Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #1 Skrevet 16. desember 2004 Ser det er flere enn meg som er våken om natten. :-) Selv er jeg våken fordi jeg er sykemeldt for tiden, og egentlig er en 'nattperson'. Liker natten jeg, synes det er deilig når det er stille og fredelig. Hvorfor er du så seint oppe, da?
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #2 Skrevet 16. desember 2004 Jeg er også sykemeldt for tiden Og så er jeg i en "trøtt" periode, dvs at jeg trives best om natten når jeg får tid for meg selv, og sover om dagen når det kreves noe av meg som menneske. Jeg blir ikke med ut fordi jeg er trøtt. Jeg er ikke med og ser film fordi jeg sover. Treffer ingen på cafe fordi jeg sover. Utrolig befriende når du er i en sånn fase. Og i kveld er det bursdagen min (15 desember, så den er jo egentlig over nå, men samtidig ikke siden jeg ikke har lagt meg..), så jeg venter på at kjæresten min skal komme hjem fra byen. Har ikke sett ham så mye i dag, så jeg håper å få vært litt med ham når han kommer hjem
Kelsey Skrevet 16. desember 2004 #3 Skrevet 16. desember 2004 Jeg er oppe fordi klokka bare er seks på ettermiddagen her Men er egentlig nattmenneske, så hender ofte at jeg er oppe både sent og alt for sent. Vet ikke hvorfor heller, bare liker det sånn
Kelsey Skrevet 16. desember 2004 #5 Skrevet 16. desember 2004 hvor er du ? I Seattle Men sånn helt utenfor temaet. Selv om jeg er langt borte sitter jeg nå å spiser pepperkaker. Gode norske kjøpepepperkaker. *nammenam*
Gjest Ninakanin Skrevet 16. desember 2004 #6 Skrevet 16. desember 2004 Er Frasier listening? Hah hah.. Men du, hvor har du fått tak i norske julekaker? og hva gjør du i seattle av alle steder?
Kelsey Skrevet 16. desember 2004 #7 Skrevet 16. desember 2004 Julekaker får man tak i både her og der. På IKEA blant annet, eller på en av de norske butikkene i byen. Jeg er sånn som alltid lengter ut så lenge jeg er i landet, men når jeg kommer meg ut så er det første jeg gjør å sjekke om det finnes norsk mat å få tak i Og forøvrig så passer jeg barn her
Gjest lmari Skrevet 16. desember 2004 #8 Skrevet 16. desember 2004 Jeg er våken fordi jeg jobber, jeg.... Men nå skal jeg gå hjem og finne senga mi!
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #9 Skrevet 16. desember 2004 Nå legger jeg meg. På tide, kanskje.
Arkana Skrevet 16. desember 2004 #10 Skrevet 16. desember 2004 Jeg var oppe til ca 3 i går natt. Jeg er et kvelds-/nattemenneske jeg også. Da har jeg mest energi og liker meg best da. Jeg sover helst lenge også (i dag våknet jeg 12.30). Noen har lengre døgnrytme enn andre. De er oppe sent fordi kroppen deres er ikke ferdig med døgnet sitt ennå, mens de som er A-mennesker er ferdig med døgnet tidligere enn 24 timer. og legger seg derfor tidlig. Jeg synes det er ganske tungt å måtte legge meg tidligere og stå opp tidlig for å gå på forelesning eller jobb. Derfor er det godt med ferier hvor jeg kan gjøre som jeg vil, følger ikke klokka i det hele tatt da.
-Fisken- Skrevet 16. desember 2004 #11 Skrevet 16. desember 2004 Jeg var også oppe til 3 i natt. Var hardt å stå opp 6:30 gitt.. Men jeg elsker natten.
Gjest GreenSky Skrevet 16. desember 2004 #12 Skrevet 16. desember 2004 Ja, natten er bra. Skal visstnok også være mennesker med aliens-gener som er nattemennesker, sies det.
-Fisken- Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 Ja' date= natten er bra. Skal visstnok også være mennesker med aliens-gener som er nattemennesker, sies det. Ooo Eller kanskje vi har vampyr-gener?
Blomsterenka Skrevet 17. desember 2004 #14 Skrevet 17. desember 2004 Er sykemeldt her også, pga diagnose vampyr, og min trofaste tillitsfulle lege. Skal nevne aliens, når jeg skal til legen neste gang, kanskje jeg får trygd da?
Gjest GreenSky Skrevet 17. desember 2004 #15 Skrevet 17. desember 2004 Eeeeeeler plass på psykiatrisk? Tror det er er best å ikke nevne det.
SuperNova Skrevet 17. desember 2004 #16 Skrevet 17. desember 2004 Flere enn meg, altså! Er også sykmeldt nå og har snudd døgnet helt. I natt var jeg oppe sjokkerende sent, til 04.45... Heldigvis ringte de fra jobben klokka 09.30 for å spørre om noe, så jeg stod opp da. Håper på å normalisere rytmen litt i kveld. Jeg elsker også å være oppe om natta. Alt er stille - ingen ringer eller sender melding, bare meg og en bok eller musikk, omgitt av forsonende mørke.
Gjest pace Skrevet 17. desember 2004 #17 Skrevet 17. desember 2004 Nå hadde jeg endelig klart å snudd døgnet igjen, men så måtte et visst hunkjønn be meg ringe henne klokka 1. Og det varte jo til kl 3. :evil:
Carmen_ Skrevet 18. desember 2004 #18 Skrevet 18. desember 2004 Jeg har heller ingen jobb...derfor en natterangler. Våknet for en time siden jeg. Hadde endelig klart å legge meg til et normalt tidspunkt, også våkner jeg nå? Tror jeg må få bukt på dette "problemet" for i går sto jeg i full sving på treningsmaskina klokka 03:00 :o Uff jaja...får legge meg litt etterpå
Gjest GreenSky Skrevet 20. desember 2004 #19 Skrevet 20. desember 2004 Seint oppe i dag også. Holder på å koke såpe (julepresanger)
Gjest Gjesta Skrevet 21. desember 2004 #20 Skrevet 21. desember 2004 Jeg er også nattemenneske. Har foreløpig bare en deltidsjobb, og når jeg står opp tidlig så må jeg alltid sove middag senere på dagen. :oops: Elsker å sitte oppe om natten,..og hater å stå opp tidlig. Kroppen min trenger minimum 8-10 timers søvn for å være uthvilt,...aller helst vil jeg være oppe hele natten og sove bort hele dagen,....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå