Gå til innhold

Kvinner er ansvarlige for sine valg av partner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 3/23/2017 den 9.54, Blablab skrev:

Du har helt rett i at jeg er ansvarlig for mitt valg av mann. Men det kan være vanskelig å skille ut en dårlig mann i begynnelsen av datingen. Jeg har også ansvar for hva jeg velger å finne meg i når jeg er i et forhold. Men at jeg har ansvar for at han er utro? No way. Har han ikke baller nok til å dumpe meg eller jobbe med forholdet og velger heller å være utro så er ikke det mitt ansvar. 

 

This.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og hvordan kan man vite om man har valgt feil man? Er vanskelig å vite det før det er for sent. Man kan ikke stå til ansvar for en annen sine handlinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Må nesten spørre deg hvem han du snakker? Du virker ganske nedsnødd. Men for all del det var mange rare dyr ombord på Noahs ark. Du må uten tvil være en av etterkommerne.

Anonymkode: 5ace0...c1f

Er ikke slem men kan du oversette til lesbar norsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 11.24, canacas skrev:

Den påstanden kommer som oftest fra menn som sliter på damefronten. Dette er en slags projisering. En "sannhet" de har laget seg for å unnskylde at de ikke når opp, har draget, eller har en flokk av damer hengende etter seg. Det er jo også ofte slik at menn har satt seg en standard de mener de fortjener, og disse damene søker jo også oppover. Og sånn går sirkelen ikke helt rundt. 

Tror jeg i alle fall, og forsøker å ikke generalisere her. Men jeg er også lei av den påstanden. 

Må legge til påstanden om at enhver singel kvinner har minst 10 beilere klare om de vil. Den har jeg sett mange ganger her på KG, men ikke sett disse beilerne på trappa utenfor døra mi altså :fnise:

Hva har du ikke sett skybertene som står klar utenfor døren din 24/7 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

Hva har du ikke sett skybertene som står klar utenfor døren din 24/7 😂

Nei... sikkert noe ekstra galt med meg. :(

 

 :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎03‎.‎2017 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Må nesten spørre deg hvem han du snakker? Du virker ganske nedsnødd. Men for all del det var mange rare dyr ombord på Noahs ark. Du må uten tvil være en av etterkommerne.

Anonymkode: 5ace0...c1f

Hva betyr dette?:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de som faktisk har beilere, men de dukker helst opp når jeg er på puben min og jeg har en mistanke om at de tror at det vil gi de billigere drikke.

Hadde og mange tilbud når jeg kjørte drosje på natt (siste sjangs før de skulle i bingen)

Tar naturlig nok ikke tilbud fra mannfolk som er brisne seriøse om de faktisk hadde vært interessert så bør de ture å komme med tilbud og i edru tilstand.

Bør kanskje legge til at gubben og får nok av tilbud når han er på puben og han tar de like seriøst som jeg tar de tilbudene jeg får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er vanskelig å velge rett. Man endres og endrer preferanser gjennom et liv. Jeg som har vært i et forhold i 21 år med samme fyr, ble sammen med en positiv og blid fyr som var bunnsolid. Etter 21 år så er det løgner, depresjon og svik som står på agendaen. Hvordan kunne jeg vite at det ville ende slik?

Anonymkode: 2158e...c24

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, så mange rare mannfolk der ute. Null selvinnsikt fører til at dere aldri får dere dame. Så sitter dere her og hyler og bærer dere. "Alle damer får tonnevis av oppmerksomhet". Nei, det får vi ikke. Det virker som en del som klager her inne kun har øyne for de peneste damene og uansett eget utseende forventer en supermodell i fanget. Guess what, sånn fungerer det ikke. 

Anonymkode: 830ce...2ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Som dame får de fleste massevis av henvendelser av menn som flørter med dem hver dag. 

 

 

Anonymkode: 5ace0...c1f

Nei, de fleste får ikke massevis av henvendelser fra menn som flørter med oss hver dag. Det er ikke engang alle som møter massevis av menn hver dag. Lurer nesten på om jeg bør få dårlig selvtillitt av slike utsagn. Det må jo være noe alvorlig galt med meg som ikke blir nedrennt av interesserte menn hver eneste dag når "de fleste andre" er så omsværmet at de bare kan velge og vrake? 

Anonymkode: 775e9...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Ser støtt å stadig på dette forumet kvinner som klager på menn som kun er ute etter sex, menn som er ute etter å holde på med flere enn en dame, menn som ikke lever opp til de forventningene kvinnene har til dem.

Har det noen gang gått opp for de kvinnene dette gjelde at dere velger feil menn? Som dame får de fleste massevis av henvendelser av menn som flørter med dem hver dag. Kvinner generelt tar jo ikke så mye initiativ til å gå får menn når de har så mange på slep. De trenger simpelten ikke det. I valget av hvem  dere ønsker å forholde dere til, har dere også et ansvar. Men det virker som om når man leser disse trådene at at damene fraskriver seg alt ansvaret om det skulle vise seg at mannen er utro eller simpelten ikke lever opp til forventningene. Husk at ved å velge en mann, velger du bort mange andre menn. Du er selv medskyldig i om et forhold ikke skulle fungere om du velger feil mann! 

Anonymkode: 5ace0...c1f

Åndssvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2017 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Jeg tror de fleste kvinner kunne skaffet seg en kjæreste i løpet av en ukes tid, men tror mange ikke "ser" de som de opplever som mindre attraktive.

Anonymkode: 9e67c...b59

Jeg tror det er minst like mye (eller like lite sant) for menn som for kvinner. Det er jo (noen få) menn som til stadighet skal trekke fram hvor utrolig enkelt damer har det, og hvor mange som vil ha dem - mens de selv ikke finner noen og ingen vil ha dem. Da er det vel en viss sjanse for at det er noe de selv ikke ser... At de selv er minst like flinke til å overse de som de ikke opplever som spesielt attraktive. 

Når det er sagt da, for min del er det uvesentlig om jeg kunne fått en eller annen fyr i løpet av en uke. Jeg venter heller fem år på en jeg virkelig liker enn å bli sammen med en jeg ikke føler noe for. Det er min versjon av å "ta ansvar for mitt valg av partner"... 

Anonymkode: 3fd5a...348

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.3.2017 den 11.24, canacas skrev:

Må legge til påstanden om at enhver singel kvinner har minst 10 beilere klare om de vil. Den har jeg sett mange ganger her på KG, men ikke sett disse beilerne på trappa utenfor døra mi altså :fnise:

Og jeg kan forsikre at her er det ikke heller, så det er ikke jeg som har rappet dem fra deg :fnise: . 

Hvor treffer man alle disse beilerne hen? Jeg har knapt nok sett noen. I løpet av mitt etterhvert brukbart lange liv er jeg blitt forsøkt sjekket opp 4 ganger. Det er i snitt ca. 1 gang pr. tiår ettersom det ville vært meget suspekt om noen forsøkte å sjekke meg opp før jeg fylte 10. To ganger var svaret "nei, bare....nei" - om enn uttrykt i litt mer diplomatisk innpakning. To ganger tok jeg en sjans og forsøkte, med påfølgende sørgelig resultat (begge gangene var det jeg som ble dumpet, selv om jeg i det ene tilfellet burde dumpet fyren månedsvis før han rakk å dumpe meg). 

Så - hvor ER denne køen med beilere hen?

Og hvor treffer man dem? De jeg treffer på jobb er uaktuelle, for det første fordi de fleste er gift eller samboende allerede og for det annet fordi de er kolleger. Gå på byen? Joda, men for det første skjer det ca. 1 gang i året det også og hvordan kan man bli kjent med en fyr som er ute for å feste? Håpløst. Gjennom trening og andre aktiviteter? Nope, for det første er de stort sett yngre enn jeg alle sammen og for det annet er de  også ute for å trene, ikke for å sjekke opp tilfeldige kvinnemennesker. 

Så da gjenstår bare nettet, og for å være ærlig så har jeg oppfanget at det er så mange frosker der ute at jeg vil ikke en gang de skal vite hvilket fylke jeg bor i, så jeg tør aldri registrere meg en gang. :ler: 

 

Og om jeg faktisk blir sjekket opp eller møter en fyr, så skal jeg faktisk like ham også...

Endret av Cata
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har man ansvar selv og hvis man til stadighet velger feil partner så bør man kanskje reflektere litt over hvorfor det skjer. Barndommen har en lei tendens til å dukke opp i valg av partner. 

Anonymkode: 79179...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23/03/2017 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Ser støtt å stadig på dette forumet kvinner som klager på menn som kun er ute etter sex, menn som er ute etter å holde på med flere enn en dame, menn som ikke lever opp til de forventningene kvinnene har til dem.

Har det noen gang gått opp for de kvinnene dette gjelde at dere velger feil menn? Som dame får de fleste massevis av henvendelser av menn som flørter med dem hver dag. 

Anonymkode: 5ace0...c1f

Har du tenkt over at jenter ikke bestemmer selv hvem de blir tiltrukket til? Dersom hundre damer på 200kg flørtet med deg hver dag, hadde det økt de seriøse valg du hadde for partner?

De vil heller velge en mann som i det minste er litt spennende, enn en kjedelig tafatt mann som deg TS som forventer at de vil ha deg bare fordi du er snill og ikke sover med flere kvinner. Du kunne ikke sovet med flere om du så ville

 

Nytteeksteskap er sånt som muslimer og amisher holder på med

Fraskriver seg ansvar om mannen er utro? Skulle de vite på forhånd at mannen kom til å bli det? Basert på at de er mer populær blant damene enn deg da kanskje og har muligheten til det?
Bruk energien din til å løfte i stedet for  å syte her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 3/23/2017 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Ser støtt å stadig på dette forumet kvinner som klager på menn som kun er ute etter sex, menn som er ute etter å holde på med flere enn en dame, menn som ikke lever opp til de forventningene kvinnene har til dem.

Har det noen gang gått opp for de kvinnene dette gjelde at dere velger feil menn? Som dame får de fleste massevis av henvendelser av menn som flørter med dem hver dag. Kvinner generelt tar jo ikke så mye initiativ til å gå får menn når de har så mange på slep. De trenger simpelten ikke det. I valget av hvem  dere ønsker å forholde dere til, har dere også et ansvar. Men det virker som om når man leser disse trådene at at damene fraskriver seg alt ansvaret om det skulle vise seg at mannen er utro eller simpelten ikke lever opp til forventningene. Husk at ved å velge en mann, velger du bort mange andre menn. Du er selv medskyldig i om et forhold ikke skulle fungere om du velger feil mann! 

Anonymkode: 5ace0...c1f

:alice:

Endret av brownbrown
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Cata skrev:

Og jeg kan forsikre at her er det ikke heller, så det er ikke jeg som har rappet dem fra deg :fnise: . 

Hvor treffer man alle disse beilerne hen?

Man treffer dem i tjueåra vil jeg tro

Kanskje de bare er frosker så du ikke har lagt merke til dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar selv 100 prosent ansvar på hva som skjer i livet mitt, det gjelder alle områder som dating, jobb, venner, valg av mann, til og med hvis ulykker skjer.

Mitt liv, mitt ansvar. Hvis mennesker misbruker min tillit så er de fort ute av livet mitt.

 

 

Anonymkode: c04ea...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...