Gjest GreenSky Skrevet 21. desember 2004 #41 Del Skrevet 21. desember 2004 Du er nå god, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 7. januar 2005 #42 Del Skrevet 7. januar 2005 grensky skriver: Men uansett, for å forklare hva du mener, må du definere 'ingenting'. Ingenting eksisterer ikke. _________________ onkel skrue dro en gang til et svart hull for og hente ingenting, han kom tilbake og slapp og betale skatt siden han eide jo ingenting!!! smarting han skrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya22 Skrevet 9. januar 2005 #43 Del Skrevet 9. januar 2005 dudududu-dudududu (sånn spooky ufo-musikk). nei men seriøst, jeg synes vi er litt naive om vi tror vi er alene i verdensrommet, og jeg tror heller ikke at vi har vært på kloden i millioner av år uten å ha fått besøk. Får være måte på dårlig naboskap. Helt enig! som jeg skulle sagt det selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2005 #44 Del Skrevet 10. januar 2005 Tror det finnes liv der ute jeg - og at de har vært her og kanskje er her også. Litt vanskelig å tro at de skal være humanoide med mindre alt er en del av en større enhet som har hatt litt kontroll på det en diger finger med i spillet.... Det er jo ganske tilfeldig at livet her på planeten er blitt sånn det er, med tanke på starten i ursuppa for x antall milliarder år siden, så at det har foregått på nøyaktig samme måte andre steder, uten innblanding, det har jeg vanskelig for å tro.... men jeg drømmer så gjerne.... Og i forhold til Dänickens bøker så kan man jo saktens danne seg noen meninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 10. januar 2005 #45 Del Skrevet 10. januar 2005 Selvsagt finnes det utenomjordinger... på en hvilken som helst natt på by'n vrimler det av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå