Gå til innhold

Har du en kosebamse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en del bamser ja, men sambo har flest! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opptil flere av dem... Spesielt 1 har jeg tatt vare på. den fikk jeg av kusinen min, den dagen jeg kom til verden.. og den er like fin enda!!!

• 1 måned senere...
Skrevet
Den fant jeg i en skog' date=' forkommen og skitten, så jeg tok den med hjem og badet den i shampoo og parfyme. :oops:[/quote']

Jeg fant en hodeløs bamse på gangstien i forrige uke jeg :cry::cry::cry::cry::cry::cry:

Skrevet

Jeg har en spesiell bamse.Fikk den av papps da jeg var to år,da mamma døde.Den ligger på boden.Er redd for den,og er redd hunden skal ødelegge den.

Ellers har vi masse bamser,både store og små.

Julie elsker Bamser.

Koldbruna

Skrevet
Har mannen min som kosebamse, jeg!

Jeg også! (mannen MIN altså, ikke Lompa sin :ler: ). Får lov å klemme og kose på ham så myye jeg vil!

Gjest Andromeda
Skrevet

Jeg har også en "stedfortreder" for mannen min :) Det er en kjempekoselig elg jeg har fått av ham for mange år siden.

Skrevet

Jeg har bamse ja,en ekte bamse :)

Fikk den da jeg ble født for snart 29 år siden,den holder seg godt :)

Den sitter på nattbordet *s*

Skrevet

En liten vovvebamse jeg fikk til jul den heter biscuit og er det eneste kosedyr jeg tolererer!

Skrevet

Jeg har en Colargol jeg fikk da jeg ble 4 år. Den står i sengegavelen sammen med mannens to kosedyr fra hans barndom :-)

Skrevet

Jeg har gitt den bort, men savner den.

Skrevet

Hadde mange, men lillebror har overtatt de fleste. Men hviten har jeg ennå, fikk han da jeg var to av mormor.

Også har jeg fått en panda av gubben (pga jeg satt modell for "pandableier" da jeg var baby)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...