode: 7fe1a...9dc Selv moren din sender melding med han, så det er ikke rart han får blod på tann. Skal man bli kvitt en stalker er første bud å ikke sende meldinger eller svarer på noen meldinger. Du svarer han nå han snakker til deg i parken i stedet for å overse han, du fyrer jo opp under alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lattea Skrevet 25. mars 2017 #23 Del Skrevet 25. mars 2017 Du som har tilbringt litt tid med denne karen kan vel kanskje uttale deg litt om evnene hans. Er det noe som mangler hos han eller er han bare pågående? Hva med å ta en prat med politiet og få de til å prate litt med han. Det kan være at han faktisk ikke forstår alvor eller konsekvens av det han gjør. Politiet er veldig flinke til å bistå, forebyggende arbeid er også arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #24 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, Lattea skrev: Du som har tilbringt litt tid med denne karen kan vel kanskje uttale deg litt om evnene hans. Er det noe som mangler hos han eller er han bare pågående? Det er garantert noe som mangler hos han. Jeg tror han har et syndrom eller noe sånn. Anonymkode: 7fe1a...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #25 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, Sugemerke skrev: Selv moren din sender melding med han, så det er ikke rart han får blod på tann. Skal man bli kvitt en stalker er første bud å ikke sende meldinger eller svarer på noen meldinger. Du svarer han nå han snakker til deg i parken i stedet for å overse han, du fyrer jo opp under alt. Leste du ikke hva som er skrevet? Du lager en helt ny og din egen historie om dette du. Hun sendte ved en feil en melding til han. Han fikk tak i tlf nr til min mor. Det er da før man skjønte at han var så ille. Hun tenkte at det gikk an å prate med han på en ordentlig måte å si at nok er nok. Man svarer han aldri. Jeg har jeg jo skrevet ganske mange ganer nå. Det har pågått over ganske lang tid. Det du skriver om nå er før man skjønte at han var så ille. Når en person kommer bort til en når man sitter og leser så kunne man bedt personen om å gå, og det gjorde man jo. Men han bare setter seg ned og blir der i mens de fleste oppegående personer ville tatt et hint og latt folk som sitter og leser være i fred. Man skulle ikke behøvd å be noen om å ryke og reise. Da måtte jeg reise meg opp og gå derfra. Det er nesten umulig å unngå han, for stedet er så lite. Men som sagt: nå bor vi langt unna hverandre og det byr ikke på store problemer nå for tiden. Jeg ville bare fortelle at så ille kan faktisk folk være. Anonymkode: 7fe1a...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #26 Del Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, EvaLena skrev: Herregud så anmeld han da vel. Koster deg en tlf samtale til politiet. Herregud så les tråden da vel. Politiet driter i det så lenge han ikke er voldelig. Anonymkode: 06bf3...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #27 Del Skrevet 25. mars 2017 4 timer siden, Million skrev: Skaff deg hemmelig nummer da, og ikke finn deg i dette. Har du en moderne telefon, skal det også være en kjapp og enkel sak å BLOKKERE nummeret hans. Hvorfor i all verden har du ikke gjort dette, men bare sitter der og tar i mot det han sender? Så tøff i tryne du er da! Det har kanskje ikke slått deg st hu har bytta nr. flere ganger. 😤 Anonymkode: 11f5b...b34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #28 Del Skrevet 26. mars 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det. Ja, men da bytter han tlf nr og skriver i fra et annet. Hadde det vært så lett så... Nå er det den tredje gangen på kort tid at jeg må bytte tlf.nr. Jeg aner ikke hvordan han får tak i nr mitt en gang altså. Det skulle jeg likt og visst. Anonymkode: 7fe1a...9dc På et eller annet tidspunkt går han lei av å stadig kjøpe seg nye telefoner. Det er dyrt, og bare noe han kan gjøre i svært begrenset omfang, skulle jeg tippe. Jeg hadde blokkert, blokkert og blokkert. Det er du som vil vinne, for det er mye, mye enklere for deg å ta deg 15 sekunder og blokkere nummeret hans, enn det er for han å gå og kjøpe seg enda en ny telefon eller endre telefonnummer enda en gang. Anonymkode: f2cee...710 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2017 #29 Del Skrevet 26. mars 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På et eller annet tidspunkt går han lei av å stadig kjøpe seg nye telefoner. Det er dyrt, og bare noe han kan gjøre i svært begrenset omfang, skulle jeg tippe. Jeg hadde blokkert, blokkert og blokkert. Det er du som vil vinne, for det er mye, mye enklere for deg å ta deg 15 sekunder og blokkere nummeret hans, enn det er for han å gå og kjøpe seg enda en ny telefon eller endre telefonnummer enda en gang. Anonymkode: f2cee...710 Ja, det får man jo håpe. Jeg ser ganske lyst på det, man hører aldri noe i fra han lenger. Jeg ble bare så innmari irritert når han igjen sender i fra et nytt nr. Toleransegrensen er på null når det gjelder det der. Du har nok rett. Anonymkode: 7fe1a...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå