Gå til innhold

Har du en kosebamse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jupp, har en. Den fikk jeg da hunden vår døde, og siden har den vært med "overalt".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har fått bamser. men jeg er har aldri blitt bitt av bamsebasillen jeg. har en som står på hylla, og resten vet da pokker hvor har tatt veien.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Du, hvis vi skal telle med ALLE bamsene våre...da har jeg...ca 12 i leiligheten, pluss to griser i skinn.. og så har jeg to fulle søppelsekker i kottet hos mamma og pappa..nei..tre, for det er en i kjelleren også..og ja, der er det enda flere bamser..

nemlig.

Og da jeg var liten, så kom det av og til kokvarm, flytende lava inn under dørsprekken, og da måtte jeg løpe og hente alle bamsene som lå spredt rundt omkring på rommet mitt, og redde dem oppi sengen min før de ble smeltet bort av lavaen. Ble litt trangt (har jo søppelsekker stuet bort), men alle var alltid veldig takknemlige og VELDIG glad i meg etterpå.

tror mamma og pappa syntes det var litt plagsomt med lille meg som alltid begynnte å løpe rundt på soverommet etter leggetid og snakke med bamsene...

Skrevet

:ler: Du er jo søt da Ninakanin!

Selv har jeg bare to bamser igjen, resten er borte eller arvet av småsøsken, men jeg har to veldig søte som jeg har fått av venninner, en hvit og en brun kosemyke :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en liten kanin fra jeg var nyfødt. Den er koselig å ha enda!

Skrevet

Jeg har en teddybjørn som jeg har hatt siden jeg var 6mnd. Pappa kjøpte den til meg i Peru, og den har fått navnet Eljar(aner ikke hvorfor) Etter noen omganger i vaskemaskinen har han kun fyll i beina.... Han var med meg på alle ferier da jeg var liten. Da vi var på Kreta første gang strikket mamma skjorts til han, han var så fin :sjarmor: Gul strikkeskjorts og rosa t-skjorte :P

Har jo mange andre bamser også, men ingen er som Eljar :ler:

Skrevet

Har en kose bamse eg :)

Fekk den dagen eg blei født, den har vert gjennom masse den, eg har:

brent den, kastet opp på den(har blitt vasket), klippet den, syd den dratt den med på skogs osv :oops:

No sitte den på sengekanten slitt men elsket :-)

Skrevet

Har en fantastisk kose and, som er med meg overalt. Fikk han til jul av mannen for to år siden.

Problemet var at jeg alltid fikk dårlig samvittighet når anden skulle være alene hjemme. :oops: Løsningen ble å skaffe han en kose frosk. Så nå drasser jeg rundt på både en and og en frosk, til en hver tid.

Skrevet

Jeg har pinlig mange bamser hjemme hos foreldrene mine. :oops: De står nedestøvet til pynt på rommet mitt hjemme.

Har en bamse som er veldig spesiell for meg. Den fant jeg i en skog, forkommen og skitten, så jeg tok den med hjem og badet den i shampoo og parfyme. :oops:

Gjest lilletroll
Skrevet

Ja til bamser! :tommelsmil:

:Nikke: Enig! Bamser er topp! :)

Jeg har en stor en i kosestørrelse i senga som jeg fikk av mannen så jeg skulle ha noen og kose med når han ikke er der :)

Skrevet

Jeg hadde en kjempesvær hund før, som het Trofast. Han var så stor at jeg pleide å ri på ham. Dessverre ødela jeg ryggen hans til slutt. Men han står fortsatt hjemme hos mamma, og jeg kommer ikke til å kvitte meg med ham noensinne tror jeg! Han er kjempesøt!

Jeg har også en delfinbamse som heter Dolfi. Han kjøpte jeg selv da jeg var liten og var på korpstur til Nederland. Han ble kjøpt på et såkalt dolfinarium. Og derfra fikk han navnet sitt. Dolfi har jeg i leiligheten min i skrivende stund, og her blir han nok værende.. :)

Ellers har jeg også en del bamser som er pakket ned. Men det er nok Trofast og Dolfi som betyr mest for meg.

Skrevet

Jeg har en bamse jeg fikk av pappa dagen etter jeg ble født, som heter Teddy :) Den er gammel og shabby nå, men favoritten fremdeles :wink:

Skrevet

Ja, det har jeg! Mange også! Lenge leve bamsene mine :) Men nøffe har alltid en spesiell plass..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

oppti mange flere også... men den beste kosebamsen er gubben min, men han er ikke bamsete da, men han er god og kose på :wink:

Skrevet

Jeg har en hvit og rosa bamse som jeg fikk av mormoren min på 5årsdagen. Den heter kvitbamsen og har hatt den i senga mer eller mindre siden... :oops: For tiden ligger den i skapet ;) Den har fått noen runder i vaskemaskinen og er ganske slitt og tufsete nå, men kommer alltid til å beholde den da den betyr så mye for meg pluss at jeg fikk den av en person som betydde veldig mye for meg. :)

Skrevet

Hunden min er kosebamsen min... :oops:

Finnes ikke noe bedre enn å krype inntil en varm kropp med masse pels når ting har gått til ¤%¤¤%...

Skrevet

Samme som Leo - den enesten bamsen min er en høyst levende skjønn liten hund.

Skrevet

Da jeg var bitteliten fikk jeg en gris og en hund som jeg fortsatt har. De er tykke men flate, med skumgummi inni, Sånne som det ikke er farlige at små babyer sutter på, uten noen harde eller potensielle løse deler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...