Gå til innhold

Har du en kosebamse?

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Kanskje en liten kosebamse fra du var liten? Eller en liten søt bamse du fikk av typen?

Jeg har en kosebamse som jeg har hatt siden jeg var tre, digger den.

Ja til bamser! :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har en liten gul kanin som jeg har hatt siden jeg var liten baby. Husker den hadde et navn, men det kommer jeg ikke på nå. Har også en brun bjørn som jeg har hatt så lenge jeg kan huske.

Men min beste venn er koseputa mi. Det er en pute som jeg laget når jeg var 12år, og den følger meg overalt. Teltturer, flyreiser og to utenlandsopphold. Liker den så godt fordi den er liten, men komakt nok til å lage litt høyde å ligge på, og også kompakt nok til å kunne legge over hodet ved evt bråk. Det eneste den mangler er et navn.

Gjest Ninakanin
Skrevet

jeg har en bamse i sengen nå, og den har jeg hatt i over tre år (fikk den av kjæresten). Avogtil må jeg ha den under armen for å få sove.. (pleier å ligge på siden).

Gjest Ninakanin
Skrevet

og nå skal jeg legge meg, så nattinatt! Takk for en koselig stund nå mot slutten, greeny, var kjekt å ikke være alene :):klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en bamse som jeg fikk da jeg ble født. Den sitter på nattbordet mitt. Men når livet er trist og leit så får han komme opp i sengen :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker ikke bamser, men jeg har en nusselig kanin (ikke den på avataren, den er ikke min) som jeg fikk da jeg var 17. Den heter forøvrig Britt-Eli, oppkalt etter dukken til Marianne i Tommy og Tigern...

Skrevet

Jeg har mange bamser, de fleste ligger pakket sammen i kjelleren da. Den beste er en grå kosekatt som heter Felix. Mamma hadde den og så "fikk" jeg den som liten. Og så en panda jeg fikk da jeg var 10 og skulle opereres. Jeg har ikke bamser i senga da, der holder det med samboeren min.

Skrevet

HAr en full søplesekk med bamser på kottet, og noen få på rommet.

Gjest GreenSky
Skrevet
HAr en full søplesekk med bamser på kottet

Hva? O'smerte i mitt hjerte! Hva er det for en måte å behandle kosedyr på? :fy:

Skrevet

Jeg har en bamse som jeg har hatt siden jeg bel født.. Til mannens store fortvilelse så skal den den ligge i sengen!

Skrevet

Hva? O'smerte i mitt hjerte! Hva er det for en måte å behandle kosedyr på? :fy:

Kjære søster, de liker det!

Det er akkurat som at vampyrer liker kister.

De tenner på mørke svarte søplesekker disse bamsene :sjarmor:

Skrevet

Eg har masse masse masse masse bamsar. Men dei fleste er pakka vekk og rota opp igjen av tanteungar og spredd for vinden og sånn... :klø:

Har to som betyr noko, og dei er på rommet mitt heime hos mamma og pappa.

Kanina Anna og Hunden Voff-Voff (veldig fantasifulle navn, I know)

Skrevet

Jeg har ikke fått noen søte bamser av verken den ene eller andre, så på 18årsdagen kjøpte jeg like godt en selv! hehe...

Gustav Ferdinand den tredje har vært en trofast sengekamerat i 4 år nå.. :D

Han ble derimot kastet vekk av eksen min titt og ofte :P

Skrevet

Eg har egentlig ingen bamsa so betyr so masse for meg.

Men eg har en hau med bamsa på loftet heime å sånn..

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg har en bamse som jeg fikk av kjæresten min,og den sitter på en kommode ved senga mi og passer på meg hver natt :oops:

Skrevet

Jeg har også en kosebamse.

Den er kjempe søt.

En gul hund, med brun snute.

Også er den skikkelig slapp i stoffet så armer og bein henger overalt... Rar kosebamse :tunge1:

Skrevet

Nei. Ingen bamser. Min mor pælma den da den mista øynene etter noen år, og det var det liksom... ingen begravelser, kun på dynga. Snille mødre, sier jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...