Gå til innhold

Skeiv døgnrytme?

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

I natt sitter jeg oppe fordi mamma var dårlig i magen, så pappa kjørte henne til legevakta. Det var klokken 22.30... nå er klokka 02.30, og pappa ringte for to timer siden og sa hun var på sykehuset og skulle bli der i natt, ta masse tester..

Så jeg får ikke sove fordi jeg er urolig inni meg, rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

ååååh nå ble jeg glad, den grønne glitrende er her :)

og jeg som trodde jeg var helt alene på KG nå..

pappa ringte, han er på vei hjem, mamma skal være der i natt. De håper og tror det er magesår, skal ta mer tester i morgen. dumme mamma, hun har gått og hatt vondt i magen i en uke, men ikke sagt noenting! hun er ofte syk,og tror hun føler at det irriterer oss andre i familien. det gjør jo det når hun klager over småting, men innimellom blir hun skikkelig syk, og da skal hun plutselig være tøff og ikke si noe!!

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg la meg rett etter jeg sendte meldingen. Hvordan går det med pappaen din, er det noen nytt? :trøste:

Skrevet

Jeg elsker også å sitte oppe halve natten og sove hele dagen :sjarmor: Jobbet som nattevakt i halvannet år, og etter det er døgnrytmen min helt fucked. Veldig vanskelig å snu ja :-?

Skrevet

Ikveld skal jeg være våken helt til morgenen,... :klø: får se hvor lenge jeg gidder å sitter her og taste.

Skrevet

Jeg skal ta morgenflyet, og flybussen drar herfra om 2,5 timer så da gidder jeg ikke legge meg. :)

Skrevet

Stemmer. :) Sommerfugler i magen og rastløshet blir en dårlig mix sammen med søvn, selv om øyelokkene henger aldri så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...