AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #61 Del Skrevet 25. mars 2017 4 minutter siden, debatant skrev: Det er jo nettopp pga homofiles bundenhet Gud sier dette. Gud hvet hva frihet er for noe. Får Sønnen frigjort dere, blir dere virkelig fri Joh 8.36. Jeg tror du bare troller med meg for å irritere. Anonymkode: 59532...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #62 Del Skrevet 25. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du bare troller med meg for å irritere. Anonymkode: 59532...b90 Håper du tar det jeg skriver seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #63 Del Skrevet 25. mars 2017 5 minutter siden, debatant skrev: Håper du tar det jeg skriver seriøst. Jeg var innom dåpstråden og så med mild lettelse at du trollet rundt med type en ords poster så nei, jeg tror du bare tuller med meg. Anonymkode: 59532...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farfalla Skrevet 25. mars 2017 #64 Del Skrevet 25. mars 2017 På 22.3.2017 den 18.43, debatant skrev: Du vet ikke hva kristendom er for noe. Å si at homofili er greit er som å si at å drepe er greit. Det er jo nettopp synden Jesus frelste oss fra. Om du kaller Synd og djevelens gjerninger ok, er du av antikrist. Guds standarder defineres hverken av SV, Støre eller biskoppene. Omvend deg og lev et liv i frihet. mvh Hva i alle dager er det du har fått i deg som du ikke har tålt? Å si at homofili er det samme som og drepe er greit.... Pass språkbruken din ellers kommer du ikke til himmelen! Alle mennesker er like mye verdt, uansett legning, skjønn og hudfarge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #65 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) 15 minutter siden, farfalla skrev: Hva i alle dager er det du har fått i deg som du ikke har tålt? Å si at homofili er det samme som og drepe er greit.... Pass språkbruken din ellers kommer du ikke til himmelen! Alle mennesker er like mye verdt, uansett legning, skjønn og hudfarge! Glad du ser ut til å ta poenget mitt. Homofili er absolutt ikke "greit". Spessielt ikke når en sier Gud går god for det. Les om Sodoma og Gomorra. Endret 25. mars 2017 av debatant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #66 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, debatant skrev: Glad du ser ut til å ta poenget mitt. Homofili er absolutt ikke "greit". Spessielt ikke når en sier Gud går god for det. Les om Sodoma og Gomorra. Anonymkode: bba7a...287 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farfalla Skrevet 25. mars 2017 #67 Del Skrevet 25. mars 2017 3 minutter siden, debatant skrev: Glad du ser ut til å ta poenget mitt. Homofili er absolutt ikke "greit". Spessielt ikke når en sier Gud går god for det. Les om Sodoma og Gomorra. Du snakker bare vås. Homofili er veldig greit, har selv et familiemedlem som er homofil. Synd folk som deg er trangsynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #68 Del Skrevet 25. mars 2017 17 minutter siden, farfalla skrev: Du snakker bare vås. Homofili er veldig greit, har selv et familiemedlem som er homofil. Synd folk som deg er trangsynte. Jeg er uenig. Det er Guds ord også. Håper ditt familiemedlem en dag ser viktigheten i en ren samvittighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #69 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, debatant skrev: Jeg er uenig. Det er Guds ord også. Håper ditt familiemedlem en dag ser viktigheten i en ren samvittighet. "Guds" ord er ren fantasi basert på eldgamle eventyrfabler. Anonymkode: bba7a...287 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #70 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) På 25.03.2017 den 8.54, AnonymBruker skrev: Anonymkode: bba7a...287 Kverulante, respektløse ateister overbeviste meg ikke om deres klokketro på meningsløshet i dag heller Det gjorde heller ikke Hitler, Stalin og Pol Pot. Endret 2. april 2017 av debatant 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #71 Del Skrevet 25. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Guds" ord er ren fantasi basert på eldgamle eventyrfabler. Anonymkode: bba7a...287 Hva som er fantasi, et å tro på et big bang. Der ingenting eksploderer, og resulterer i hester, giraffer, farger, kjærlighet og sinnsykt presise naturkrefter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #72 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Stygt sagt. Utrolig at det finnes folk i 2017 som tenker på en så hatefull måte, spesielt med tanke på at den norske kirke endelig sier ja til likekjønnet ekteskap. Anonymkode: 59532...b90 I 1961 ville JFK sende menn til månen, og i 2016 ville Obama sende menn til dametoaletter. Så sier vi at verden går framover???? Endret 25. mars 2017 av debatant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #73 Del Skrevet 25. mars 2017 55 minutter siden, debatant skrev: Jeg er uenig. Det er Guds ord også. Håper ditt familiemedlem en dag ser viktigheten i en ren samvittighet. Du antyder at alle som ikke er hetero skal ha skitten samvittighet. Hva om Gud faktisk elsker alle og at det er du som misforstår? Tenk om du ikke slipper inn til himmelen fordi du maler et bilde av at LGTB folk er mindre verdt enn deg? Anonymkode: 59532...b90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #74 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg sier dette av kjærlighet, debatant, med håp om at du kan utvikle deg og lære mer om verdien av mennesket. Det å svartmale en gruppe folk er ille. Det er ikke "rent" Anonymkode: 59532...b90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #75 Del Skrevet 25. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du antyder at alle som ikke er hetero skal ha skitten samvittighet. Hva om Gud faktisk elsker alle og at det er du som misforstår? Tenk om du ikke slipper inn til himmelen fordi du maler et bilde av at LGTB folk er mindre verdt enn deg? Anonymkode: 59532...b90 LGTB folk er ikke mindre vertdt enn meg. Men de lever i synd og må ta ansvar for det. Akkurat som at jeg tar ansvar for min synd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjortesvin Skrevet 25. mars 2017 Forfatter #76 Del Skrevet 25. mars 2017 Mine barn, dette er den siste tid. Dere har hørt at Antikrist skal komme, og mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at dette er den siste tid. 19 De kom fra oss, men de var ikke av oss. Hadde de vært av oss, ville de blitt hos oss. Slik skulle det bli klart at ikke alle er av oss. 20 Men dere er alle salvet av Den hellige og kjenner sannheten. 21 Jeg skriver ikke til dere fordi dere ikke kjenner sannheten, men fordi dere kjenner den og vet at ingen løgn kommer fra sannheten. 22 Og hvem er løgneren, om ikke den som fornekter at Jesus er Kristus? Han er Antikrist, han som fornekter Faderen og Sønnen.23 Den som fornekter Sønnen, har ikke fellesskap med Faderen. Den som bekjenner Sønnen, har også fellesskap med Faderen. (1.Joh. 2) ... 4Mine kjære, tro ikke enhver ånd! Prøv åndene om de er av Gud! For det er gått mange falske profeter ut i verden. 2 På dette kjenner dere Guds Ånd: Hver ånd som bekjenner at Jesus Kristus er kommet i kjøtt og blod, er av Gud. 3 Men enhver ånd som ikke bekjenner Jesus, er ikke av Gud. Det er ånden til Antikrist, som dere har hørt skal komme. Og den ånden er allerede nå i verden. 4 Men dere, mine barn, er av Gud og har seiret over dem. For han som er i dere, er større enn han som er i verden. 5 De er av verden, derfor taler de som verden, og verden lytter til dem. 6 Men vi er av Gud, og den som kjenner Gud, hører på oss. Den som ikke er av Gud, hører ikke på oss. Slik kan vi skjelne mellom sannhetens ånd og villfarelsens ånd. (1.Joh. 4) ... For det er gått mange forførere ut i verden, slike som ikke bekjenner at Jesus Kristus er kommet i kjøtt og blod. Dette er forføreren, Antikrist! (2.Joh. 1) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 25. mars 2017 #77 Del Skrevet 25. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier dette av kjærlighet, debatant, med håp om at du kan utvikle deg og lære mer om verdien av mennesket. Det å svartmale en gruppe folk er ille. Det er ikke "rent" Anonymkode: 59532...b90 Guds ord er uenig med deg. Så jeg håper inderlig at du en dag tar Herren på alvor, og vil erfare Hans Godhet som overgår alt. Jeg svartmaler ingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2017 #78 Del Skrevet 25. mars 2017 Eg elsker også Jesus min frelser<3 Anonymkode: 5c134...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjortesvin Skrevet 25. mars 2017 Forfatter #79 Del Skrevet 25. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eg elsker også Jesus min frelser<3 Anonymkode: 5c134...957 😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. mars 2017 #80 Del Skrevet 25. mars 2017 2 timer siden, debatant skrev: Håper du tar det jeg skriver seriøst. Det er nok ingen som tar det du skriver seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå